Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Blended learning

Akademia Rzeczników Prasowych

Narzędzia komunikacji - moduł 2

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak:

  • udzielać informacji oraz odpowiadać na niewygodne pytania dziennikarzy,
  • sprawić, aby przekaz mediów był dokładnie taki, na jakim Ci zależy,
  • z nudnej informacji zrobić gorącego newsa, który zainteresuje media

i zależy Ci, aby Twoje działania były profesjonalne i skutecznie realizowały politykę informacyjną organizacji, zapraszamy do udziały w ogólnopolskim, certyfikowanym kursie.

  • rzecznicy prasowi
  • specjaliści ds. komunikacji z mediami

4-tygodniowy kurs obejmuje:

  • 2 warsztaty stacjonarne - każdy warsztat opiera się na części teoretycznej popartej case study oraz praktycznej, opartej na ćwiczeniach:
  • wprowadzający – przygotowujący do kolejnych części kursu,
  • zamykający – utrwalający wiedzę nabytą w trakcie kursu
  • 2 zestawy multimedialnych materiałów szkoleniowych do samodzielnej pracy w domu
  • Pendrive zwierający zestaw praktycznych narzędzi dla rzecznika prasowego
  • Panel konsultacyjny – w trakcie warsztatów stacjonarnych uczestnicy mają możliwość indywidualnych konsultacji z prowadzącym w zakresie tematów poruszanych podczas kursu
  • Egzamin końcowy po zakończeniu kursu
  • Certyfikat potwierdzający ukończenia kursu

Dlaczego warto wziąć udział w kursie?

  • Unikalna formuła – kurs łączy różne formy nauki, zarówno stacjonarne, jak i e-learning, co zwiększa jego efektywność w stosunku do tradycyjnych szkoleń.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzących – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.
  • Wiedza oparta na przykładach – wiedza teoretyczna poparta case study oraz ćwiczeniami, które pozwolą utrwalić nabyte umiejętności.
  • Pakiet praktycznych materiałów – każdy uczestnik na zakończenie modułu otrzymuje pendrive’a z zestawem materiałów i gotowych narzędzi do wykorzystania w codziennej pracy
  • Opieka eksperta – w trakcie trwania kursu uczestnicy mają możliwość konsultacji z ekspertem prowadzącym kurs w trakcie specjalnych PANELI KONSULTACYJNYCH

1. Warsztat stacjonarny: Spójna polityka informacyjna - Warszawa 23 września 2016

  • Budowa strategii informacyjnej organizacji – analiza dotychczasowych działań, identyfikacja kluczowych grup odbiorców, określenie celów strategicznych komunikacji
  • Strategia informacyjna jako narzędzie kształtowania wizerunku organizacji – przykłady
  • W jaki sposób bez ponoszenia dużych nakładów skutecznie monitorować media pod kątem publikacji o organizacji

Ćwiczenie:

  • Budowa strategii informacyjnej dla wybranej organizacji
  • Dobór narzędzi komunikacji do opracowanej strategii informacyjnej

2. Lekcja multimedialna: Narzędzia komunikacji w kontaktach z mediami - 30 września 2016

  • Zasady tworzenia ciekawych materiałów prasowych – co działa, co nie działa
  • W jaki sposób zawrzeć informację o firmie w informacji prasowej, aby dziennikarz jej nie pominął – przykłady
  • Co i jak mówić podczas konferencji, aby w mediach ukazało się dokładnie to, na czym nam zależy
  • Strona internetowa, newsletter, fanpage – jak mądrze korzystać z narzędzi internetowych w kontaktach z mediami

3. Lekcja multimedialna: Autoprezentacja w kontaktach z mediami - 7 października 2016

  • Pierwsze wrażenie – na jakie elementy własnego wizerunku zwrócić uwagę, aby wypaść profesjonalnie i wiarygodnie w trakcie wystąpień w mediach
  • Głos, argumentacja, pewność siebie, czyli co wpływa na skuteczność i atrakcyjność wypowiedzi
  • Jak zachować pewność siebie i spokój w sytuacji kryzysowej – ćwiczenia antystresowe
  • Reagowanie na krytykę – przykładowe techniki

4. Warsztat stacjonarny: Skuteczne techniki komunikacji - Warszawa 14 października 2016

  • Komunikacja perswazyjna – jak budować komunikaty z wykorzystaniem technik wywierania wpływu
  • Mówię tak, myślę nie – komunikacja niewerbalna wspierająca przekaz
  • Jak udzielać informacji i odpowiadać na niewygodne pytania – techniki „osłabiania zastrzeżeń”, „udanego szoku”, „znanego przypadku” i inne

Ćwiczenie:

  • Budowanie komunikatów z wykorzystaniem technik wywierania wpływu
  • Odpowiadania na pytania dziennikarzy z wykorzystaniem poznanych podczas warsztatów technik
Zapytaj

Zobacz również

Blended learning

Zarządzanie kosztami i rentownością

w ramach Akademii Controllingu i Rachunkowości Zarządczej

Szczegóły