Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

szkolenie

Grywalizacja biznesowa

Zasady, przykłady, tworzenie innowacji

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Grywalizacja, zwana też gryfikacją lub gamifikacją, wykorzystuje elementy gier fabularnych i komputerowych do zwiększenia zaangażowania ludzi w projekty będące poza kontekstem gry, nawet te oceniane jako nudne lub rutynowe. Technika ta bazuje bowiem na przyjemności, jaka płynie z pokonywania kolejnych wyzwań, rywalizacji, współpracy itp. W biznesie doskonale się sprawdza jako narzędzie pozwalające zwiększyć motywację pracowników lub poprawić wyniki sprzedaży.

  • osoby szukające inspiracji do rozwoju firmy/produktów,
  • managerowie HR, poszukujący innowacyjnych strategii personalnych,
  • osoby odpowiedzialne za rozwój produktu,
  • pracownicy działów obsługi klienta, sprzedawcy,
  • osoby odpowiedzialne za budowanie zaangażowania i lojalności klienta.
  • Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jakie korzyści płyną z wprowadzenia gamifikacji do swoich produktów i usług,
  • poznają podstawowe pojęcia związane z grywalizacją,
  • nabędą podstawowe umiejętności związane z grywalizacją,
  • poznają strukturę gier i nauczą się projektować gry dla swoich firm i zespołów,
  • będą mieli okazję zagrać w kilka kreatywnych gier zespołowych,
  • poznają przykłady gier.

1. Wstęp, przedstawienie uczestników.

  • Budujemy wieżę – gra zespołowa na początek.

2. Czym jest gra?

  • Ewolucja gier,
  • Projektowanie gier,
  • Po co gramy?

3. Wyznaczanie celów

  • Cele SMART vs. mgliste cele.

4. Zasady gier biznesowych

  • Rozpoczęcie i zakończenie,
  • Dynamiczne rozpoczęcie,
  • Rekwizyty,
  • Tworzenie ogniwa,
  • Przestrzeń znacząca,
  • Szkicowanie i tworzenie modeli,
  • Przypadkowość, odwrócenie i przekształcenie,
  • Improwizacja,
  • Selekcja,
  • Spróbuj czegoś nowego.

5. Podstawowe umiejętności dotyczące gier

  • Formułowanie i zadawanie pytań,
  • Tworzenie rekwizytów,
  • Wykorzystanie języka wizualnego.

6. Tworzenie innowacji - gra w parach polegająca na zaprojektowaniu usługi dla swojego partnera metodą Design Thinking

  • Design Thinking jako gra,
  • Etapy procesu (od empatii do walidacji) a etapy gry (otwarcie, pogłębianie, zakończenie).

7. Przykładowe gry

Podstawowe gry, przykłady gier na otwarcie, pogłębianie i zakończenie.

8. Podsumowanie szkolenia, wnioski

Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Rentowna apteka

Od budowania pozycji apteki na rynku po zarządzanie relacjami z pacjentami

Szczegóły
warsztaty praktyczne

Ochrona środowiska w 2020 roku

Zmiany w obowiązkach przedsiębiorców: sprawozdawczość do KOBIZE oraz ewidencja odpadów poprzez rejestr BDO

Szczegóły