Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Blended learning

Akademia Rzeczników Prasowych

Zarządzanie kryzysowe - moduł 3

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak:

  • udzielać informacji oraz odpowiadać na niewygodne pytania dziennikarzy,
  • sprawić, aby przekaz mediów był dokładnie taki, na jakim Ci zależy,
  • z nudnej informacji zrobić gorącego newsa, który zainteresuje media

i zależy Ci, aby Twoje działania były profesjonalne i skutecznie realizowały politykę informacyjną organizacji, zapraszamy do udziały w ogólnopolskim, certyfikowanym kursie.

  • rzecznicy prasowi
  • specjaliści ds. komunikacji z mediami

4-tygodniowy kurs obejmuje:

  • 2 warsztaty stacjonarne - każdy warsztat opiera się na części teoretycznej popartej case study oraz praktycznej, opartej na ćwiczeniach:
  • wprowadzający – przygotowujący do kolejnych części kursu,
  • zamykający – utrwalający wiedzę nabytą w trakcie kursu
  • 2 zestawy multimedialnych materiałów szkoleniowych do samodzielnej pracy w domu
  • Pendrive zwierający zestaw praktycznych narzędzi dla rzecznika prasowego
  • Panel konsultacyjny – w trakcie warsztatów stacjonarnych uczestnicy mają możliwość indywidualnych konsultacji z prowadzącym w zakresie tematów poruszanych podczas kursu
  • Egzamin końcowy po zakończeniu kursu
  • Certyfikat potwierdzający ukończenia kursu

Dlaczego warto wziąć udział w kursie?

  • Unikalna formuła – kurs łączy różne formy nauki, zarówno stacjonarne, jak i e-learning, co zwiększa jego efektywność w stosunku do tradycyjnych szkoleń.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzących – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.
  • Wiedza oparta na przykładach – wiedza teoretyczna poparta case study oraz ćwiczeniami, które pozwolą utrwalić nabyte umiejętności.
  • Pakiet praktycznych materiałów – każdy uczestnik na zakończenie modułu otrzymuje pendrive’a z zestawem materiałów i gotowych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy
  • Opieka eksperta – w trakcie trwania kursu uczestnicy mają możliwość konsultacji z ekspertem prowadzącym kurs w trakcie specjalnych PANELI KONSULTACYJNYCH

1. Warsztat stacjonarny: Zanim dojdzie do sytuacji kryzysowej - Warszawa 18 listopada 2016

  • Co należy traktować jako sytuację kryzysową – identyfikacja sytuacji kryzysowych możliwych do wystąpienia w danej organizacji i opracowanie mapy ryzyka
  • Jakie działania należy podjąć w pierwszej kolejności – wzorcowa procedura postępowania w sytuacji kryzysowej
  • Budowanie strategii na wypadek kryzysu, w trakcie i po – analiza sytuacji kryzysowej, identyfikacja kluczowych grup odbiorców oraz określenie celów strategicznych komunikacji kryzysowej
  • Jakich działań należy unikać, aby nie pogłębić kryzysu – case study

Ćwiczenie:

  • Strategia postępowania wobec wskazanej sytuacji kryzysowej

2. Lekcja multimedialna: Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna - 25 listopada 2016

  • Blokowanie informacji czy wyjaśnianie polityki organizacji – analiza wad i zalet strategii aktywnych i pasywnych w komunikacji kryzysowej
  • Jak uniknąć błędów w komunikacji kryzysowej – analiza polityki informacyjnej wybranych organizacji, firm i instytucji
  • Co i jak mówić pracownikom, aby zniwelować szkody wyrządzone przez plotki i doniesienia medialne oraz odbudować zaufanie do organizacji
  • Pracownicy jako rzecznicy firmy – pierwszy krok do wyjścia z kryzysu

3. Lekcja multimedialna: Współpraca z mediami - 2 grudnia 2016

  • Jak budować przekaz w sytuacji kryzysu – kluczowe treści w komunikacji z telewizją, radiem i prasą
  • W jaki sposób komunikować się z dziennikarzami w trakcie kryzysu – oświadczenie, komunikat, konferencja prasowa i inne narzędzia komunikacji kryzysowej
  • W jaki sposób wykorzystać media społecznościowe do niwelowania negatywnych skutków sytuacji kryzysowej – przykłady
  • Cenzurować, odpowiadać czy ignorować, czyli sytuacja kryzysowa w social media

4. Warsztat stacjonarny: Kryzys, który okaże się sukcesem - Warszawa 9 grudnia 2016

  • W jaki sposób wyjść z sytuacji kryzysowej obronną ręką – analiza działań organizacji, którym się udało
  • Jak wykorzystać przeciek medialny do zniwelowania negatywnych skutków sytuacji kryzysowej – case study
  • Obraz po bitwie – jak wyciągnąć wnioski z sytuacji kryzysowej i nie powtórzyć tych samych błędów

Ćwiczenie:

  • Przekształcanie negatywnych newsów w informacje pozytywne dla organizacji
Zapytaj

Zobacz również

Forum

5. Forum Nowoczesnego Controllingu

Skuteczny controlling - rentowne przedsiębiorstwo. Koszty - oszczędności - optymalizacje

Szczegóły
warsztaty praktyczne

Ochrona środowiska w 2020 roku

Zmiany w obowiązkach przedsiębiorców: sprawozdawczość do KOBIZE oraz ewidencja odpadów poprzez rejestr BDO

Szczegóły