Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Trudne sytuacje negocjacyjne w sprzedaży

Warsztaty dla menedżerów sprzedaży w ramach SALES MANAGER'S BOOT CAMP

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj
  • Chcesz podnieść efektywność i skuteczność swojego zespołu?
  • Zastanawiasz się, jak wykorzystać politykę cenową do zwiększenia sprzedaży?
  • Planujesz wprowadzenie nowego produktu na rynek i chcesz zminimalizować ryzyko porażki?
  • Chcesz otrzymać sprawdzone rozwiązania, poparte wieloletnim doświadczeniem prelegentów w rozsądnej cenie?

Jeżeli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałeś „TAK”, zgłoś swój udział w warsztatach „Szefa Sprzedaży”.

  • dyrektorzy handlowi i sprzedaży
  • menedżerowie sprzedaży
  • kierownicy zespołów handlowych
  • team leaderzy

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Program warsztatów skonsultowany z uczestnikami – program powstał w oparciu o ankiety przeprowadzone wśród uczestników poprzedniej edycji Sales Manager’s Boot Camp
  • Wiedza połączona z case study – każdy warsztat opiera się na przykładach z praktyki szefa sprzedaży
  • Połączenie doskonalenia zawodowego z aktywnym wypoczynkiem – część warsztatów odbywa się w terenie, uczestnicy mają czas zarówno na naukę, jak i skorzystanie z atrakcji oferowanych przez ośrodek szkoleniowy
  • Opieka eksperta – uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem podczas specjalnych PANELI KONSULTACYJNYCH
  • Praktyczne materiały szkoleniowe – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów
  • Certyfikat ukończenia Sales Manager’s Boot Camp poparty renomą i autorytetem magazynu „Szef Sprzedaży” wypracowanym przez wiele lat obecności na rynku

Dzięki udziałowi w warsztatach dowiesz się:

  • Jak stawiać pytania, aby odkryć typ osobowości, potrzeby i źródła motywacji partnera negocjacyjnego
  • W jaki sposób sterować sytuacją negocjacyjną, aby doprowadzić do zawarcia kontraktu
  • Jak przekazywać trudne decyzje m.in. o obniżce prowizji, zmianie celów sprzedażowych, odejściu kluczowego pracownika, aby nie zdemotywować zespołu
  • Jak rozmawiać z przełożonymi na temat zmiany systemu premiowania oraz dodatkowych uprawnień dla handlowców

 

Więcej informacji znajduje się TUTAJ

Warsztat 8: Trudne sytuacje negocjacyjne w sprzedaży

  1. Wstęp do negocjacji
  • Jak stawiać pytania, aby odkryć typ osobowości, potrzeby i źródła motywacji drugiej strony i dostosować swoje argumenty do jej oczekiwań
  • W jaki sposób przygotować się do negocjacji – ustalenie celu negocjacji, obszarów możliwych ustępstw, oferty wyjściowej oraz oferty alternatywnej
  • Jak budować swoją pozycję negocjacyjną – scenariusz uwzględniający możliwe warianty rozwoju negocjacji
  1. Skuteczne negocjacje z klientem
  • 5 skutecznych technik, które sprawdzą się w negocjacjach handlowych, m.in. krakowski targ, pusty portfel, meksykański prysznic
  • W jaki sposób sterować sytuacją negocjacyjną, aby doprowadzić do zawarcia kontraktu – rozbrajanie argumentów klienta
  • Negocjacje z klientem B2B i B2C – na co zwrócić uwagę i jak dobrać argumenty sprzedażowe
  1. Skuteczne negocjacje z przełożonymi i pracownikami
  • Między młotem a kowadłem – jak rozmawiać z przełożonymi na temat zmiany systemu premiowania oraz dodatkowych uprawnień dla handlowców, a z pracownikami o zwiększeniu planów sprzedażowych – szukanie rozwiązań, które zadowolą każdą ze stron
  • Jak reagować na roszczeniową, sarkastyczną lub lekceważącą postawę podwładnego
  • Jak wywierać pozytywny wpływ oraz nie dać podwładnym sobą manipulować – wykorzystanie technik perswazyjnych

4. Trudne sytuacje negocjacyjne (ćwiczenia)

  • Negocjacje z przełożonymi – w jaki sposób prowadzić rozmowę, gdzie i kiedy postawić granicę, kiedy Zarząd planuje zwiększyć plany sprzedażowe
  • Jak przekazywać trudne decyzje m.in. o obniżce prowizji, zmianie celów sprzedażowych, odejściu kluczowego pracownika, aby nie zdemotywować zespołu
  • Negocjacje z klientem (B2B lub B2C), który „wie lepiej”, nie chce zawrzeć umowy, sam nie wie, czego chce – jak doprowadzić do zawarcia kontraktu

5. Konsultacje z trenerem - czas dla uczestników na skonsultowanie problemów z własnego zespołu i wyjaśnienie niejasnych kwestii

 

Zapytaj

Zobacz również

Forum

6. Forum Szefów Sprzedaży

Strategia i taktyka. Procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce.

Szczegóły
warsztaty praktyczne

Excel: warsztat pracy z danymi finansowymi

Funkcje i formuły, analizy warunkowe, tabele przestawne, wizualizacje

Szczegóły