Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Blended learning

Sales Excellence, czyli jak efektywniej sprzedawać

certyfikowany ogólnopolski kurs

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj
  • Spadek sprzedaży mebli na rynku krajowym
  • W jaki sposób poprawić marżowość transakcji handlowych?
  • Podwyżka akcyzy na mocne alkohole spowodowała spadek sprzedaży o 10%
  • Czy sposób wynagradzania wystarczająco motywuje moich handlowców?
  • Hipermarkety zanotowały duży spadek sprzedaży w I kwartale
  • Sprzedaż usług finansowych mocno w dół
  • Niskie ceny sprzętu AGD w Internecie hamują sprzedaż w sklepach tradycyjnych
  • Jak zwiększyć efektywność działu sprzedaży

Jeżeli problem brzmi znajomo, weź udział w 6 - tygodniowym kursie przygotowanym przez redakcję magazynu "Szef Sprzedaży" oraz ekspertów Simon, Kucher & Partners.

 

  • dyrektorzy handlowi i sprzedaży
  • menedżerowie sprzedaży
  • kierownicy zespołów handlowych
  • team leaderzy

6-tygodniowy kurs obejmuje:

  • 2 warsztaty stacjonarne
  • 4 zestawy multimedialnych materiałów szkoleniowych do samodzielnej pracy w domu
  • Pendrive z zestawem praktycznych narzędzi dla Szefa Sprzedaży
  • Konsultacje z ekspertem w trakcie warsztatów stacjonarnych podczas specjalnych paneli konsultacyjnych
  • Egzamin końcowy po zakończeniu kursu
  • Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu

Sales Excellence to:

  • Strategia sprzedaży, która pozwala jeszcze więcej sprzedawać
  • Procesy sprzedaży, które przekładają się na efektywność sprzedaży
  • Narzędzia, które ułatwiają pracę handlowcom i menadżerom sprzedaży
  • Argumentacja, która pozwala komunikować to, co ważne dla klienta
  • System motywacyjny, który wynagradza za to, co najważniejsze dla firmy
  • Kanały sprzedażowe, które pozwalają odpowiadać na potrzeby klientów

Dzięki udziałowi w kursie:

  • Wdrożysz działania, które przełożą się na wzrost efektywności realizacji celów sprzedażowych
  • Poznasz najlepsze praktyki w zakresie organizacji działu sprzedaży
  • Dowiesz się, jak budować skuteczne systemy prowizyjne
  • Zobaczysz, jak przełożyć strategię firmy na konkretne zadania dla pionu sprzedaży
  • Unikniesz najczęściej popełnianych błędów w zarządzaniu cenami

Dlaczego warto wziąć udział w kursie?

  • Gwarancja jakości – program kursu powstał w oparciu o międzynarodowe doświadczenie firmy Simon- Kucher & Partners, która w ciągu ostatnich dwóch lat zrealizowała ponad 500 projektów z obszaru sprzedaży (Sales Excellence) dla klientów z różnych państw świata
  • Połączenie praktyki i gotowych narzędzi – nie interesują nas pomysły, które dobrze wyglądają na papierze, ale nigdy nie zostały sprawdzone w praktyce, dlatego współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy swoją wiedzę opierają na wieloletnim doświadczeniu
  • Opieka eksperta – w trakcie trwania kursu uczestnicy mają możliwość konsultacji z ekspertem prowadzącym kurs w trakcie specjalnych PANELI KONSULTACYJNYCH
  • Certyfikat ukończenia kursu poparty renomą firmy Simon, Kucher & Partners oraz autorytetem magazynu „Szef Sprzedaży” wypracowanym przez wiele lat obecności na rynku

Zestaw praktycznych narzędzi dla Szefa Sprzedaży na pendrivie, m.in:

  • Narzędzia wspierające planowanie i monitorowanie sprzedaży
  • Arkusz do analizy wyników sprzedaży
  • Ankieta do oceny optymalnej proporcji stałych i zmiennych składników wynagrodzenia handlowców
  • Kwestionariusz oceny handlowca
  • Wzorcowe oferty sprzedażowe

 

Więcej informacji znajduje się TUTAJ

  1. Warsztaty stacjonarne: Planowanie i organizacja sprzedaży
    23 października 2015 - Warszawa
  • Narzędzia wspierające planowanie i monitoring sprzedaży – znaczenie CRM i raportowania
  • Efektywne monitorowanie otoczenia firmy – w jaki sposób wiedzę o konkurencji przełożyć na własną przewagę w sprzedaży
  • Rola jakości danych w procesie sprzedażowym
  • Jak planować, organizować i mierzyć efekty promocji i rabatów – przykłady
  1. Lekcja multimedialna: Zarządzanie cenami
    30 października 2015r.
  • Strategiczne pytanie firmy – udział w rynku, czy wynik finansowy?
  • W jaki sposób wykorzystać politykę cenową i zarządzanie cenami do wzrostu zysku w firmie
  • Logika produktowo-cenowa – jak skutecznie argumentować cenę do klienta
  1. Lekcja multimedialna – Efektywny system motywacyjny
    6 listopada 2015r.
  • W jaki sposób skutecznie mierzyć efektywność handlowca – przydatne narzędzia
  • Na czym powinien opierać się efektywny system motywacyjny – filary skutecznego systemu motywacyjnego
  • Jak przekonać handlowców, że mogą sprzedawać więcej i zyskowniej
  1. Lekcja multimedialna – Organizacja procesu sprzedaży
    13 listopada 2015r.
  • W jaki sposób efektywnie planować i organizować sprzedaż w firmie
  • Na jakich danych bazować planując sprzedaż, aby plan sprzedaży był realny i dostosowany do aktualnej sytuacji na rynku
  • Jak monitorować i analizować wyniki sprzedaży, aby w porę dostrzec negatywne tendencje
  1. Lekcja multimedialna: Doskonalenie procesu sprzedaży
    20 listopada 2015r.
  • Sales Excellence czyli czynniki sukcesu w doskonaleniu sprzedaży
  • Jak dostosować struktury działu sprzedaży do celów sprzedażowych, rynku i potrzeb klientów
  • Optymalizacja procesu sprzedaży w odniesieniu do roli, zakresu odpowiedzialności i przepływu informacji pomiędzy osobami odpowiedzialnymi za ich realizację
  1. Warsztaty stacjonarne: Strategia sprzedaży
    27 listopada 2015 Warszawa
  • Strategia sprzedażowa i jej monitoring – dlaczego warto mieć w firmie zdefiniowane strategiczne cele sprzedażowe i jak monitorować, czy handlowcy ich przestrzegają
  • Jak zbudować atrakcyjną ofertę produktową i przedstawić ją klientowi
  • W jaki sposób przekonać klienta do naszego produktu lub usługi – skuteczna argumentacja handlowa
  • Jak przekonać zespół do utożsamiania się ze strategicznymi celami cenowymi firmy oraz do ich realizacji – skuteczny system motywacyjny handlowców
Zapytaj

Zobacz również