Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Od Telemarketera do Key Accounta

3 kroki do zwiększenia efektywności zespołu handlowego

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Firma bez klientów nie istnieje. Banał – ale problem pojawia się z odpowiedzią na pytanie, jak klienta pozyskać i przywiązać do firmy? Nie wystarczy już zatrudnić telemarketerów i przedstawicieli handlowych, opracować schemat rozmowy lub spotkania i czekać na wyniki. Może pozyskasz kilka zamówień, ale nie licz na to, że Twoja firma stanie się najlepsza na rynku.

Jeżeli chcesz, aby Twoi handlowcy byli skuteczni i potrafili:

  • wzbudzić zainteresowanie klienta w ciągu pierwszych kilkunastu sekund rozmowy,
  • właściwie rozpoznać jego potrzeby i tak dostosować do nich ofertę, aby kontakt zakończył się sukcesem,
  • zbudować lojalność klienta, która przełoży się na kolejne zamówienia,

zgłoś ich na szkolenie prowadzone przez doświadczonego trenera, który współpracował do tej pory m.in. z firmami PHILIP MORRIS, TP S.A., NETIA, NB Polska (VELUX Group), NOVARTIS, NESTLE, BZ WBK, Deutsche Bank, UNILEVER, DANONE, GlaxoSmithKline, Norauto, Auchan Polska.

Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla nowych pracowników, jak i tych chcących odświeżyć swoją wiedzę, którzy na co dzień spotykają się i kontaktują z klientami, sprzedając im produkty lub usługi swojej firmy. Zapraszamy szczególnie przedstawicieli sektora MSP, w którym indywidualne podejście do klienta i budowanie długofalowych relacji niejednokrotnie decyduje o sukcesie firmy.

Uczestnicy szkolenia otrzymają informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co można poprawić, by kontakty z Klientem dawały oczekiwane rezultaty. Szkolenie da szereg praktycznych wskazówek o co zadbać i jak kontaktować się z klientem, by ułożyć wzajemne relacje w optymalny sposób i by zadowolenie kupującego przekuło się w kolejne zamówienia.

  1. Jak budować pozytywne relacje z klientem?
  • Jak wzbudzić zainteresowanie klienta w ciągu kilkunastu sekund, czyli od czego zacząć rozmowę/spotkanie?
  • Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów przez handlowców w trakcie pierwszego kontaktu z klientem?
  • Jak dotrzeć do potrzeb klienta i przekuć je w kolejne zamówienie? – język korzyści w rozmowie handlowej
  • Co kupuje klient? – czynniki wpływające na decyzje zakupowe klientów
  • Prezentacja sprzedażowa – o czym warto pamiętać?
  1. Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w kontaktach z klientami?
  • Jak rozpoznać profil klienta i dostosować styl komunikacji tak, aby rozmowa/spotkanie zakończyło się sukcesem?
  • Jak rozpoznawać próby manipulacji ze strony klientów i na nie reagować?
  • Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami klientów i odpowiadać na obiekcje typu: „u konkurencji jest taniej” i „wiem na ten temat wszystko, nie potrzebuję żadnych rad”?
  • Jak wykorzystać obiekcje zgłaszane przez klienta do poznania jego potrzeb?
  1. Komunikacja posprzedażowa, czyli jak pozyskać lojalność klienta?
  • Jak powinna wyglądać komunikacja posprzedażowa, aby służyła budowie dobrych relacji z klientem i zwiększeniu sprzedaży?
  • Jak utrzymać równowagę między sprzedażą a relacjami
  • w komunikacji posprzedażowej, aby nie zniechęcić klienta?
  • Po jakim czasie można klientowi złożyć kolejną ofertę, aby nie czuł się nagabywany?
  • Jak z niezadowolonego klienta zrobić zadowolonego klienta – filozofia reklamacji?
Zapytaj

Zobacz również

Forum

6. Forum Szefów Sprzedaży

Strategia i taktyka. Procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce.

Szczegóły