Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

szkolenie

E-commerce

jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

W 2012 r. 82 % internautów robiło zakupy on-line. Konkurencja wśród e-sklepów jest ogromna.
Ich liczba w zeszłym roku wzrosła o 12 % i przekroczyła 12 tys.

Sytuacja na rynku e-commerce nieustannie się zmienia – dużo trudniej zaistnieć, reklama jest droższa a marże niższe. W tym sektorze proste jest tylko założenie sklepu. Im dalej tym trudniej.

Dlatego oferujemy warsztaty prowadzone przez praktyka od lat zajmującego się e-commerce. Istota proponowanych warsztatów to uporządkowany przegląd zagadnień dotyczących efektywnych strategii wzrostu sprzedaży w sieci oraz omówienie licznych przykładów dobrych praktyk e-commerce.

Podczas całodziennych zajęć uczestnicy dowiedzą się, jak uniknąć typowych błędów, jakie formy promocji są najskuteczniejsze, a także jakie są czynniki sukcesu e-commerce.

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zwiększyć swoje obroty i udział w rynku ecommerce. Przydatne informacje znajdą tu osoby, które myślą o założeniu sklepu internetowego, te które niedawno założyły e-sklep, ale także te, które prowadzą już e-biznes – gdyż szkolenie inspiruje poprzez liczne przykłady odnoszących sukces sklepów internetowych.

Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak uniknąć najczęściej popełnianych w e-sprzedaży błędów, nauczą się analizować działania konkurencji i szybko reagować na zmiany w otoczeniu. Dowiedzą się także jak wykorzystywać różne rodzaje działań e-marketingowych na rzecz działalności e-commerce.

  1. Oprogramowanie sklepu – czy warto kupować gotowe rozwiązania
  2. Projekt graficzny sklepu internetowego i zasady przyjaznej nawigacji
  3. Portret polskiego e-konsumenta
  • najłatwiejsze sposoby pozyskania klienta
  • nawyki ze sprzedaży bezpośredniej, a sklep internetowy
  • grupa docelowa - czynniki demograficzne i inne
  • śledzenie potrzeb klienta - przydatne narzędzia, sposoby wykorzystania zebranych informacji
  1. Marketing w sklepie internetowym – w co warto inwestować
  • blogosfera i social media w służbie e-commerce
  • potencjał serwisów zakupów grupowych
  • e-kupony, konkursy on-line
  • niestandardowe formy e-marketingu
  • siła e-mailingu
  • sposoby konstruowania oferty, które wspomogą konwersję
  1. Programy partnerskie – czy warto brać w nich udział
  2. Sposoby konkurowania w e-commerce
  • konkurować ceną? A jeśli nie ceną to czym?
  • jak sprzedawać drogo i mieć klientów
  • jak analizować metody działania konkurencji, czyli kto radzi sobie najlepiej
  1. Proces zakupu
  • asortyment i proces zamawiania produktów
  • regulamin sklepu – jak go prawidłowo skonstruować
  • płatności (terminy i formy) – najkorzystniejsze rozwiązania dla obu stron
  • obsługa klienta – opcje dostawy i obsługi posprzedażowej
Zapytaj

Zobacz również

Forum

6. Forum Szefów Sprzedaży

Strategia i taktyka. Procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce.

Szczegóły