Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

szkolenie

Wprowadzenie do normy PN EN ISO 9001

Wszystko, co należy wiedzieć, aby zrobić to skutecznie i bez błędów

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

W dzisiejszych czasach bardzo ważne jest wypracowanie przewagi konkurencyjnej.
W procesach zarządzania dużo mówi się o jakości, a klienci wręcz wymagają wdrożonych i certyfikowanych Systemów Zarządzania Jakością.

Podstawą wdrożenia ISO i czerpania z niego wymiernych korzyści jest odpowiednie przygotowanie merytoryczne personelu. Aby to osiągnąć, niezbędne są gruntowne szkolenia, które wyposażą uczestników w przydatną wiedzę.

Seminarium zaprojektowane jest w szczególności dla firm, które stoją u progu decyzji o wdrożeniu systemu ISO, zapraszamy:

  • właścicieli/kierowników odpowiedzialnych za poszczególne procesy organizacji,
  • personel, który będzie odpowiedzialny za opracowanie, wdrożenie i doskonalenie systemu jakości wg PN-EN ISO 9001:2009,
  • personel odpowiedzialny za realizację postanowień wdrożonego systemu jakości

Nasze warsztaty nie wymagają specjalistycznego przygotowania!

Uczestnicy szkolenia wyposażeni zostaną w zestaw praktycznych wskazówek i narzędzi, które umożliwią wdrożenie systemu zarządzania jakością. Trener skupi się na dostarczeniu wiedzy, jak w prosty sposób udokumentować, wdrożyć i doskonalić System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001.

NAJWAŻNIEJSZE ASPEKTY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

  1. Wprowadzenie do normy ISO 9001
    1. omówienie podstawowych definicji z zakresu normy ISO 9001 oraz norm z nią związanych
    2. zakres normy i postanowienia ogólne
    3. podejście procesowe
  2. Budowa systemu zarządzania w oparciu wymagania normy ISO 9001
  3. Polityka i cele jakości.

NIEZBĘDNA DOKUMENTACJA

  1. Struktura dokumentacji systemu zarządzania – wymagania normy ISO 9001:2009
  2. Rodzaje dokumentów i zapisów wymaganych w systemie zarządzania jakością
  3. Księga Jakości – wymagania i struktura dokumentu.
  4. Procedury systemu zarządzania – wymagania normy ISO 9001:2009.
  5. Nadzór nad dokumentami – określenie wymagań

PROCESY I PROCEDURY

  1. Projektowanie, opracowywanie i weryfikacja procedur systemu zarządzania.
  2. Doświadczenia w ramach eksploatacji systemów zarządzania jakością w oparciu o normę ISO 9001
  3. Mapa procesów, identyfikacja procesów
  4. Procesy związane z klientem
  5. Projektowanie i rozwój
  6. Zakup, produkcja, dostarczanie produktu/usługi

NADZÓR I ZAPOBIEGANIE

  1. Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów
  2. Nadzór nad wyrobem niezgodnym
  3. Działania korygujące i zapobiegawcze
  4. Doskonalenie systemu zarządzania jakością ISO
  5. Podsumowanie szkolenia – sesja pytań i odpowiedzi
Zapytaj

Zobacz również

Forum

6. Forum Szefów Sprzedaży

Strategia i taktyka. Procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce.

Szczegóły
Forum

5. Forum Nowoczesnego Controllingu

Skuteczny controlling - rentowne przedsiębiorstwo. Koszty - oszczędności - optymalizacje

Szczegóły