Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Forum

II Forum Szefów Sprzedaży

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Od tego, jak funkcjonuje dział sprzedaży zależy sukces każdej firmy. To handlowcy pracują na jej wizerunek, rentowność i realizację celów budżetowych, a osiągane przez nich wyniki przekładają się na ocenę pracy szefa sprzedaży.

Jeżeli

  • chcesz zbudować skuteczny zespół sprzedażowy, który bez problemu osiągnie założone cele sprzedażowe,
  • zastanawiasz się, jak przełożyć organizację działu sprzedaży na wzrost efektywności działań sprzedażowych,
  • zależy Ci, aby Twój zespół maksymalnie wykorzystywał swój potencjał sprzedażowy,
  • rozumiesz, że Twój sukces zależy od Twoich handlowców, a osiągane przez nich wyniki świadczą o Twojej skuteczności jako szefa sprzedaży,

    nie może zabraknąć Cię na II Forum Szefów Sprzedaży!
     
  • menedżerowie sprzedaży i marketingu różnych szczebli

Dlaczego warto wziąć udział w Forum?

Praktyczna formuła wystąpień – każdy z prelegentów przygotowuje swoje wystąpienie wg schematu: opis problemu – rozwiązanie – trudności, które pojawiły się podczas wdrażania rozwiązania – efekty/ wnioski.

Dyżury eksperckie - w trakcie trwania Forum uczestnicy będą mieli mozliwość indywidualnych konsultacji z ekspertami ds. zarządzania zespołami w specjalnym punkcie konsultacyjnym.

Tylko sprawdzone rozwiązania - prelegenci podczas swoich wystąpień przedstawią case study z wdrożenia działań zwiększających efektywność zespołów sprzedażowych w firmach: produkcyjno - usługowej, projektowo - budowlanej, samochodowej, FMCG, finansowej.

Grywalizacja z nagrodami - dzięki udziałowi w różnych akywnościach podczas Forum uczestnicy będą gromadzili punkty; najlepsi na zakończenie otrzymają atrakcyjne nagrody przygotowane przez "Szefa Sprzedaży" oraz firm Companion - współorganizatora gry.

Plan i program Forum – aby jak najlepiej dostosować program Forum do potrzeb i oczekiwań uczestników, tematykę, rozkład i długość poszczególnych wystąpień oraz przerw zaplanowaliśmy w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczestników poprzedniej edycji Forum.

Prelegenci – szefowie sprzedaży mogący pochwalić się wymiernymi sukcesami.

Nowe miejsce – Forum odbędzie się w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Nową lokalizację wybraliśmy ze względu na przestronne i nowocześnie wyposażone sale oraz wysoki standard obsługi. Dodatkowo uczestnicy Forum, którzy zechcą skorzystać z noclegu w hotelu, mogą liczyć na specjalne rabaty.

„Szef Sprzedaży wieczorową porą” – zdając sobie sprawę, jak ważne w sprzedaży jest nawiązywanie nowych kontaktów, przygotowaliśmy mniej oficjalną część Forum, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych przez nas atrakcji.

 

Przy zapisach do dnia 30.09.2015 obowiązuje cena 1290 zł netto.

Cena zawiera e – prenumeratę czasopisma Szef Sprzedaży.

Dla prenumeratorów „Szefa Sprzedaży” cena specjalna - zapraszamy do kontaktu pod numerem: 61 226 13 22

Przy zapisie 2 i 3 osób z jednej firmy – rabat 5%

Przy zapisie powyżej 3 osób z jednej firmy – rabat 10%

UWAGA: rabaty nie łączą się

 

Więcej informacji znajduje się TUTAJ

Dzień I: 19 listopada 2015r.

Panel 1: Sprzedażowy Dream Team

  • Jak znaleźć gwiazdę sprzedaży w tłumie kandydatów – analizujemy proces rekrutacyjny przeprowadzony w dziale sprzedaży jednej z wiodących na rynku firm FMCG
  • Od rekrutacji do rozwoju bez zgadywania i błędów - zastosowanie testów i wywiadu kompetencyjnego w rekrutacji i rozwoju handlowców
  • Analiza efektywności handlowca – jakie wskaźniki wziąć pod uwagę
  • Jak ograniczyć rotację w zespole i zatrzymać najlepszych handlowców – diagnoza problemu i propozycje rozwiązań zmniejszających fluktuację na przykładzie Departamentu Sprzedaży Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej

Panel 2: Organizacja i zarządzanie działem sprzedaży

  • Jak przełożyć organizację działu sprzedaży na realizację celów sprzedażowych – zarządzanie w strukturze rozproszonej
  • Jak osiągnąć z zespołem ponadprzeciętne wyniki - zmiana modelu zarządzania w dobie zwiększonej konkurencyjności na przykładzie firmy produkcyjnej i firmy z branży finansowej

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Zakaz konkurencji – kiedy opłaca się w dziale sprzedaży

Szef Sprzedaży wieczorową porą

  • Mniej oficjalna część Forum, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych specjalnie dla nich atrakcji

Dzień II: 20 listopada 2015r.

Panel 3: Efektywny system wynagradzania i motywowania handlowców

  • W jaki sposób powiązać system wynagradzania z celami sprzedażowymi – budowa współodpowiedzialności sprzedawców telefonicznych za realizację planów sprzedażowych w firmie z rynku B2B
  • Zasady konstrukcji efektywnego systemu premiowego na przykładzie firmy produkcyjno - usługowej
  • Wyższa premia dla wszystkich - jak zmodyfikować obecny system motywacyjny, aby był tańszy o 30% i bardziej efektywny - case study firmy z branży FMCG
  • Plan sprzedaży, system motywacyjny a wyniki - czyli co w praktyce motywuje handlowca

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Skuteczny sposób motywacji handlowców: przykłady wykorzystania grywalizacji w programach motywacyjnych

 

Zapytaj

Zobacz również