Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek

Warsztaty dla menedżerów sprzedaży w ramach SALES MANAGER'S BOOT CAMP

Miejsce i termin:

Katowice, 24.05.2019

Centrum Europrofes - Katowice, ul. Stawowa 10 - Jak dojechać

Zgłoś się

Jeżeli:

  • zarządzasz działem sprzedaży i jesteś rozliczany z wyników sprzedażowych w swojej firmie,
  • stoisz przed wyzwaniem wprowadzenia nowego produktu
  • musisz przygotować handlowców do pracy z nową ofertą
  • poszukujesz praktycznych rozwiązań opartych na wieloletnim doświadczeniu,

zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których trener na przykładach przedstawi rozwiązania, które z sukcesami wdrożył w innych firmach.

  • dyrektorzy handlowi i sprzedaży
  • menedżerowie sprzedaży
  • kierownicy zespołów handlowych
  • team leaderzy
  • pracownicy działów marketingu

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Program warsztatów skonsultowany z menedżerami sprzedaży – powstał w oparciu o ankiety przeprowadzone wśród uczestników poprzednich edycji.
  • Unikalna formuła  – case study + ćwiczenia + konsultacje z prelegentem.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzących – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.
  • Praktyczne materiały szkoleniowe – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Opieka eksperta – każdy warsztat kończy się specjalnym PANELEM KONSULTACYJNYM, podczas którego uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.
  • Organizator – magazyn „Szef Sprzedaży” – źródło wiedzy i inspiracji menedżerów sprzedaży.

Warsztat: Strategia wprowadzenia nowego produktu na rynek

  1. Wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Kim jest Twój klient i jaki jest path to purchase Twojego klienta?
  • Segmentacja klientów– podstawa strategii dla nowego produktu
  • Kto jest Twoją konkurencją?
  • Jakie czynniki decydują o tym, czy nowy produkt wprowadzony do sprzedaży pozwoli organizacji osiągnąć przewidywany zwrot z inwestycji?
  • Na co zwrócić uwagę przygotowując ofertę dla nowego produktu, aby zminimalizować ryzyko niepowodzenia? Jakie są najczęstsze błędy?
  • Jak skutecznie przygotować handlowców do pracy z nową ofertą?
  • Jakie problemy mogą się pojawić podczas wprowadzania do sprzedaży nowego produktu i jak im zapobiegać

    Case study/praca w grupie: wprowadzenie na rynek nowej linii produktów
  1. Strategia cenowa
  • Model biznesowy a polityka produktowo-cenowa
  • Od ceny brutto do ceny 4 x netto – czyli elementy wpływające na cenę
  • Procent czy masa marży? Co jest ważniejsze przy kalkulacji oferty?
  • Jakie czynniki wziąć pod uwagę ustalając cenę nowego produktu – praca w oparciu o konkretne przykłady
  • Jak wyliczyć marżę, narzut, punkt rentowności i ROI? – podstawowe metody kalkulacji dla nowej oferty
  • Czy produkt powinien mieć różne ceny w różnych kanałach sprzedaży i dla różnych grup użytkowników?
  • USP a  komunikacja produktu w różnych kanałach sprzedaży
  • Czy da się uniknąć wojen cenowych?
  • W jaki sposób wykorzystać politykę rabatowo-handlową do promocji nowego produktu, aby nie zepsuć rynku?
  • Nowe vs. stare – jak wykorzystać nowy produkt do sprzedaży produktów schyłkowych – przykłady działań ( cross-sellowych i innych)

    Ćwiczenia: podstawowe metody kalkulacji rentowności oraz wyceniania produktu
  1. Zarządzanie dystrybucją nowego produktu
  • Jakie kryteria wziąć pod uwagę przy wyborze odpowiedniego kanału dystrybucji dla nowego produktu w portfolio i jak uniknąć najczęstszych błędów w tym zakresie?
  • Kiedy warto wprowadzić channel management?
  • Wybór kanałów sprzedaży – czym różni się podejście multichannel od omnichannel?
  • Dystrybutor idealny – jak go znaleźć?
  • Jakie elementy powinna zawierać poprawnie skonstruowana umowa z dystrybutorem?
  • Negocjacje z sieciami handlowymi – jak się do nich przygotować?

    Ćwiczenia: konstrukcja warunków wtórnych wspierających wdrożenie rynkowe

4. Konsultacje z trenerem - podczas panelu trener odpowie na pytania uczestników

 

Poleć znajomym Dodaj do kalendarza
Czas trwania:

09.00-16.00

Wykładowca | Trener:

Małgorzata Warda

Ma ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i zespołami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, zaczynając od stanowiska sprzedawcy i przechodząc przez szczeble menedżerskie do pozycji Dyrektora Handlowego i Zarządzającego. Zarządzała sprzedażą w konceptach m.in. omnichannel i multichannel. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży m.in. poprzez sieci handlowe, własne sklepy detaliczne i internetowe, programy lojalnościowe, katalogi i advertoriale, shoppingowe kanały TV oraz call center. Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej z zakresu marketingu i strategii sprzedaży.  Prowadzi firmę doradczą Warda Consulting Team - doradza przedsiębiorstwom, jak zwiększyć sprzedaż i rentowność działań.

Cena:

799 zł netto

Zgłoś się >

Zobacz również

warsztaty praktyczne

Zarządzanie rentownością w promocji i działaniach marketingowych

Warsztaty dla controllerów, głównych księgowych, analityków finansowych w ramach CORPORATE FINANCE BOOT CAMP

Szczegóły