Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

szkolenie

Efektywne kampanie promocyjne w Internecie

Narzędzia promocji marki i produktów w sieci - przegląd najlepszych praktyk

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Promocja w Internecie jest obecnie jedną z najskuteczniejszych i najlepszych form reklamy. Co zrobić, żeby podejmowane działania przynosiły wymierne korzyści i zwrot z inwestycji?

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się z jakich narzędzi najlepiej korzystać, by dotrzeć do różnych grup odbiorców, co da im kampania Adwords, a jakie korzyści wyciągną z korzystania z tak popularnych ostatnio mediów społecznościowych. Zdobędą także wiedzę pomocną w rozmowach z domami mediowymi.

W trakcie praktycznego szkolenia opartego o liczne przykłady efektywnych działań uczestnicy dowiedzą się jak projektować i realizować kampanie promocyjne w sieci, zgłębią zasady organizacji rynku reklamy i sprzedaży on-line oraz nauczą się jak mierzyć skuteczność działań komunikacji internetowej.

Szczególnie polecamy:

  • analiza skuteczności form reklamowych
  • case study Fan Page’ów i sklepów firmowych na Facebooku
  • omówienie różnych źródeł promocji
  • analiza „zwrotu z inwestycji”, czyli pomiar efektywności kampanii internetowych

Partnerem szkolenia jest portal pit.pl należący do Grupy Allegro

  1. Strategia promocji w Internecie – krok po kroku.
  • określanie celów promocji
  • wyznaczanie grup docelowych
  • przegląd i dobieranie narzędzi reklamy internetowej
  • współpraca z agencją interaktywną
  • modele rozliczeń reklamy internetowej
  1. Mediaplan promocji – zaplanuj, zmierz, zmień.
  • główne założenia przy tworzeniu
  • przykłady
  • sieci reklamowe w Polsce
  • współpraca z domami mediowymi
  1. Tworzenie landing pages – podstawa sukcesu kampanii on-line.
  • czy i kiedy warto tworzyć landing pages?
  • zasady tworzenia
  • przykłady landing pages
  1. Reklama w wyszukiwarkach – jeżeli nie ma Ciebie w Google, to Ciebie nie ma.
  • rodzaje reklamy w wyszukiwarkach
  • podstawy pozycjonowania
  • efektywne reklamy w Google Adwords
  • zaawansowane wykorzystanie Google Adwords: remarketing, kierowanie behawioralne, na strony
  • wykorzystanie Google Adplanner
  1.  Facebook – jak wykorzystać potencjał społeczności?
  • kto powinien reklamować się na FB?
  • wykorzystanie reklamy kontekstowej na FB
  • prowadzenie fanpage
  • aplikacje on-line – przykłady
  • sklep na Facebooku – czy warto?
  1. Mailing – sztuka efektywnej komunikacji
  • 10 sposobów na efektywny e-mailing
  • jak tworzyć własne bazy danych e-maili
  • zbieranie e-maili vs GIODO
  • przykłady kampanii e-mailingowych
Zapytaj

Zobacz również

Forum

6. Forum Szefów Sprzedaży

Strategia i taktyka. Procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce.

Szczegóły