Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Google Analytics krok po kroku

Wykorzystywanie narzędzi analitycznych dla potrzeb optymalizacji strony www

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Strona internetowa to pierwsza i najważniejsza wizytówka firmy. Jej prawidłowa budowa i działanie jest kluczowe w postrzeganiu jakości firmy i oferowanych usług. Skąd czerpać wiedzę na temat tego jak witrynę postrzegają klienci? Bez dobrych statystyk nie ma możliwości efektywnego zaprojektowania strony i prowadzenia skutecznych działań marketingowych. Natomiast szczegółowa analiza pozwala zoptymalizować funkcjonalność witryny i efektywność działań reklamowych, co przyczyni się do wzrostu liczby zadowolonych klientów a zatem i zysków firmy.

Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystać narzędzie Google Analytics, by poznać swoich klientów, a dzięki temu zwiększą skuteczność witryny, co przełoży się na wzrost zysków. Będą mogli zbadać i poprawić efektywność akcji e-mailingowych. Zdobyte umiejętności pozwolą zoptymalizować działania reklamowe, co przełoży się na jeszcze większy zwrot z inwestycji. Informacje dotyczące atrakcyjności strony uzyskane dzięki analizie pomogą zoptymalizować jej layout i nawigację, tak by zyskać nowych zadowolony klientów.

Szkolenie przekazuje wiedzę przydatną do optymalizacji witryny internetowej i prowadzonych kampanii reklamowych. Z warsztatu skorzystają wszyscy, którzy chcą uzyskać lepsze efekty prowadzonych kampanii, czyli m.in.:

  • osoby odpowiedzialne za SEO/SEM,
  • webmasterzy
  • właściciele sklepów internetowych,
  • specjaliści i menedżerowie działu marketingu
  • osoby samodzielnie prowadzące promocję w Internecie
  • pracownicy odpowiedzialni za promocję i sprzedaż on-line

Szczególnie polecamy następujące zagadnienia omawiane w trakcie szkolenia:

  • Sposób analizy dostępnych raportów i śledzenia skuteczności kampanii reklamowych
  • Wykorzystanie Google Analytics do usprawnienia nawigacji na stronie
  • Skuteczny pomiar ruchu na stronie
  • Interpretacja współczynnika odrzuceń

 

  1. Analityka w Internecie:
  • Po co mierzyć działalność w Internecie
  • Jak działają systemy Web Analytics?
  • Dlaczego warto skorzystać z Google Analytics?
  1. Pierwsze kroki z Google Analytics:
  • założenie konta i profilu strony
  • interfejs użytkownika: pulpit nawigacyjny, użytkownicy witryny, źródła odwiedzin, zawartość i cele
  • instalowanie podstawowych skryptów na stronie
  1. Jaką wiedzę pozyskać z raportów w Google Analytics
  • sposoby analizy danych w raportach
  • raporty dotyczące źródeł odwiedzin, ruchu, popularności treści w witrynie
  • słowa kluczowe – trendy poszukiwań i analizy jakościowe
  • najlepsza treść
  • nakładka na mapę
  • strony docelowe
  • analiza zachowań użytkowników
    • profil użytkownika
    • trendy i lojalność użytkowników
  • nowe Google Analytics – zmiany w raportach
  • integracja z Google AdWords
  1. Monitorowanie Konwersji w Google Analytics
  • cele oraz współczynnik konwersji
  • raporty z realizacji celów konwersji
  1. Optymalizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem Google Analytics
  • ocena jakości wizyt z kampanii
  • analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
  1. Pełen potencjał Google Analytics
  • moduł e-commerce
  • alerty
Zapytaj

Zobacz również

warsztaty praktyczne

Excel: warsztat pracy z danymi finansowymi

Funkcje i formuły, analizy warunkowe, tabele przestawne, wizualizacje

Szczegóły