Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Nowoczesne metody promocji w Internecie

Przegląd najlepszych praktyk

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Promocja w Internecie jest obecnie jedną z najskuteczniejszych i najlepszych form reklamy. Co zrobić, żeby podejmowane działania przynosiły wymierne korzyści i zwrot z inwestycji?

Doświadczony praktyk zaprezentuje skondensowany zbiór najważniejszych zagadnień, zalet oraz wad takich metod e-marketingu jak video, performance i leady sprzedażowe. Zdobyte umiejętności zaprocentują efektywną promocją własnej firmy i firm-klientów.

Szkolenie adresowane jest do menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za projekty internetowe i działania promocji on-line prowadzone przez pracowników m.in. działów marketingu, promocji, komunikacji i PR.

Dzięki udziałowi w szkoleniu, które stanowi optymalne połączenie modułów poświęconych zagadnieniom z zakresu video, performance marketingu i leadów sprzedażowych, uczestnicy uporządkują i uzupełnią swoją wiedzę na promocji w Internecie, będą mieli okazję do zadania pytań i przedyskutowania wątpliwości ze specjalistą w dziedzinie e-marketingu.

1. Video w Internecie:

  • webvideo w promocji marki/produktu – co można a czego nie można promować za pomocą video;
  • rodzaje video w Internecie (vlog, wywiady, prezentacje produktowe, livestream, animacje, itp.);
  • wyposażenie studia;
  • sposoby promocji (serwisy społecznościowe, własna strona www, e-mailing, itp.);
  • case study najpopularniejszych materiałów video w Internecie;
  • case study współpracy marketingowej video blogerów.

2. Performance marketing:

  • o co chodzi w performance marketingu;
  • rola performance w strategii firmy;
  • narzędzia performance marketingu (reklama w wyszukiwarkach, programy partnerskie, inne);
  • sposoby współpracy z firmami świadczącymi usługi performace marketingu;
  • zasady optymalizacji kampanii performance marketingu;
  • mierzenie skuteczności kampanii performance marketing.

3. Leady sprzedażowe:

  • tworzenie strategii pozyskiwania leadów sprzedażowych;
  • definiowanie celów sprzedażowych on-line;
  • określanie grupy docelowej i touch points w Internecie;
  • lejek sprzedażowy i lead nurturing;
  • dobór narzędzi e-marketingowych do generowania leadów;
  • landing pages – najważniejsze narzędzie do generowania leadów: idea, dobre praktyki, przykłady z różnych branż;
  • idea marketing automation – przykłady z Polski i zagranicy.
Zapytaj

Zobacz również

Forum

5. Forum Nowoczesnego Controllingu

Skuteczny controlling - rentowne przedsiębiorstwo. Koszty - oszczędności - optymalizacje

Szczegóły
Blended learning

Zarządzanie apteką w praktyce

Praktyczny kurs dla kierowników, kandydatów na kierowników i właścicieli aptek

Szczegóły