Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Kampanie Google AdWords... to działa!

Podnoszenie efektywności działań promocyjnych w Internecie

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Internet to skuteczne medium, dzięki któremu precyzyjnie można dotrzeć do grupy interesujących klientów. Nie dziwi zatem fakt, iż szybko rosną wydatki na reklamę w wyszukiwarkach.
Kampanie AdWords są najłatwiej mierzalne i przynoszą najlepsze efekty, gdyż zawierają dokładnie te informacje, których szuka internauta.
To szkolenie pozwoli skutecznie posługiwać się Google AdWords i tym samym docierać do precyzyjnie określonej grupy docelowej, czyli do osób zainteresowanych ofertą. Pomoże to efektywnie zagospodarować pieniądze na reklamę w sieci.

Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczne umiejętności pozwalające jeszcze efektywniej prowadzić kampanie oraz optymalizować rezultaty działań promocyjnych w sieci przy jednoczesnym obniżaniu nakładów, co pozwoli lepiej planować i kontrolować budżet. Wzrośnie poziom zwrotu z inwestycji, dzięki precyzyjnemu dotarciu do dobrze zdefiniowanych klientów.

Szkolenie przekazuje wiedzę potrzebną każdemu nowoczesnemu przedsiębiorstwu, które chce zoptymalizować zwrot z inwestycji na działania reklamowe. Z warsztatu skorzystają szczególnie:

  • specjaliści z działów marketingu i komunikacji,
  • webmasterzy,
  • właściciele firm działających w Internecie, np. sklepów on-line.

Szczególnie polecamy następujące zagadnienia omawiane w trakcie szkolenia:

  • zakładanie i konfiguracja konta w Google AdWords;
  • zasady obliczania budżetu potrzebnego do kampanii;
  • unikanie błędów w kampanii PPC;
  • budowanie listy skutecznych słów kluczowych;
  • tworzenie dobrych tekstów reklam.

 

  1. Google AdWords:
  • funkcje, zalety i ranking
  • miejsce reklamy – wyszukiwarka i sieć partnerska Google
  • budowa rankingu wyników płatnych w Google
  1. Podstawowe wskaźniki
  2. Nawigacja po koncie AdWords
  3. Zasady budowy kampanii reklamowych w AdWords
  • targetowanie: czas, miejsce i grupa docelowa
  • dobór i przygotowanie słów kluczowych po kątem skuteczności
  • copywriting linków sponsorowanych
  • określenie najlepszej strony docelowej
  • optymalizacja kampanii reklamowej
  1. Płatności
  • zasady planowania budżetu
  • Pay Per Click
  • najczęstsze błędy w prowadzeniu kampanii PPC
  • opłaty w modelu CPM
  1. Zwrot z inwestycji
  • Śledzenie konwersji w Google AdWords
  1. Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
  • zasady tworzenia optymalnych tekstów
  • rozszerzenia reklam
  • graficzne formaty reklamowe w sieciach kontekstowych
Zapytaj

Zobacz również

warsztaty praktyczne

Ochrona środowiska w 2020 roku

Zmiany w obowiązkach przedsiębiorców: sprawozdawczość do KOBIZE oraz ewidencja odpadów poprzez rejestr BDO

Szczegóły