Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Konferencja

Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2019

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Pracujesz w sprzedaży? Więc z pewnością chcesz:

  • bez problemu pokonać najwyżej zawieszone poprzeczki sprzedażowe
  • przewidywać, a nawet wyprzedzać oczekiwania klientów obecnych i przyszłych
  • być zawsze w formie i skutecznie stawiać czoła konkurencji
  • bić sprzedażowe rekordy.

Wystartuj już teraz!

Weź udział w Zgrupowaniu Asów Sprzedaży, podczas którego najlepsi trenerzy w Polsce przedstawią rozwiązania, które pozwolą Ci zająć najwyższy stopień podium wśród najlepszych handlowców!

  • handlowcy
  • przedstawiciele handlowi
  • doradcy klienta
  • telemarketerzy

Podczas zgrupowania zyskasz kluczowe dla najlepszych handlowców umiejętności:

  • budowanie przewagi konkurencyjnej, dzięki czemu bez problemu zrealizujesz swoje cele sprzedażowe
  • szybkie i bezbłędne rozpoznanie przeciwnika, co pozwoli przygotować ofertę, która trafi w potrzeby i oczekiwania klienta
  • innowacyjne myślenie, dzięki czemu zawsze znajdziesz nowe rozwiązanie, jeśli dotychczasowe przestaną działać
  • kreowanie wartości produktu, co ułatwi rozmowę z klientem o cenie, tak aby przestała ona być dla niego najistotniejszym kryterium zakupowym
  • zarządzanie zmianą, dzięki czemu bez problemu dostosujesz się do zmieniających się wciąż oczekiwań klientów i rynku,

które pomogą dotrzeć Ci do nowych klientów i skutecznie finalizować sprzedaż.

 

7 powodów, dlaczego nie może Cię zabraknąć na Zgrupowaniu Asów Sprzedaży?

  • Organizator zgrupowania - "AS SPRZEDAŻY" to najbardziej praktyczny magazyn sprzedażowy na rynku, dostarczający swoim czytelnikom z każdym numerem skuteczne narzędzia i sprawdzone techniki sprzedażowe
  • Najlepsi trenerzy - Zgrupowanie poprowadzą najskuteczniejsi specjaliści ds. sprzedaży w Polsce przedstawiając rozwiązania, które pomogły im dojść na szczyt sprzedażowego sukcesu
  • Zwycięskie zagrywki - liczne przykłady sprawdzonych rozwiązań umożliwią wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce i pozwolą skupić się na działaniach, które przynoszą efekt sprzedażowy
  • Niezbędny ekwipunek treningowy - każdy uczestnik zgrupowania otrzyma zestaw przydatnych narzędzi sprzedażowych do wykorzystania w codziennej pracy
  • TOP TEMATY najbardziej poszukiwane przez handlowców - program powstał w oparciu o wnioski z ankiet wypełnionych przez uczestników poprzedniej edycji Zgrupowania Asów Sprzedaży
  • Powodzenie dwóch poprzednich edycji Zgrupowania - bilety na dwie poprzednie edycje Zgrupowania zostały wyprzedane i zostały wysoko ocenione przez uczestników uzyskując średnią ocenę 4,4 oraz 4,6 w 5-punktowej skali.

 

UWAGA!

Dla prenumeratorów magazynów "AS SPRZEDAŻY" i "SZEF SPRZEDAŻY" koszt udziału w Zgrupowaniu w cenie specjalnej 890 zł netto od osoby.

Rabaty za zgłoszenia mnogie i za posiadanie prenumeraty nie łączą się!

Z uwagi na duże zainteresowanie dwiema poprzednimi edycjami Zgrupowania, zwiększyliśmy liczbę miejsc z 60 do 78!

WAŻNE:

1. Każdy uczestnik w chwili zapisania się na Zgrupowanie dokonuje wyboru dwóch z zaproponowanych trzech warsztatów przewidzianych w drugim dniu. Liczba miejsc w grupach ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń, po wyczerpaniu miejsc w grupie lista zostanie zamknięta. Brak wyboru warsztatów spowoduje przydzielenie do grupy przez organizatora.

2. Merytoryczna odprawa + networking + koktajl -  dodatkowo płatny koszt udziału 189 zł netto od osoby.

 

Dzień I - 16 maja 2019 r.

Pierwsza połowa: JAK BYĆ CIĄGLE NA TOPIE, CZYLI DZIAŁANIA, KTÓRE DOPROWADZĄ CIĘ DO FINAŁU LIGI MISTRZÓW

  • Jak Cię widzą tak Ci płacą - jak dzięki silnej marce osobistej docierać do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów
    • czym jest personal branding i jak wpływa na działania sprzedażowe - przykłady
    • dlaczego klienci chcą z Tobą współpracować - autodiagnoza własnej marki osobistej, dotychczasowych działań i wyróżników, które przeciągają do Ciebie klientów
    • jak sprawić, abyś był pierwszą osobą o której pomyśli klient, kiedy będzie chciał dokonać zakupu produktu czy usługi - 4 filary silnej marki osobistej w sprzedaży
    • jak podnieść swoją wiarygodność w oczach klientów w ramach personal brandingu - 5 skutecznych sposobów
  • Zarządzanie lejkiem sprzedaży, czyli wyniki pod kontrolą
    • autodiagnoza, czyli na którym etapie lejka sprzedażowego tracisz najwięcej szans na sprzedaż
    • jak pracować z lejkiem sprzedaży na co dzień, żeby poprawić jego szczelność - kluczowe działania
    • powody odpływu klientów na różnych etapach lejka sprzedażowego - jak sobie z nimi radzić
    • jak sprawić, aby sprzedaż nie była przypadkowa - KPI, które warto mierzyć
  • Czego handlowiec może nauczyć się od marketera - narzędzia marketingowe, które warto znać i wykorzystywać w codziennej pracy sprzedażowej
    • e-mail marketing w służbie handlowca - jak tworzyć skuteczne e-maile ofertowe wykorzystując typowo marketingowe rozwiązania
    • marketing szeptany, buzz marketing, marketing wirusowy jako narzędzia budowania Twojej marki osobistej
    • jak wykorzystać content marketing do zwiększenia sprzedaży - dobre i złe zagrania handlowców
  • Co zrobić, aby roboty nie zastąpiły Cię na boisku, czyli jak rozwijać umiejętności, które zawsze będą potrzebne w sprzedaży
    • na czym polega cyfrowa rewolucja i jakie zagrożenia niesie dla handlowców
    • gdzie szukać swojej Złotej Piłki, czyli umiejętności, kompetencje i narzędzia, które pozwolą dostosować się do nowych potrzeb klientów
    • nowa ścieżka zakupowa - jak walczyć o klienta w dobie zakupów przez Internet - przykłady

Druga połowa: JAK KOLEJNY RAZ WYGRAĆ LIGĘ MISTRZÓW, CZYLI BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

  • Jak budować przewagę konkurencyjną poprzez dostarczanie klientom unikalnych doświadczeń sprzedażowych
    • zadowolony klient to lojalny klient, czyli Customer Experience na każdym etapie procesu sprzedażowego
    • jak budować pozytywne doświadczenia klientów w ramach procesu sprzedażowego - przykłady
    • jakie działania podjąć w sytuacji, kiedy dotychczasowe doświadczenia sprzedażowe klienta są negatywne, aby go nie stracić i nie wypaść z gry
  • W jaki sposób cykl życia klienta oraz cykl życia produktu wpływają na argumentację sprzedażową
    • czego oczekuje klient od handlowca i procesu sprzedażowego na każdym etapie swojego cyklu zakupowego
    • jak zarządzać cyklem życia klienta - customer journey map
    • cykl życia klienta a cykl życia produktu - jak rozmawiać z klientem na poszczególnych etapach, aby budować jego lojalność

Po meczu: Merytoryczna odprawa + networking + koktaj

  • Sztuka prezentacji czy sztuka prezentera, czyli jak mówić, żeby klienci chcieli kupować
    • po co to robimy? - zacznij od "dlaczego", a odpowiedź na pytanie "jak" przyjdzie sama
    • prezentować każdy może, jeden lepiej, drugi... jeszcze lepiej - udowodnimy, że każdy może być jak Jose Mourinho wystąpień
    • podstawowe narzędzia prezentera: wygląd, głos, język, mowa ciała i rekwizyty

Dzień II - 17 maja 2019 r.

Dogrywka: TRENING CZYNI MISTRZA

Warsztat 1. Sprzedaż przez LinkedIn - jak robić to dobrze

  • trykot ma znaczenie, czyli wygląd i zawartość profilu - elementy, które wpływają na pozytywny wizerunek w oczach potencjalnych klientów
  • jak uniknąć ofsajdu - 7 błędów handlowców na LinkedIn, które już na starcie palą kontakt
  • strategia działania na LinkedIn, czyli jak zacząć mundial, dojść do finału i wygrać
  • budowanie sieci - kogo, jak i kiedy zapraszać do sieci kontaktów, aby przełożyło się to na wyniki sprzedażowe
  • narzędzia i rozwiązania dostępne na LinkedIn, które pozwolą Ci działać skuteczniej

Warsztat 2. Obrona ceny, czyli negocjacje cenowe w praktyce

  • przygotowanie do meczu, czyli o co warto zadbać zanim zaczniesz z klientem o cenie - analiza kluczowych oczekiwań partnera i Twoich
  • cena jako wypadkowa wielu elementów - na jakie inne elementy zwrócić uwagę w trakcie negocjacji, aby cena nie była kluczowa dla klienta przy podejmowaniu decyzji
  • kiedy jest najlepszy moment na negocjacje cenowe, kiedy lepiej odwlec rozmowy, aby nie zaprzepaścić współpracy, a kiedy odpuścić i poświęcić zaoszczędzony czas innemu klientowi
  • jak zwiększyć swoją siłę, gdy czujesz, że znajdujesz się na słabszej pozycji negocjacyjnej od partnera lub negocjacje nie idą po Twojej myśli - przykładowe techniki, po które warto sięgnąć w trakcie negocjacji cenowych

Warsztat 3. Storytelling jako skuteczne narzędzie sprzedażowe

  • jak zostać Leo Messim storytellingu - skąd czerpać pomysły na historie oraz na jakie elementy zwrocić uwagę
  • co jest niezbędne, aby historia była skuteczna i trafiła do potencjalnego klienta - rodzaje historii, które można wykorzystać w poszczególnych fazach procesu sprzedażowego
  • w jaki sposób wkomponować historię w swoją prezentację sprzedażową, aby wyszło naturalnie
  • storytellingowe techniki sprzedaży - case study innego klienta, odpowiadanie na pytania, uprzedzanie obiekcji, budowanie zaufania za pomocą historii
  • jak podnieść wartość produktu/usługi dzięki storytellingowi - przykłady

UWAGA! Każdy uczestnik w chwili zapisania się na Zgrupowanie dokonuje wyboru dwóch z zaproponowanych trzech warsztatów przewidzianych w drugim dniu.

Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Excel w budżetowaniu i planowaniu

Praktyczne narzędzia dla specjalisty ds. controllingu

Szczegóły