Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Zdrowe współzawodnictwo w zespole sprzedażowym - szkolenie połączone z regatami na Jeziorze Kierskim

Warsztaty dla menedżerów sprzedaży w ramach SALES MANAGER'S BOOT CAMP

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj
  • Chcesz podnieść efektywność i skuteczność swojego zespołu?
  • Zastanawiasz się, jak wykorzystać politykę cenową do zwiększenia sprzedaży?
  • Planujesz wprowadzenie nowego produktu na rynek i chcesz zminimalizować ryzyko porażki?
  • Chcesz otrzymać sprawdzone rozwiązania, poparte wieloletnim doświadczeniem prelegentów w rozsądnej cenie?

Jeżeli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałeś „TAK”, zgłoś swój udział w warsztatach „Szefa Sprzedaży”.

  • dyrektorzy handlowi i sprzedaży
  • menedżerowie sprzedaży
  • kierownicy zespołów handlowych
  • team leaderzy

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Program warsztatów skonsultowany z uczestnikami – program powstał w oparciu o ankiety przeprowadzone wśród uczestników poprzedniej edycji Sales Manager’s Boot Camp
  • Wiedza połączona z case study – każdy warsztat opiera się na przykładach z praktyki szefa sprzedaży
  • Połączenie doskonalenia zawodowego z aktywnym wypoczynkiem – część warsztatów odbywa się w terenie, uczestnicy mają czas zarówno na naukę, jak i skorzystanie z atrakcji oferowanych przez ośrodek szkoleniowy
  • Opieka eksperta – uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem podczas specjalnych PANELI KONSULTACYJNYCH
  • Praktyczne materiały szkoleniowe – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów
  • Certyfikat ukończenia Sales Manager’s Boot Camp poparty renomą i autorytetem magazynu „Szef Sprzedaży” wypracowanym przez wiele lat obecności na rynku

Dzięki udziałowi w warsztatach dowiesz się:

  • Na czym polega zdrowe współzawodnictwo w zespole handlowym
  • W jaki sposób wykorzystać rywalizację do podniesienia skuteczności zespołu
  • W jaki sposób zmienić złe współzawodnictwo w takie, które przynosi korzyści firmie i buduje zdrową atmosferę w zespole
  • Jak postępować z handlowcem, który rozbija i konfliktuje zespół

Warsztat 5: Zdrowe współzawodnictwo w zepole sprzedażowym - szkolenie połączone z regatami na Jeziorze Kierskim

  1. Zasady zdrowego współzawodnictwa
  • Zgrany i skuteczny czy rozbity i nieefektywny? – diagnoza potencjału i stosunków panujących w zespole
  • Między rywalizacją a współpracą – na czym polega zdrowe współzawodnictwo w zespole handlowym
  • Więcej, szybciej lepiej – wady i zalety współzawodnictwa w zespole handlowym
  • Rywalizacja jako sposób na podniesienie skuteczności zespołu – przykłady
  1. Rywalizacja rozbijająca zespół
  • Zdrowe współzawodnictwo a rozbijająca zespół rywalizacja – sygnały, które mogą świadczyć o negatywnych procesach w zespole
  • W jaki sposób zmienić złe współzawodnictwo w takie, które przynosi korzyści firmie i buduje zdrową atmosferę w zespole
  • Konflikt w zespole – interweniować czy pozwolić pracownikom samodzielnie rozstrzygnąć spór?
  1. Zarządzanie trudnymi sytuacjami w zespole (case study)
  • Kiedy indywidualny sukces staje się ważniejszy niż cele zespołowe – jak zmotywować handlowców do walki o cele grupowe
  • Czy czarna owca może być czarnym koniem? – jak postępować z handlowcem, który rozbija i konfliktuje zespół
  • W jaki sposób postępować z podwładnymi, którzy wcześniej byli na równorzędnym stanowisku

4. Konsultacje z trenerem - czas dla uczestników na skonsultowanie problemów z własnego zespołu i wyjaśnienie niejasnych kwestii

Regaty za Jeziorze Kierskim

Warsztaty odbywają się w Hotelu Edison w Baranowie k. Poznania, położonym w malowniczej okolicy niedaleko Jeziora Kierskiego, dzięki czemu uczestnicy mogą połączyć doskonalenie zawodowe z wypoczynkiem.

Integralną częścią warsztatów są regaty na Jeziorze Kierskim, w trakcie których uczestnicy pracując w małych zespołach będą mieli okazję w praktyce wykorzystać zasady zdrowej rywalizacji. W trakcie regat uczestnicy pod czujnym okiem doświadczonych instruktorów nauczą się:

  • Taklowania jachtu
  • Obsługi żagli i osprzętu jachtowego
  • Cumowania
  • Podstawowych węzłów

 

Zapytaj

Zobacz również

Forum

6. Forum Szefów Sprzedaży

Strategia i taktyka. Procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce.

Szczegóły