Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Blended learning

Certyfikowany E-commerce Manager

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli:

  • odpowiadasz za realizację strategii sprzedaży i rozwój kanałów e-commerce
  • prowadzisz sklep internetowy i chcesz przyciągnąć nowych klientów
  • zastanawiasz się dlaczego dotychczasowe działania promocyjne nie przełożyły się na wzrost sprzedaży w Twoim e-sklepie
  • szukasz rozwiązań, dzięki którym Twój e-sklep stanie się rentowny i zyskowny

weź udział w ogólnopolskim kursie magazynu "E-commerce & Digital Marketing".

Kurs skierowany jest do:

  • właścicieli sklepów internetowych
  • osób zajmujących się handlem
  • wszystkich zainteresowanych tematyką e-commerce, marketingiem, promocją i analityką internetową

3-tygodniowy kurs obejmuje:

  • 2 warsztaty stacjonarne – każdy warsztat opiera się na części teoretycznej popartej case study oraz praktycznej, opartej na ćwiczeniach
  • 4 zestawy multimedialnych materiałów szkoleniowych do samodzielnej pracy w domu
  • Pendrive zawierający zestaw praktycznych narzędzi przydatnych w codziennej pracy
  • Specjalny panel konsultacyjny podczas warsztatów stacjonarnych
    z prowadzącym w zakresie tematów poruszanych podczas kursu
  • Egzamin końcowy po zakończeniu kursu
  • Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu

Podczas kursu dowiesz się m.in.

  • Co ma decydujący wpływ na budowanie przewagi konkurencyjnej w e-commerce
  • Jak przeprowadzić analizę grupy docelowej i dostarczyć jej wartości, której poszukuje
  • W jaki sposób przeciwdziałać zjawisku porzuconych koszyków i jak je odzyskiwać
  • Za pomocą jakich działań zwiększyć ruch na stronie i pozyskać wartościowe leady sprzedażowe
  • W jaki sposób konkurować na rynkach zagranicznych i jak pozyskiwać klientów
  • Jak wykorzystać ścieżkę zakupową, aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepie
  • Jakie zapisy uwzględnić w regulaminie e-sklepu w związku z RODO

Dlaczego warto wziąć udział w kursie?

  • Unikalna formuła - kurs łączy różne formy nauki, zarówno stacjonarne, jak i e-learning, co zwiększa jego efektywność w stosunku do tradycyjnych szkoleń.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzących - współpracujemy z trenerami mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży e-commerce.
  • Case study - każde omawiane podczas kursu zagadnienie poparte jest przykładami z najlepszych sklepów internetowych.
  • Ćwiczenia utrwalające wiedzę i umiejętności podczas warsztatów stacjonarnych.
  • Pakiet narzędzi - każdy uczestnik na zakończenie kursu otrzyma pendrive'a z zestawem gotowych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy.
  • Opieka eksperta - w trakcie warsztatów stacjonarnych prowadzący odpowie na pytania uczestników podczas specjalnych PANELI KONSULTACYJNYCH.

Za zgłoszenie do 11 maja 2018 cena za udział w szkoleniu - 1 390 zł netto.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma w prezencie e-booka pt. "RODO a prowadzenie promocji i sprzedaży".

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

  1. Warsztaty stacjonarne: Skuteczna strategia e-sprzedaży
    7 czerwca 2018 Warszawa - trener: Sławomir Kubiński
  • Jak przeprowadzić analizę rynkową sklepu, która wskaże , jak prezentuje się on na tle swojej konkurencji
  • Szeroki asortyment czy wąska specjalizacja, globalnie, a może lokalnie - skuteczna strategia sprzedaży e-commerce
  • Za pomocą jakich narzędzi pozyskiwać dane o kliencie i jak wykorzystać je w praktyce
  • Sprzedaż e-commerce jako wsparcie sprzedaży offline i sprzedaż offline jako wsparcie sprzedaży e-commerce - przykłady

                      Ćwiczenie:

  • Analiza opłacalności prowadzenia działań reklamowych dla wybranej grupy produktowej

                       Narzędzia:

  • Arkusz do segmentacji danych statystycznych potrzebnych do budowania profilu buyer persony
  • Checklista - opisy produktów a UX
  1. Lekcja multimedialna: E-sprzedaż a prawo
    11 czerwca 2018 - trener: Jakub Antkowiak
  • Regulamin sklepu 2018 - zestawienie zapisów, jakie należy uwzględnić w związku z wejściem w życie RODO
  • Jakie dane klienta po zmianach związanych z RODO będzie można gormadzić bez jego zgody, a kiedy będzie trzeba taką zgodę uzyskać
  • System zwrotów i reklamacji - obowiązki e-sprzedawcy
  • W jakich przypadkach sprzedawca odpowiada za uszkodzenie towaru podczas transportu, a kiedy odpowiedzialność spada na firmę kurierską?

                      Narzędzia:

  • Checklista - zgodność z prawem regulaminu sklapu internetowego
  • Wzór reklamacji do przewoźnika
  1. Lekcja multimedialna – Budowanie pozytywnego UX
    13 czerwca 2018 - trener: Maciej Bednarczyk
  • Ścieżka zakupowa, czyli jak zadbać o dobre pierwsze wrażenie
  • Jak sprawić, aby obsługa w naszym sklepie była zgodna z oczekiwaniami klienta
  • Rozwiązania płatnicze - co jest ważne dla klienta i co buduje jego zaufanie do e-sklepu
  • Jak przedstawiać termin realizacji zamówienia w sklepie, aby uniknąć nieporozumień z klientami
  • Jakie działania wdrożyć, aby w okresie zwiększonej liczby zamówień uniknąć opóźnień w realizacji przesyłek

                      Narzędzia:

  • Ścieżka komunikacji z klientem w przypadku, kiedy towar jest niedostępny
  • Checklista - zasady zabezpieczenia e-płatności
  1. Lekcja multimedialna – Rozwiązania zwiększające konwersję w e-sklepie i wartość transakcji
    15 czerwca 2018 - trener: Szymon Szirch
  • W jaki sposób pozyskać wartościowe leady sprzedażowe - przykłady
  • Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na konwersję w sklepie internetowym
  • W jaki sposób skutecznie zwiększyć wartość zamówienia - cross selling i up selling w praktyce
  • Ratowanie porzuconych koszyków - co i w jaki sposób komunikować klientom, którzy porzucili koszyk
  • Content marketing, SEO, remarketing w Google i inne działania zwiększające ruch w sklepie - jak sprawić, aby były skuteczne

                      Narzędzia:

  • Instrukcja - rozwiązanie problemu porzuconych koszyków w 7 krokach
  • Lista narzędzi ułatwiających profilowanie treści w mediach społecznościowych
  1. Lekcja multimedialna: Rozszerzenie e-sprzedaży na rynki zagraniczne
    18 czerwca 2018 - trener: Konrad Zach
  • Co należy wziąć pod uwagę, planując rozszerzeniesprzedaży na zagraniczne rynki
  • Jak zidentyfikować swój międzynarodowy potencjał
  • W jaki sposób rozwiązać kwestie logistyczne przy sprzedaży zagranicznej
  • Jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji, w sytuacji gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów
  • Jakie zapisy należy uwzględnić w regulaminie sklepu, kierując swoją ofertę do klientów za granicą

                      Narzędzia:

  • Checklista - zapisy, jakie należy uwzględnić w regulaminie rozszerzając sprzedaż na zagraniczne rynki
  • Checklista - plan ekspansji zagranicznej
  1. Warsztaty stacjonarne: Analityka w e-sklepie
    21 czerwca 2018 Warszawa - trener: Piotr Urbaniak
  • W jaki sposób analizować najważniejsze statystyki sklepu i na co zwracać uwagę
  • Kluczowe wskaźniki w analizie słabych i mocnych stron e-biznesu
  • Google Analytics i inne narzędzia analityczne, z których warto korzystać
  • Jak wykorzystać zebrane dane do zwiększenia sprzedaży - przykłady

                       Ćwiczenie:

  • Cel - pytanie - dobór statystyki

                       Narzędzia:

  • Instrukcja - tworzenie raportów niestandardowych w Google Analytics
  • Instrukcja - śledzenie ścieżki zakupowej w Google Analytics w oparciu o cel
  • Checklista - budowanie przewagi konkurencyjnej za pomocą SEO
Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Excel sprzedażowy

Skuteczne raportowanie wspomagające decyzje handlowe

Szczegóły