Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Zarządzanie rentownością w promocji i działaniach marketingowych

Warsztaty dla controllerów, głównych księgowych, analityków finansowych w ramach CORPORATE FINANCE BOOT CAMP

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj
  • Gdzie jesteśmy jako firma, gdzie są nasze produkty i dokąd zmierzamy?
  • Czy można wskazać i zmierzyć efekty działań marketingowych?
  • Jakich narzędzi użyć, by nasz marketing był bardziej skuteczny i efektywny?
  • Jak controlling marketingu wspiera nas w trudnych sytuacjach rynkowych?

Jeśli chcesz poznać odpowiedź na te pytania, zapraszamy do udziału w Corporate Finance Boot Camp "Zarządzanie rentownością w promocji i działaniach marketingowych".

  • controllerzy
  • główni księgowi
  • analitycy finansowi
  • szefowie sprzedaży

Dzięki udziałowi w warsztatach:

  • dowiesz się, jak kontrolować efekty działań marketingowych
  • poznasz najważniejsze wskaźniki, na które trzeba zwrócić uwagę
  • zobaczysz, że jak controlling marketingu może wspierać firmę w okresie szczególnych wyzwań rynkowych
  • przećwiczysz wykorzystanie narzędzi monitorowania realizacji celów w obszarze marketingu

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Gwarancja jakości – nad programem i przebiegiem warsztatów czuwają zespoły redakcyjne magazynów „Finanse i Controlling” oraz „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”.
  • Doświadczeni prelegenci z wymiernymi sukcesami – nie interesują nas pomysły, które dobrze wyglądają na papierze, ale nigdy nie zostały sprawdzone w praktyce, dlatego współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy swoją wiedzę opierają na wieloletnim doświadczeniu.
  • Połączenie teorii z praktyką – każdy warsztat przeprowadzany jest wg schematu: wiedza praktyczna + ćwiczenia + konsultacje z prelegentem.
  • Zestaw materiałów szkoleniowych – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Certyfikat ukończenia Corporate Finance Boot Camp poparty renomą i autorytetem magazynów „Finanse i Controlling” oraz „Controlling i Rachunkowość Zarządcza” wypracowanym przez wiele lat obecności na rynku obu periodyków.
  1. Audyt marketingowy jako punkt wyjścia do controllingu marketingowego
    • Kiedy audyt jest konieczny, a kiedy wskazany? - analiza sytuacji, które wymagają kontroli strategicznej i operacyjnej obszaru marketingu
    • Co mierzyć? - metody wyznaczania przedmiotu audytu: przegląd elementów audytu marketingowego w obszarach: produktowym, rynkowym, promocyjnym, kanałów dystrybucji, efektywności procesów i otoczenia rynkowego
    • Jak często mierzyć? - i jak zaplanować kolejne etapy audytu: diagnozę, prognozy, opracowywanie zaleceń i wdrożenia
    • Czym mierzyć? - sprawdzone narzędzia w podziale na zakres i oczekiwane rezultaty badania
  2. Controlling strategiczny – ocena pozycji rynkowej firmy
    • Analiza SWOT
    • Metody portfelowe
    • Wykorzystanie benchmarkingu do oceny przedsiębiorstwa i jego pozycji
    • Analiza Kluczowych Czynników Sukcesu i profil konkurencyjności
    • Operacjonalizacja celów strategicznych do poziomu celów operacyjnych marketingu
  3. Planowanie i budżetowanie w marketingu
    • Plan marketingowy jako pochodna celów strategicznych przedsiębiorstwa
    • Co powinien zawierać plan i budżet marketingowy
    • Monitorowanie realizacji planu i budżetu marketingowego
    • Metody i zasady opracowywania planów marketingowych i budżetów marketingowych - uczestnicy wraz z prelegentem stworzą wzorcowy plan marketingowy oraz roczny budżet kosztów marketingu
  4. Controlling operacyjny i analiza rentowności projektów marketingowych
    • Monitorowanie realizacji celów w obszarze marketingu
    • Wskaźniki oceniające pozycję rynkową przedsiębiorstwa
    • Wskaźniki w obszarze postaw nabywców i relacji z klientami
    • Wskaźniki oceniające kampanie marketingowe
    • Ocena rentowności projektów marketingowych
  5. Controlling marketingu w specyficznych sytuacjach rynkowych
    • Kryzys – zwiększenie zwrotu z inwestycji vs. cięcie kosztów
    • Intensywny rozwój – scenariusze rynkowe i adaptacje strategii marketingowych
Zapytaj

Zobacz również

Forum

6. Forum Szefów Sprzedaży

Strategia i taktyka. Procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce.

Szczegóły
e-kurs mailowy

Dane osobowe w przedsiębiorstwach i instytucjach

Pozyskiwanie, przetwarzanie, zabezpieczanie, udostępnianie i odpowiedzialność po zmianach w ochronie danych osobowych

Szczegóły