Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Storytelling jako skuteczne narzędzie sprzedażowe

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Pracujesz w sprzedaży? Jeśli tak, to z pewnością chcesz bić sprzedażowe rekordy, a także przewidywać, a nawet wyprzedzać oczekiwania klientów obecnych i przyszłych.

Współcześnie jest to jednak coraz trudniejsze. Pozyskanie potencjalnych klientów, którzy już na samym początku rozmowy przyjmują postawę obronną jest dla handlowca niezwykle trudnym zadaniem. Podobnie jak odróżnienie swojej oferty od oferty konkurencji. Nie dziwi więc, iż wiele firm odnotowuje spadek sprzedaży, ale i motywacji w zespołach sprzedażowych. Z pomocą może przyjść… storytelling. Tworzenie wciągających historii o swojej marce i produktach to bowiem niezwykle efektywne, ale i coraz popularniejsze narzędzie sprzedażowe. Zastosuj je w swojej firmie i wyprzedź konkurencję!

Jeżeli chcesz poznać tajniki storytellingu, zapraszamy na profesjonalne warsztaty, dzięki którym będziesz mógł wykorzystać jego zalety w swojej codziennej pracy.

P.S. Warsztaty cieszyły się ogromnym powodzeniem na tegorocznej edycji „Zgrupowania Asów Sprzedaży” dlatego postanowiliśmy powtórzyć je dla większego grona uczestników.

  • handlowcy
  • przedstawiciele handlowi
  • doradcy klienta
  • dyrektorzy handlowi i team leaderzy
  • Gwarancja jakości - warsztaty otrzymały jedne z najwyższych ocen wystawionych przez uczestników tegorocznego Zgrupowania Asów Sprzedaży
  • Unikalna formuła - program jest wzbogacony o praktyczne przykłady wykorzystania storytellingu w sprzedaży
  • Doświadczenie i praktyka prowadzącego - warsztaty poprowadzi trener mogący pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży i szkolenia handlowców
  • Praktyczne materiały szkoleniowe - każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów
  • Organizator - magazyn "As Sprzedaży" - źródło wiedzy i inspiracji menedżerów sprzedaży
  1. Jak zostać mistrzem storytellingu - skąd czerpać pomysły na historie oraz na jakie elementy zwrócić uwagę?
  2. Co jest niezbędne, aby historia była skuteczna i trafiła do potencjalnego klienta - rodzaje historii, które można wykorzystać w poszczególnych fazach procesu sprzedażowego.
  3. W jaki sposób naturalnie wkomponować historię w swoją prezentację sprzedażową?
  4. Storytellingowe techniki sprzedaży - case study innego klienta, odpowiadanie na pytania, uprzedzanie obiekcji, budowanie zaufania za pomocą historii.
  5. Jak podnieść wartość produktu/usługi dzięki storytelingowi - przykłady.
  6. Jak przykuć uwagę klienta za pomocą storytellingu?
Zapytaj

Zobacz również

Blended learning

Controlling finansowy

w ramach Akademii Controllingu i Rachunkowości Zarządczej

Szczegóły
e-kurs mailowy

Dane osobowe w przedsiębiorstwach i instytucjach

Pozyskiwanie, przetwarzanie, zabezpieczanie, udostępnianie i odpowiedzialność po zmianach w ochronie danych osobowych

Szczegóły