Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Controlling sprzedaży

Warsztaty dla controllerów, głównych księgowych, analityków finansowych w ramach CORPORATE FINANCE BOOT CAMP

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj
  • Jakie czynniki należy uwzględnić, kontrolując wykonanie budżetu marketingowego?
  • W jakim stopniu istotne jest stworzenie planów marketingowych i sprzedażowych dla kontrolowania wydatków?
  • Czy przy ograniczonym budżecie marketingowym warto lokować w niego środki?

Jeśli chcą poznać Państwo odpowiedź na te pytania, zapraszamy do udziału w Corporate Finance Boot Camp.

Redakcje magazynów Finanse i Controlling oraz Controlling i Rachunkowość Zarządcza zapraszają do wzięcia udziału w warsztatach dla controllerów, głównych księgowych, analityków finansowych

  • controllerzy
  • główni księgowi
  • analitycy finansowi
  • szefowie sprzedaży

Na zajęciach wymagany jest laptop, którego posiadanie jest niezbędne, aby w pełni skorzystać ze szkolenia (uczetnicy będą pracować z narzędziem Excel oraz programem, który dostarczy Trener).

 

Dzięki udziałowi w warsztatach:

  • Poznają Państwo najnowsze kierunki analizy kosztów sprzedaży.
  • Dostosują Państwo metody budżetowania kosztów marketingu do specyfiki swojej firmy.
  • Wdrożą Państwo rozwiązania, które ograniczą ponoszone koszty i zminimalizują ryzyko finansowe.
  • Efektywnie wykorzystają Państwo instrumenty controllingu sprzedażowego do zoptymalizowania procesów w firmie.

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Gwarancja jakości – nad programem i przebiegiem warsztatów czuwają zespoły redakcyjne magazynów „Controlling – wiedza i narzędzia praktyczne” oraz „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”.
  • Doświadczeni prelegenci z wymiernymi sukcesami – nie interesują nas pomysły, które dobrze wyglądają na papierze, ale nigdy nie zostały sprawdzone w praktyce, dlatego współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy swoją wiedzę opierają na wieloletnim doświadczeniu.
  • Połączenie teorii z praktyką – każdy warsztat przeprowadzany jest wg schematu: wiedza praktyczna + ćwiczenia + konsultacje z prelegentem.
  • Zestaw materiałów szkoleniowych – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Certyfikat ukończenia Corporate Finance Boot Camp poparty renomą i autorytetem magazynów „Controlling – wiedza i narzędzia praktyczne” oraz „Controlling i Rachunkowość Zarządcza” wypracowanym przez wiele lat obecności na rynku obu periodyków.

 

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma bezpłatny dostęp do aplikacji do planowania i analizy sprzedaży FARCAST na okres 1 miesiąca od daty szkolenia. Opis aplikacji znajduje się w załączniku.

  1. Prognozowanie sprzedaży
  • pomiar udziału w rynku, a plany sprzedaży
  • ocena zdolności przedsiębiorstwa do generowania zysków w odniesieniu do grup produktów
  • wpływ branży i czasu na efektywność generowania zysków w odniesieniu do grup produktów
  • przegląd metod ilościowych i jakościowych prognozowania sprzedaży
  • prognozowanie jako punkt wyjścia do przygotowania planu i budżetu sprzedaży

Ćwiczenie: prognozowanie sprzedaży

  1. Metodologia planowania sprzedaży
  • wyodrębnienie centrów przychodów, zysków oraz kosztów
  • budowa bazy informacyjnej controllingu (dane źródłowe, raporty operacyjne, analizy biznesowe, kokpity informacyjne)
  • sposoby ustalania ceny

Ćwiczenie: przygotowanie planu sprzedaży

  1. Ocena sprzedaży
  • sposoby ewidencjonowania sprzedaży
  • kontrolowanie odchyleń w analizie plan/wykonanie (tracking signals)
  • wykorzystanie analizy wskaźnikowej w ocenie sprzedaży
  • ocena stopnia osiągnięcia celów
  • analiza terminowości płatności

Ćwiczenie: obliczanie rentowności sprzedaży: brutto, netto, operacyjnej

Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Excel sprzedażowy

Skuteczne raportowanie wspomagające decyzje handlowe

Szczegóły