Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Firma w świecie mediów społecznościowych

Social media kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Świat Internetu nie jest już jednostronny. W formułowanie przekazu marketingowego zaangażowali się również konsumenci. Mogą oni aktywnie promować markę, ale również działać na jej niekorzyść.

Co zatem zrobić, żeby zaistnieć w świecie mediów społecznościowych i zgromadzić jak największą liczbę „fanów”? Jakie środki komunikacji wybrać? Jakie treści, gdzie publikować? Na te i wiele innych pytań odpowie podczas praktycznego, nasyconego licznymi przykładami warsztatu wieloletni praktyk prowadzący własną firmę zajmującą się promocją w Internecie.

Po szkoleniu uczestnicy będą sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe w mediach społecznościowych. Dzięki temu będą potrafili skutecznie docierać do klientów i budować z nimi trwałe relacje. Szkolenie daje przegląd możliwości jakie oferuje sieć mediów społecznościowych, co pomoże również w ocenie skuteczności różnych rozwiązań i optymalizacji działań pod kątem ich efektywności.

  • Właściciele małych i średnich firm
  • Brand managerowie
  • Specjaliści od e-marketingu, PR
  • Specjaliści ds. komunikacji
  • Firmy poszukujące możliwości nawiązania kontaktu z klientem
  • Rzecznicy prasowi
  1. Social media marketing – być czy nie być?
  • firma w serwisach społecznościowych – szanse i zagrożenia
  • formy promocji w social media
  • czy każda firma powinna mieć swój fanpage?
  1. Social Media – narzędzia komunikacji
  • jak zaangażować klienta – kreatywne metod
  • budowanie lojalności
  • tworzenie społeczności w celach marketingowych
  1. Social media to nie tylko Facebook – blogi, mikroblogi, fora, społeczności dedykowane – jak wykorzystać je do naszych kampanii?
  • blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane – co zrobić, żeby nas czytano
  • Blip.pl i Twitter.com – czy dla wszystkich?
  • Goldenline – jaka forma obecności jest pożądana?
  • YouTube – co warto publikować?
  1. Facebook marketing – wprowadzenie:
  • przykłady (nie)udanych kampanii
  • narzędzia marketingowe oferowane przez Facebook
  1. Fanpage krok po kroku:
  • przygotowanie strategii
  • elementy i tworzenie profilu
  • nadanie unikalnego adresu
  • korzystanie z serwisu jako marka
  • zdobywanie fanów
  1. Rozwijamy Fanpage:
  • idea zakładek na FanPage
  • jak dodawać i zarządzać zakładkami
  • kreatory zakładek
  • tworzenie zakładki startowej
  • jak pozyskać nowych odbiorców newslettera za pomocą Fanpage?
  • przykłady efektywnego wykorzystania zakładek do budowania wizerunku firmy
  • integracja strony firmowej z Facebook
  1. Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych:
  • rodzaje reklamy
  • Facebook Ads vs Google Adwords
    • system do zarządzania reklamami
    • jak stworzyć pierwszą reklamę i jak śledzić jej efektywność
    • modele rozliczeń
  1. Aplikacje konkursowe:
  • rodzaje aplikacji
  • jak stworzyć aplikację na potrzeby firmy?
  • przykłady ciekawych aplikacji konkursowych
  • prowadzenie konkursów na FB
  1. Skuteczność działań w social media
  • Wskaźniki skuteczności
  • Efektywność i optymalizacja działań
  • Specyfika przekazywania treści reklamowych
  • ROI kosztu pozyskania użytkownika
Zapytaj

Zobacz również

warsztaty praktyczne

Excel w sprzedaży

Plany, budżety, analizy, wizualizacja danych

Szczegóły