Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Forum

6. Forum Szefów Sprzedaży

Strategia i taktyka. Procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce.

Miejsce i termin:

Warszawa, 21-22.11.2019

Airport Hotel Okęcie, ul. Komitetu Obrony Robotników 24 (dawna ul. 17 Stycznia) Warszawa

Zgłoś się

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad, umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma jednak szans powodzenia. 

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

  • chcesz rozstrzygnąć, które dane i liczby z przeglądanych przez Ciebie raportów mają strategiczne znaczenie dla ostatecznego wyniku Twojego zespołu, a które są jedynie zasłoną dymną
  • zastanawiasz się,  jak przełożyć sprzedażową strategię i taktykę na konkretne działania swojej jednostki, które doprowadzą do zwycięstwa w walce o klienta
  • zależy Ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na skuteczną kontrolę nad swoim garnizonem – w tym także nad oddziałami rozproszonymi i komandosami
  • poszukujesz nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które będą stanowić realne wsparcie na polu walki
  • chcesz poszerzyć swoją wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia wartościowych i silnych sojuszy z sieciami partnerskimi

nie może Cię zabraknąć na drugiej edycji Poligonu Szefów Sprzedaży.

  • menedżerowie sprzedaży różnych szczebli

Podczas dwóch konferencyjnych dni wypełnionych maksymalnie merytorycznymi wystąpieniami ekspertów-praktyków pokażemy, jak:

  • efektywnie zarządzać sprzedażą dzięki odpowiedniemu ułożeniu poszczególnych procesów i wsparciu Sales Excellence
  • wybrać  i kontrolować właściwe wskaźniki efektywności zespołu sprzedażowego i pojedynczych handlowców
  • pozyskać i podtrzymywać zaangażowanie kluczowych pracowników
  • wykorzystać Teorię Ograniczeń do podnoszenia wyniku firmy oraz projektowania procesu sprzedaży
  • użyć sztucznej inteligencji do wsparcia sprzedaży tak, aby przyniosło to wymierne efekty
  • wynegocjować korzystną umowę z siecią handlową.


5 powodów, dla których nie może Cię zabraknąć na naszym sprzedażowym „poligonie”:

  1. Organizator zajęć na poligonie: redakcja i współpracownicy czasopisma „Szef Sprzedaży”
  2. Kadra dowódcza: doświadczeni szefowie sprzedaży, konsultanci i trenerzy, którzy przedstawią m.in. wnioski z realizowanych przez siebie wdrożeń
  3. Niezakłócona łączność: mniejsza liczebność grupy niż na konkurencyjnych wydarzeniach, co umożliwi aktywny udział w spotkaniu dla każdego uczestnika oraz bezpośredni kontakt z prelegentami: zarówno podczas wykładów, jak i dodatkowej sesji round tables
  4. Niezbędny ekwipunek: gotowy do natychmiastowego użycia  w boju zestaw materiałów
  5. Na „przepustce”: mniej oficjalna część konferencji – okazja do integracji z innymi uczestnikami

Dla prenumeratorów czasopism "Szef Sprzedaży", "As Sprzedaży" , "Sell it in English" oraz "E-commerce & Digital Marketing"  cena specjalna 1 490 zł netto.

Rabaty dla prenumeratorów i za zgłoszenia mnogie nie łączą się.

 

BLOK 1: Strategia i taktyka - procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce

  • Zarządzanie sprzedażą z wykorzystaniem procesów i liczb - co może kontolować szef sprzedaży?
    • Czy więcej danych to więcej kontroli, czyli kiedy obraz pola walki jest zafałszowany?
    • Jak skutecznie poukładać procesy zarządzania m.in.: relacjami z klientem, regionami sprzedaży, wykorzystaniem szans sprzedażowych?
    • Cele sprzedaży a procesy sprzedaży - jak się w nich nie pogubić i wybrać odpowiednie wskaźniki
    • Zarządzanie wynikami sprzedaży - zadania menedżera
  • Porządkowanie chaosu na polu walki - jak zorganizować strategiczny, taktyczny i operacyjny poziom zarządzania założonymi strukturami sprzedaży
    • W jaki sposób uporządkować zadania dla całej "armii" sprzedaży, aby zoptymalizować obciążenie zadaniami i zachować właściwą priorytetyzację?
    • Jak powinno wyglądać skuteczne wdrażanie oferty handlowej, zwiększające efektywność poszczególnych kanałów sprzedaży?
    • Studium przypadku - analiza zarządzania obszarem sales excellence u lidera rynku farmaceutycznego
  • Skuteczna kontrola nad garnizonami - zarządzanie handlowcami odpowiedzialnymi za określone regiony sprzedażowe
    • Jak różnicować oczekiwania wobec handlowców w zależności od potencjału danego regionu?
    • Jak zapewnić sprawną komunikację i dobrą współpracę, pracując na co dzień z dala od siebie?
    • "Mój region moim królestwem" - jak uniknąć najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem rozproszoną strukturą?
    • "W moim regionie osiągnięcie wyników jest niemożliwe" - jak reagować na najczęstsze obiekcje handlowców?
  • Jak wygrać starcie z gigantem - taktyka zarządzania złożoną szansą sprzedażową, np. do korporacji
    • Jak przebrnąć przez złożony proces decyzyjny klienta, zachowując kontrolę nad procesem sprzedaży?
    • Jak zbudować i przekazać skuteczną propozycję wartości? Executive summary i Business Case w służbie szefa sprzedaży.
    • Jak wyjść cało ze starcia z konkurencją?
  • Jak dowodzić oddziałem sił specjalnych - prowadzenie zespołu KAM-ów do sukcesu
    • Sprzedażowy komandos, czyli kompetencje konieczne do skutecznej realizacji zadań KAM-ów i jego pozycja w zespole
    • Jak zarządzać pracą KAM-ów, by wygrywać? Praca na lejku sprzedażowym, zarządzanie szansami sprzedażowymi i kluczowymi klientami
    • Współzależność i współodpowiedzialność - jak pozyskać zaangażowanie kluczowych pracowników

BLOK 2: AI w służbie sprzedaży

  • Nowoczesne technologie na polu walki - inteligentne rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż
    • Jak oswoić bota - największe korzyści i wyzwania związane z wdrożeniem chatbotów w firmie
    • CRM-y - kryteria opłacalności, czyli kiedy warto je wdrożyć i czego można od nich oczekiwać, a w czym nie pomogą
    • Analityka zachowań i intencji zakupowych, czyli jak nie zostać darmowym dawcą płatnego czasu handlowców

BLOK 3: Sprzedaż vs produkcja - wspólne ćwiczenia zamiast konfliktu

  • Teoria Ograniczeń w służbie sprzedaży
    • Jak wykorzystać podejście TOC (Theory of Constraints) do podnoszenia wyniku firmy oraz do procesu sprzedaży
    • Jak odpowiednio zdiagnozowane wąskie gardło wpływa na podejmowane działania
    • Jak koncentracja wpływa na tempo osiąganych wyników
    • Jak podejść do projektowania procesu sprzedaży zgodnie z TOC

BLOK 4: Sieci sprzedaży - jak tworzyć i prowadzić wartościowe i silne sojusze

  • Negocjacje i umowy z sieciami handlowymi
    • Co warto wziąć pod uwagę przed zajęciem miejsca przy stole negocjacyjnym
    • Z jakimi barierami można się zetknąć w trakcie procesu negocjacyjnego
    • Co zrobić, jeśli partner zmienia warunki na nieakceptowanelne dla nas
    • O co zadbać w trakcie trwania umowy z siecią sprzedaży

Sesja Round Tables:

  • To dodatkowe case study pogłębiające temat, prezentowane przez wybranych prelegentów przy okrągłych stolikach. Ty wybierasz, przy którym stoliku zasiądziesz! Podczas sesji możesz także swobodnie zmieniać stolik. Round tables to również doskonała okazja do zadania prelegentom dodatkowych pytań.

Na "przepustce":

  • Mniej oficjalna część spotkania, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznań, a także skorzystać z wielu przygotowanych specjalnie dla nich atrakcji.

 

Poleć znajomym Dodaj do kalendarza
Czas trwania:
Wykładowca | Trener:

Zespół ekspertów

Cena:

1590 zł netto

Zgłoś się >

Zobacz również

Forum

5. Forum Nowoczesnego Controllingu

Skuteczny controlling - rentowne przedsiębiorstwo. Koszty - oszczędności - optymalizacje

Szczegóły