Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Efektywne wykorzystanie Social Media w biznesie

Media społecznościowe kluczem do sukcesu firmy

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Świat Internetu nie jest już jednokierunkowy. W formułowanie przekazu marketingowego zaangażowali się również konsumenci. Mogą oni aktywnie promować markę, ale również działać na jej niekorzyść. Sukces firmy spowodowany obecnością w Social Media zależy nie tylko od liczby fanów, ale przede wszystkim od opracowania właściwej strategii komunikacji w mediach społecznościowych, doboru narzędzi i sprawnej realizacji. Połączenie tych trzech elementów może przynieść firmie wymierne efekty biznesowe.

  • Właściciele małych i średnich firm
  • Brand managerowie
  • Specjaliści od e-marketingu, PR
  • Specjaliści ds. komunikacji
  • Firmy poszukujące możliwości nawiązania kontaktu z klientem
  • Rzecznicy prasowi

Po szkoleniu uczestnicy będą sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe w mediach społecznościowych. Dzięki temu będą potrafili skutecznie docierać do klientów i budować z nimi trwałe relacje. Szkolenie daje przegląd możliwości jakie oferuje sieć mediów społecznościowych, co pomoże również w ocenie skuteczności różnych rozwiązań i optymalizacji działań pod kątem ich efektywności.

Uczestnicy szkolenia skorzystają również z:

  • możliwości bezpłatnych konsultacji z trenerem po szkoleniu
  • uczestnictwa w zamkniętej grupie dyskusyjnej na Facebook'u - dyskusja z innymi uczestnikami szkoleń
  • dostępu do materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej

 

  1. Social media marketing – być czy nie być?
  • formy promocji w social media
  • czy każda firma powinna mieć swój fanpage? - dobór najbardziej efektywnych kanałów social media
  • komunikacja B2B i B2C w social media
  • strategia obecności w firmy Social Media – jak ją opracować?

2. Facebook – zwiększaj świadomość marki swojej firmy

  • profil na Facebook’u – szanse i zagrożenia
  • jak pozyskiwać nowych fanów - formy promocji na Facebooku
  • strategia tworzenia wpisów postów na FanPage – angażowanie fanów
  • sytuacje kryzysowe – jak ich unikać i jak z nimi postępować?
  • analiza efektywności działań – Facebook Insights
  • case studies

3. LinkedIn – zbuduj relacje B2B

  • profil prywatny vs profil firmowy
  • budowanie relacji z użytkownikami LinkedIN
  • Showcase Page – przykłady najciekawszych realizacji
  • Grupy dyskusyjne – jak je wykorzystać w budowaniu relacji?
  • Formaty reklamowe na Linkedin
  • case studies

4. Blogi – tworzymy ekspercki wizerunek własnej firmy

  • zalety i wady prowadzenia bloga firmowego
  • jak założyć bloga firmowego?
  • tworzenie treści – najlepsze praktyki
  • sposoby na promocję bloga
  • case studies

5. Zaawansowane sposoby komunikacji w Social Media

  • Twitter – efektywna komunikacja w 140 znakach
  • Pinterest – świat pięknych zdjęć
  • SlideShare – dziel się wiedzą, zdobywaj nowe kontakty
  • narzędzia ułatwiające pracę Social Media marketera

6. Skuteczność działań w social media:

  • wskaźniki skuteczności
  • efektywność i optymalizacja działań
  • specyfika przekazywania treści reklamowych
  • ROI kosztu pozyskania użytkownika

 

W trakcie szkolenia będą przeprowadzone zajęcia praktyczne!

Zapytaj

Zobacz również