Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

szkolenie

Wszystko o e-commerce

jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Sytuacja na rynku e-commerce nieustannie się zmienia – dużo trudniej zaistnieć, reklama jest droższa a marże niższe. W tym sektorze proste jest tylko założenie sklepu. Im dalej tym trudniej. W najbliższym czasie wejdzie  w życie nowa ustawa o ochronie praw konsumenta. 24 grudnia 2013r. Rada Ministrów przyjęła projekt zmian w prawach konsumenta, który ma na celu ujednolicenie rozwiązań w całej UE – zmiany będą dotyczyły m.in. wydłużenia terminu na odstąpienie od umowy czy zwolnienia konsumenta z ponoszenia kosztów związanych ze zwrotem zakupionej rzeczy.


Dlatego oferujemy warsztaty prowadzone przez praktyka od lat zajmującego się e-commerce. Istota proponowanych warsztatów to uporządkowany przegląd zagadnień dotyczących efektywnych strategii wzrostu sprzedaży w sieci oraz omówienie licznych przykładów dobrych praktyk e-commerce.

Podczas całodziennych zajęć uczestnicy dowiedzą się, jak uniknąć typowych błędów, jakie formy promocji są najskuteczniejsze, a także jakie są czynniki sukcesu e-commerce.

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zwiększyć swoje obroty i udział w rynku ecommerce. Przydatne informacje znajdą tu osoby, które myślą o założeniu sklepu internetowego, te które niedawno założyły e-sklep, ale także te, które prowadzą już e-biznes – gdyż szkolenie inspiruje poprzez liczne przykłady odnoszących sukces sklepów internetowych.

Uczestnicy nauczą się analizować działania konkurencji i szybko reagować na zmiany w otoczeniu. Dowiedzą się także jak wykorzystywać różne działania marketingowe na rzecz e-commerce.

  1. Oprogramowanie sklepu
  2. Projekt graficzny i zasady przyjaznej nawigacji
  3. Portret polskiego e-Konsumenta
  • nawyki ze sprzedaży bezpośredniej a sklep internetowy, śledzenie potrzeb klienta
  1. Marketing w sklepie internetowym
  • blogosfera i social media, serwisy zakupów grupowych, e-kupony, konkursy on-line
  • niestandardowe formy e-marketingu
  1. Programy partnerskie – czy warto brać w nich udział
  2. Sposoby konkurowania w e-commerce
  • jak sprzedawać drogo i mieć klientów
  • jak analizować metody działania konkurencji
  1. Proces zakupu
  • asortyment i proces zamawiania produktów
  • regulamin sklepu – jak go prawidłowo skonstruować
  • klauzule niedozwolone - jak ich unikać
  • nowa ustawa o ochronie praw konsumentów
  • płatności (terminy i formy) – najkorzystniejsze rozwiązania dla obu stron
  • obsługa klienta – opcje dostawy i obsługi posprzedażowej
Zapytaj

Zobacz również

Forum

6. Forum Szefów Sprzedaży

Strategia i taktyka. Procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce.

Szczegóły
Forum

5. Forum Nowoczesnego Controllingu

Skuteczny controlling - rentowne przedsiębiorstwo. Koszty - oszczędności - optymalizacje

Szczegóły