Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Controlling sprzedaży tradycyjnej i sprzedaży on-line

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli zależy Państwu na:

  • nabyciu umiejętności oceny skuteczności i efektywności działań sprzedażowych i marketingowych
  • wypracowaniu praktycznego systemu controllingowego w firmie
  • zdobyciu biegłości w określaniu celów w sprzedaży tradycyjnej i on-line

zapraszamy na warsztaty, podczas których trener-praktyk podpowie w jaki sposób wykorzystać instrumenty controllingu sprzedaży i marketingu, aby zoptymalizować procesy w firmie.

Warsztaty skierowane są do:

  • przedsiębiorców
  • pracowników działów księgowych
  • pracowników działów finansowych
  • analityków

Dzięki udziałowi w warsztatach:

  • poznacie Państwo cele, zadania i obszary controllingu sprzedaży i marketingu
  • nabędziecie Państwo wiedzę, jak wykorzystać narzędzia controllingu sprzedaży i marketingu do zwiększenia wyniku finansowego firmy
  • poznacie Państwo znaczenie controllingu w generowaniu oraz monitorowaniu zmian w sprzedaży tradycyjnej, on-line i marketingu.
  1. Controlling sprzedaży i marketingu – cele, zadania, obszary
    • Controlling sprzedaży, controlling marketingu – poziom strategiczny i operacyjny
    • Plan sprzedaży oraz budżet kosztów sprzedaży - zasady poprawnego przygotowania planu sprzedaży, uwzględnianie kosztów sprzedaży w planowaniu
    • Plan marketingowy a budżet marketingowy - zasady przygotowania planu marketingowego
    • Operacjonalizacja celów strategicznych do poziomu celów operacyjnych w sprzedaży i marketingu
  2. Controlling sprzedaży jako narzędzie do zwiększania wyniku finansowego firmy
    • Triada wpływu na wynik, cele i aktywności sprzedażowe
    • Monitorowanie realizacji planu sprzedaży, analiza i korekta odchyleń
    • Efektywność procesu sprzedaży
    • Możliwości zwiększania sprzedaży
    • Polityka cenowa, kontrola rabatów i marży
    • Kluczowe wskaźniki w obszarze pomiaru skuteczności i efektywności działań sprzedażowych
  3. Controlling marketingu
    • Monitorowanie realizacji planu i budżetu działań marketingowych
    • Wskaźniki w obszarze relacji z klientami
    • Wskaźniki w obszarze komunikacji marketingowej
    • Wpływ controllingu marketingu na poziom sprzedaży i wyniku finansowego
  1. Warsztaty – Wpływ zmian w obszarze sprzedaży i marketingu na wynik finansowy przedsiębiorstwa. Rola controllingu w generowaniu oraz monitorowaniu zmian w sprzedaży i marketingu w przedsiębiorstwie.
Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Zarządzanie projektami dla początkujących

3 moduły szkoleniowe, w 3 kolejne piątki wysyłane na adres e-mail, start kursu 05.04.2019

Szczegóły
e-kurs mailowy

EXCEL dla początkujących

Zasady budowania przejrzystych skoroszytów

Szczegóły