Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Efektywny system wynagradzania i motywowania handlowców

Warsztaty dla menedżerów sprzedaży w ramach SALES MANAGER'S BOOT CAMP

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli:

  • zarządzasz działem sprzedaży i jesteś rozliczany z wyników sprzedażowych w swojej firmie,
  • chcesz za pomocą prostych i niedrogich działań zwiększyć efektywność swojego zespołu handlowego, aby bez problemu osiągał założone cele sprzedażowe,
  • poszukujesz praktycznych rozwiązań opartych na wieloletnim doświadczeniu,

zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których trenerzy na przykładach przedstawią rozwiązania, które z sukcesami wdrożyli w swoich firmach.

  • dyrektorzy handlowi i sprzedaży
  • menedżerowie sprzedaży
  • kierownicy zespołów handlowych
  • team leaderzy

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Program warsztatów skonsultowany z menedżerami sprzedaży – powstał w oparciu o ankiety przeprowadzone wśród uczestników poprzednich edycji Sales Manager’s Boot Camp.
  • Unikalna formuła  – case study + ćwiczenia + konsultacje z prelegentem.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzących – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.
  • Praktyczne materiały szkoleniowe – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Opieka eksperta – każdy warsztat kończy się specjalnym PANELEM KONSULTACYJNYM, podczas którego uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.
  • Organizator – magazyn „Szef Sprzedaży” – źródło wiedzy i inspiracji menedżerów sprzedaży.

Warsztat: Efektywny system wynagradzania i motywowania handlowców

  1. Wynagradzenie handlowców
  • Jakie czynniki należy uwzględnić projektując system wynagradzania handlowców, aby zmaksymalizować sprzedaż bez szkody dla rentowności firmy?
  • W jaki sposób powiązać system wynagradzania z celami sprzedażowymi, tak by handlowcy czuli się współodpowiedzialni za realizację planów sprzedażowych?
  • Jak ocenić, czy obecny system premiowy w firmie jest skuteczny i w razie konieczności przeprowadzić zmianę?
  • Obniżki prowizji w firmie - jak nie stracić pracowników?

    Ćwiczenie: opracowanie systemu prowizyjnego na podstawie konkretnych warunków funkcjonowania firmy.
  1. Budowanie motywacji pojedynczych handlowców i całego zespołu
  • W jaki sposób rozpoznać sygnały świadczące o spadku motywacji w zespole i jak odróznić chwilowy spadek motywacji od wypalenia zawodowego handlowca?
  • Jak motywować pracowników, jeśli nie można im dać awansu, podwyżki ani wysłać na szkolenie?
  • Jak dobierać nagrody, by rzeczywiście motywowały pracowników i czy można z nimi przesadzić?
  • Szef jako czynnik demotywujący – analiza działań przełożonych, które działają demotywująco na podwładnych.
  • Jak motywować pracowników na odległość (np. w przypadku zespołów rozproszonych)?
  • W jaki sposób wykorzystać grywalizację i konkursy sprzedażowe do podniesienia motywacji handlowców - przykłady.
  • Czy awans faktycznie jest najlepszą nagrodą dla handlowca - jak dostosować metodę motywacji w zależności od indywidualnych potrzeb i typu osobowości pracownika?

    Ćwiczenia z zakresu teorii motywacji w praktyce, motywowanie pracownika przez telefon/maila w  trudnej sytuacji, reprymenda motywująca - trening umiejętności.
  1. Efektywność działań i mierniki skuteczności
  • Jak określać mierniki efektywności sprzedawców?
  • Kluczowe narzędzia pomocne w zarządzaniu efektywnością i jakością pracy handlowców.
  • Przegląd systemów zarządzania działaniami w czasie Getting Things Done (GTD), IV Generacja Zarządzania Czasem, "złota godzina", "ostrzenie piły".

Warsztat będzie miał charakter interaktywny, z możliwością zadawania pytań konsultantowi i rozpatrywaniem przypadków z życia uczestników.

Zapytaj

Zobacz również

warsztaty praktyczne

Excel w sprzedaży

Plany, budżety, analizy, wizualizacja danych

Szczegóły