Explanator - Szkolenia otwarte, szkolenia zamknięte i kursy on-line

Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Forum

5. Forum Szefów Sprzedaży

5 kroków do zwycięstwa w bitwie o współczesnego klienta. Czy to już koniec ery "uniwersalnych żołnierzy"?

Miejsce i termin:

Warszawa, 22-23.11.2018

Airport Hotel Okęcie, ul. Komitetu Obrony Robotników 24 (dawna ul. 17 Stycznia) Warszawa

Zgłoś się

Aby wygrać batalię o uwagę, a ostatecznie także portfel klienta, trzeba najpierw zwycięsko wyjść z szeregu potyczek. Nie jest to łatwa misja. Należy wybrać właściwą taktykę, zrekrutować swój sprzedażowy oddział i wyposażyć go w odpowiednie narzędzia oraz zadbać o jego morale. Klienci nie są w tej walce bezbronni. Jak pokazują liczne badania, podczas pierwszego kontaktu z handlowcem często wiedzą oni o ofercie firmy tyle samo lub nawet więcej, niż sprzedawca! Może zatem zbliża się koniec ery handlowców - "uniwersalnych żołnierzy", a nadchodzi czas na akcję "sił specjalnych"?

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

  • chcesz poznać odpowiedź na pytanie: kto lepiej sprawdzi się w bitwie o współczesnego klienta - uniwersalny żołnierz czy wyspecjalizowana jednostka
  • zastanawiasz się, która strategia będzie bardziej skuteczna: atak frontalny czy wojna podjazdowa
  • zależy Ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na zrekrutowanie prawdziwego sprzedażowego "Terminatora", który pozostanie wierny swojemu oddziałowi
  • chcesz stać się dowódcą oddziału, z którego żaden żołnierz nie będzie próbował zdezerterować
  • poszukujesz wiedzy na temat asad wyboru najlepszego ekwipunku: sprzętu i amunicji

nie może zabraknąć Cię na jesiennym Poligonie Szefów Sprzedaży

  • menedżerowie sprzedaży różnych szczebli

Podczas dwóch konferencyjnych dni wypełnionych maksymalnie merytorycznymi wystąpieniami ekspertów - praktyków:

  • po raz pierwszy zaprezentujemy wyniki autorskiego badania środowiska sprzedażowego, przeprowadzonego we współpracy z partnerami: Infoteam-Consulting AG, Livespace, IQS
  • pokażemy, czego współcześni klienci oczekują od sprzedawców i czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach
  • na podstawie wyników badań oraz w debacie eksperckiej spróbujemy rozstrzygnąć, który model pracy zespołu handlowego jest obecnie najbardziej skuteczny - "uniwersalny żołnierz" czy "agent do zadań specjalnych"
  • podpowiemy, jak zrekrutować do swojego zespołu najlepszych sprzedażowych żołnierzy i jak być dowódcą oddziału, z którego nikt nie chce dezerterować
  • wskażemy, jakimi metodami spośród dostępnych kanałów sprzedaży i dystrybucji oraz sposobów ustalania polityki cenowej wybrać te najbardziej efektywne dla różnych typów produktów/usług

6 powodów, dla których nie może Cię zabraknąć na naszym sprzedażowym"poligonie":

  1. Organizator zajęć na poligonie: redakcja i współpracownicy czasopisma "Szef Sprzedaży"
  2. Kadra dowódcza: doświadczeni szefowie sprzedaży, konsultanci i trenerzy, którzy przedstawią m.in. wnioski z realizowanych przez siebie wdrożeń
  3. Zwycięska strategia: premierowa prezentacja wyników autorskich badań środowiska sprzedaży B2B przeprowadzonych na firmach z całej Polski, reprezentujących różne branże
  4. Niezakłócona łączność: mniejsza liczebność grupy niż na konkurencyjnych wydarzeniach, co umożliwi aktywny udział w spotkaniu dla każdego uczestnika oraz bezpośredni kontakt z prelegentami: od wykładów, poprzez udział w moderowanej debacie, po round tables
  5. Niezbędny ekwipunek: zestaw materiałów, dzięki którym każdy uczestnik w dowolnym momencie będzie mógł powrócić do treści prezentowanych podczas spotkania
  6. Na "przepustce": mniej oficjalna część konferencji - okazja do integracji z innymi uczestnikami

Dla prenumeratorów czasopism "Szef Sprzedaży", "As Sprzedaży" , "Sell it in English" oraz "E-commerce & Digital Marketing"  cena specjalna 1 390 zł netto.

Oferta FIRST MINUTE - przy zapisach do 30 września obowiązuje cena specjalna 1 290 zł netto!

 

Dzień I: 22 listopada 2018 r.

KROK 1: Strategia

  • Czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach i czego klienci oczekują od sprzedawców przyszłości? - prezentacja wyników badania

KROK 2: Koniec ery uniwersalnych żołnierzy?

  • Tajna broń: dział wsparcia sprzedaży - jak stworzyć taki zespół, kto powinien nim dowodzić i jak efektywnie wdrożyć podział obowiązków?
    • Jak dopasować skład zespołu działu wsparcia sprzedaży do aktualnie przyjętej strategii sprzedaży w firmie?
    • Podział aktywności sprzedażowych między dział wsparcia i dział handlowy - czyli kto za co odpowiada?
    • Typowe pułapki i zagrożenia związane z zarządzaniem działem wsparcia sprzedaży
    • W jaki sposób stworzyć skuteczny i przejrzysty model komunikacji między działem wsparcia sprzedaży i działem handlowym?
  • Jak zwiększyć wydajność i efektywność działu sprzedaży przy minimalizacji dodatkowych kosztów?
    • Czy efektywna struktura zespołu przydaje się na polu walki?
    • System bonusowy a motywacja w garnizonie
    • Jak zoptymalizowane procesy wpływają na wynik bitwy?
    • Ćwiczenia i manewry na poligonie w kontekście matematyki sprzedaży
  • Co lepiej sprawdzi się we współczesnym dziale sprzedaży - sprzedawca - "uniwersalny żołnierz" czy "agent do zadań specjalnych"? - debata

KROK 3: Dowódca i jego oddział

  • Jak zrekrutować żołnierza przyszłości, który zostanie w naszym sprzedażowym oddziale na dugo i przyniesie wymierne korzyści?
    • Co mówią badania psychometryczne o osobowości sprzedażowej?
    • Czy istnieje żołnierz doskonały? Jak go rozpoznać?
    • Na czym polega szkolenie?
    • Jak wyniki siły i odporności pozwalają zaplanować wynik sprzedażowy?
  • Dobry dowódca, czyli kto? - o tym jak przewodzić, by wygrywać
    • Jakie są kluczowe cechy skutecznego menedżera?
    • Dowódca demokratyczny, dyrektywny czy może trzecia ścieżka?
    • O turkusowo-purpurowej strategii zwycięskich armii w biznesie

KROK 4: Taktyczne rozgrywki przy negocjacyjnym stole

  • Inna definicja negocjacji - negocjacje jako narzędzie zarządcze w rewolucji przemysłowej 4.0

Na "przepustce":

  • Mniej oficjalna część spotkania, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznań, a także skorzystać z wielu przygotowanych specjalnie dla nich atrakcji.

 

Dzień II: 23 listopada 2018 r.

KROK 5: Wybór celu ataku i uzbrojenia

  • Pricing - jak optymalizować politykę cenową w sektorze B2B?
    • Wyciek marży a wizerunek cenowy firmy
    • Założenia logiki cenowej (cenniki, rabaty, bonusy) - jak zbudować optymalną kombinację: klasyfikacja produktów/usług - segmentacja klientów - kontekst zakupowy klienta?
    • Logika cenowa a życie - konieczność obsługi odstępstw
    • Procesy pricingowe - które procesy w firmie są kluczowe do obrony marży zysku?
  • Gdzie i jak sprzedawać - czyli kilka słów o efektywnym handlu:
    • Jakie są wady i zalety najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji?
    • Jakie potrzeby ma współczesny konsument?
    • Jakie rozwiązania technologiczne naprawdę napędzają sprzedaż?
  • Dystrybucja bez pudła - jak znaleźć idealny model dystrybucji dla swoich potrzeb oraz dystrybutora, który pomoże go zrealizować?
    • Selekcja rynku - czyli jakiego dystrybutora szukamy, kto zgłosi się sam, na kogo warto czekać?
    • Jak przekonać do siebie tych dystrybutorów, na których nam najbardziej zależy?
    • Logistyka. Zaczynamy budować sieć. Jak nie stracić klientów na starcie, błędami w zaopatrzeniu świeżo budowanej sieci dystrybucji?
    • Jak utrzymać klienta, inaczej niż niską ceną i kosztownymi narzędziami wspierającymi sprzedaż?

 

Poleć znajomym Dodaj do kalendarza
Czas trwania:
Wykładowca | Trener:

Zespół ekspertów

Cena:

1590 zł netto

Zgłoś się >

Zobacz również

e-kurs mailowy

Excel w budżetowaniu i planowaniu

Praktyczne narzędzia dla specjalisty ds. controllingu

Szczegóły
e-kurs mailowy

Excel sprzedażowy

Skuteczne raportowanie wspomagające decyzje handlowe

Szczegóły