Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

szkolenie

E-commerce – czyli…

Efektywna promocja i sprzedaż poprzez sklep internetowy

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Istota proponowanych warsztatów to uporządkowany przegląd zagadnień dotyczących efektywnych strategii budowania sprzedaży w sieci oraz omówienie licznych przykładów dobrych praktyk e-commerce.

Podczas całodziennych warsztatów uczestnicy dowiedzą się jakich błędów należy unikać, jakie formy promocji są najskuteczniejsze, a także jakie są czynniki sukcesu e-commerce w ich branży.

Szkolenie skierowane jest do osób początkujących i średniozaawansowanych w branży e-commerce. Przydatne informacje znajdą tu osoby, które myślą o założeniu sklepu internetowego, te które niedawno założyły e-sklep, ale także te, które prowadzą już e-biznes – gdyż szkolenie inspiruje poprzez liczne przykłady odnoszących sukces sklepów internetowych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak uniknąć najczęściej popełnianych w e-sprzedaży błędów, nauczą się analizować działania konkurencji i szybko reagować na zmiany w otoczeniu. Dowiedzą się także jak wykorzystywać różne rodzaje działań e-marketingowych na rzecz działalności e-commerce.

  1. Oprogramowanie sklepu - czy warto kupować gotowe rozwiązania
  2. Projekt graficzny sklepu internetowego i zasady przyjaznej nawigacji w sklepie internetowym
  3. Portret polskiego e-konsumenta
  • najłatwiejsze sposoby, żeby stracić klienta
  • nawyki ze sprzedaży bezpośredniej a sklep internetowy
  • grupa docelowa – czynniki demograficzne i inne
  • śledzenie potrzeb klienta
  1. Marketing w sklepie internetowym
  • blogosfera
  • potencjał serwisów zakupów grupowych (Groupon)
  • e-kupony , konkursy on-line
  • niestandardowe formy e-marketingu
  1. Programy partnerskie – czy warto brać w nich udział
  2. Sposoby konkurowania w e-commerce
  • konkurować ceną? A jeśli nie ceną to czym?
  • jak sprzedawać drogo i mieć klientów
  • jak analizować metody działania konkurencji, czyli kto radzi sobie najlepiej
  1. Proces zakupu
  • asortyment i proces zamawiania produktów
  • regulamin sklepu – jak go prawidłowo skonstruować
  • płatności (terminy i formy)
  • obsługa klienta – opcje dostawy i obsługi posprzedażowej
  1. Kto będzie u nas pracował – profil kandydata idealnego
  • handlowcy i pracownicy działu obsługi klienta – pierwsza linia kontaktu
  • osoba nadzorująca stan magazynowy i kontaktowanie się z dostawcami (jako źródło płynności dostaw)
Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Excel sprzedażowy

Skuteczne raportowanie wspomagające decyzje handlowe

Szczegóły