Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Skuteczna polityka cenowa

Warsztaty dla menedżerów sprzedaży w ramach SALES MANAGER'S BOOT CAMP

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli:

  • zarządzasz działem sprzedaży i jesteś rozliczany z wyników sprzedażowych w swojej firmie,
  • chcesz zbudować efektywny zespół handlowców, który bez problemu osiągnie założone cele sprzedażowe,
  • poszukujesz praktycznej wiedzy opartej na wieloletnim doświadczeniu,

zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których trenerzy na przykładach przedstawią rozwiązania, które z sukcesami wdrożyli w swoich firmach.

  • dyrektorzy handlowi i sprzedaży
  • menedżerowie sprzedaży
  • kierownicy zespołów handlowych
  • team leaderzy

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Program warsztatów skonsultowany z uczestnikami – powstał w oparciu o ankiety przeprowadzone wśród uczestników poprzednich edycji Sales Manager’s Boot Camp.
  • Unikalna formuła  – case study + ćwiczenia + konsultacje z prelegentem.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzących – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.
  • Praktyczne materiały szkoleniowe – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Opieka eksperta – każdy warsztat kończy się specjalnym PANELEM KONSULTACYJNYM, podczas którego uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.
  • Organizator – magazyn „Szef Sprzedaży” – źródło wiedzy i inspiracji menedżerów sprzedaży.

Warsztat 7: Skuteczna polityka cenowa

  1. Zasady budowania strategii cenowych
  • Czynniki, które trzeba wziąć pod uwagę, ustalając cenę produktu lub usługi
  • Strategia "zbierania śmietanki", penetracji, cen prestiżowych, cen eliminujących konkurentów – wady i zalety najpopularniejszych strategii cenowych
  • Jak dostosować strategię cenową do rodzaju produktu/usługi w zależności od celów firmy, fazy życia produktu/ usługi i wrażliwości cenowej nabywców
  • Analiza najczęściej popełnianych błędów przy wyborze polityki cenowej - case study

Ćwiczenie: Budowanie strategii cenowej dla wskazanej grupy produktów/usług

  1. Polityka rabatowa
  • W jaki sposób wykorzystać politykę rabatową do budowania lojalności klientów
  • Wysokie upusty a wizerunek produktu/ usługi – jak uniknąć błędów przy ustalaniu polityki rabatowej firmy
  • Na ile pozwolić handlowcom przy rabatowaniu produktów/ usług, aby ich sprzedaż była zyskowna i nie wpłynęła na zaufania klienta do firmy?

Ćwiczenie: Określenie polityki rabatowej dla określonej grupy produktów/usług

  1. Psychologia cen
  • Jak nasze ceny odbierają nabywcy – psychologiczny aspekt ceny
  • 7 sposobów na budowanie pozytywnego postrzegania cen przez klientów, m.in. oferta pakietowa, "funny money", rosyjski front
  • Od kotwicy cenowej po sprzedaż pakietową – pricing behavioralny jako sposób na zwiększenie sprzedaży

4. Konsultacje z trenerem - podczas panelu trener odpowie na pytania uczestników

Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Dane osobowe w przedsiębiorstwach i instytucjach

Pozyskiwanie, przetwarzanie, zabezpieczanie, udostępnianie i odpowiedzialność po zmianach w ochronie danych osobowych

Szczegóły