Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Zarządzanie rentownością w promocji i działaniach marketingowych

Warsztaty dla controllerów, głównych księgowych, analityków finansowych w ramach CORPORATE FINANCE BOOT CAMP

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj
  • Jakie czynniki należy uwzględnić, kontrolując wykonanie budżetu marketingowego?
  • W jakim stopniu istotne jest stworzenie planów marketingowych i sprzedażowych dla kontrolowania wydatków?
  • Czy przy ograniczonym budżecie marketingowym warto lokować w niego środki?

Jeśli chcą poznać Państwo odpowiedź na te pytania, zapraszamy do udziału w Corporate Finance Boot Camp.

Redakcje magazynów Finanse i Controlling oraz Controlling i Rachunkowość Zarządcza zapraszają do wzięcia udziału w serii trzech warsztatów dla controllerów, głównych księgowych, analityków finansowych

  • controllerzy
  • główni księgowi
  • analitycy finansowi
  • szefowie sprzedaży

Dzięki udziałowi w warsztatach:

  • Poznają Państwo najnowsze kierunki analizy kosztów sprzedaży.
  • Dostosują Państwo metody budżetowania kosztów marketingu do specyfiki swojej firmy.
  • Wdrożą Państwo rozwiązania, które ograniczą ponoszone koszty i zminimalizują ryzyko finansowe.
  • Efektywnie wykorzystają Państwo instrumenty controllingu sprzedażowego do zoptymalizowania procesów w firmie.

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Gwarancja jakości – nad programem i przebiegiem warsztatów czuwają zespoły redakcyjne magazynów „Controlling – wiedza i narzędzia praktyczne” oraz „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”.
  • Doświadczeni prelegenci z wymiernymi sukcesami – nie interesują nas pomysły, które dobrze wyglądają na papierze, ale nigdy nie zostały sprawdzone w praktyce, dlatego współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy swoją wiedzę opierają na wieloletnim doświadczeniu.
  • Połączenie teorii z praktyką – każdy warsztat przeprowadzany jest wg schematu: wiedza praktyczna + ćwiczenia + konsultacje z prelegentem.
  • Zestaw materiałów szkoleniowych – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Certyfikat ukończenia Corporate Finance Boot Camp poparty renomą i autorytetem magazynów „Controlling – wiedza i narzędzia praktyczne” oraz „Controlling i Rachunkowość Zarządcza” wypracowanym przez wiele lat obecności na rynku obu periodyków.
  1. Jak mierzyć skuteczność i efektywność działań marketingowych?
  • źródła informacji w controllingu marketingowym
  • prowadzenie analizy KPI w marketingu
  • tworzenie profili konkurencyjności
  • śledzenie cyklu życia produktu/technologii

Ćwiczenie: Analiza KPI

  1. Ocena pozycji rynkowej firmy
  • identyfikacja „problemów” za pomocą diagramu ryby
  • zastosowanie zasady Pareto w marketingu
  • analiza SWOT przedsiębiorstwa
  • cykl życia produktów (analiza BCG),
  • wykorzystanie benchmarkingu dla oceny przedsiębiorstwa i jego pozycji

Ćwiczenie: analiza portfela produktów

  1. Budżetowanie w marketingu – kryteria sukcesu
  • sposoby ustalenia budżetu na działania promocyjne i marketingowe
  • zwiększanie zwrotu z inwestycji vs. cięcie kosztów
  • przegląd narzędzi wspomagających kontrolę budżetu

Ćwiczenie: obliczanie kosztów stałych i kosztów zmiennych przy kampanii promocyjnej

  1. Strategiczny controlling marketingowy
  • wykorzystanie wskaźników wzrostu rynku, udziału w rynku, wartości marki dla celów marketingowych
  • analiza luki strategicznej
  • badanie potencjału strategicznego produktu/firmy

Ćwiczenie: obliczenie ROI w marketingu

Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Rentowna apteka

Od budowania pozycji apteki na rynku po zarządzanie relacjami z pacjentami

Szczegóły