Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

szkolenie

Ryzyka prawne w działaniach marketingowych

Pięć wymiarów bezpiecznej promocji

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Szkolenie odpowie na pytanie jak zabezpieczyć się przed negatywnymi konsekwencjami prawnymi akcji marketingowych, jak zgodnie z regułami przeprowadzić loterie promocyjne, jak bezpiecznie konstruować programy lojalnościowe i gromadzić dane osobowe. Warsztat pomoże uniknąć najpopularniejszych błędów popełnianych przy tworzeniu mechanizmu loterii i konkursu. Uczestnicy dowiedzą się jak zminimalizować ryzyko przy przeprowadzaniu działań, a gotowe rozwiązania będą mogli wykorzystać w praktyce codziennej pracy.

Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak w sposób efektywnie i zgodnie z prawem kształtować akcje promocyjne i regulaminy uczestnictwa. Usprawni to pracę działu marketingu a jednocześnie ułatwi współpracę między nim a działem finansowo-prawnym. Praktyczny warsztat, w trakcie którego zostaną omówione i zilustrowane najważniejsze zagrożenia w działalności promocyjnej pomoże uniknąć ryzyka w codziennej pracy.

Pracownicy działów marketingu, w tym szczególnie:

  • specjaliści ds. marketingu i ds. e-marketingu
  • specjaliści ds. programów lojalnościowych
  • brand managerowie
  • dyrektorzy działów marketingu
  • dyrektorzy działów trade marketingu
  • pracownicy agencji reklamowych
     

Wykład, prezentacja, sesja pytań i odpowiedzi, dyskusja

Szczególnie polecamy:

  • Zezwolenia na organizację gier losowych
  • Jak chronić dane osobowe – praktyka GIODO
  • Media społecznościowe w działaniach marketingowych
  • Najnowsze przepisy dotyczące Premium Rate
  1. Podstawy prawne promocji
  • Konkurs, sprzedaż premiowa, gra losowa – podstawy prawne
  • Nowa ustawa o prawie telekomunikacyjnym – wpływ na smsy typu Premium Rate
  • Programy lojalnościowe – jak zorganizować je zgodnie z prawem na przykładzie orzeczeń GIODO i UOKiK
  • Niezbędne do zorganizowania akcji marketingowej dokumenty
  1. Jak nie naruszyć przepisów o ochronie danych osobowych
  • Kary finansowe za naruszenie odpowiedzialności administracyjnej przed GIODO,
  • Odpowiedzialność karna i cywilna związana przetwarzaniem danych osobowych w działaniach marketingowych
  1. Błędy i nieuczciwe praktyki w czasie akcji marketingowych
  • Jak konsument może walczyć z agresywnymi praktykami reklamowymi i jakie są tego konsekwencje dla reklamodawcy
  • Najczęstsze błędy popełniane przy konstruowaniu regulaminu loterii/konkursu
  • Jak nie wprowadzać w błąd w reklamie, ale powiedzieć wszystko co się chce i jak się chce
  • Konsekwencje niefortunnych zapisów w regulaminach
  1. Media społecznościowe
  • Socialmedia a prawo polskie
  • Gromadzenie danych osobowych i wykorzystanie informacji zebranych w portalach społecznościowych
  • Odpowiedzialność za treści zamieszczane na firmowych profilach
  1. Własność intelektualna
  • Ochrona prawna koncepcji
  • Wybrane aspekty prawa autorskiego
  • Korzystanie z wizerunku
Zapytaj

Zobacz również

Blended learning

Zarządzanie kosztami i rentownością

w ramach Akademii Controllingu i Rachunkowości Zarządczej

Szczegóły
Forum

5. Forum Nowoczesnego Controllingu

Skuteczny controlling - rentowne przedsiębiorstwo. Koszty - oszczędności - optymalizacje

Szczegóły