Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Publikacje

Książka

WINO - Kurs wiedzy

Windows of the World, wydanie 25. jubileuszowe

ISBN:

978-83-931703-4-0


Format:

22 x 24 cm


Objętość:

360 stron w pełnym kolorze


Cena:

99,50 zł brutto (+ koszty wysyłki 12,60 zł

- przy zamówieniu 2 egz. przesyłka bezpłatna!

)

Zamów >

Legandarna już praca Kevina Zraly’ego „Wino – kurs wiedzy” jest książką inną niż wszystkie. Jest przyjaznym w użyciu kursem wiedzy winiarskiej, którego walory doceniają zarówno początkujący, jak i prawdziwi eksperci.
Autor, posługując się lekkim językiem przeprowadza Czytelnika-„kursanta” od kraju do kraju, z jednego regionu do innego regionu, od producenta do producenta. Dokonuje przeglądu najważniejszych, usystematyzowanych wiadomości pozwalających uzupełnić wiedzę, zrozumieć istotę i poddać się magii wina.
Dzięki wykładowi dowiadujemy się o różnicach pomiędzy Burgundią i Bordeaux, odmiennościach Pinot Noir i Cabernet Sauvignon, różnorodności win Nowego i Starego świata.
Książka proponuje wyprawę w poszukiwaniu najlepszych roczników win z Kalifornii, Francji, Włoch, Chile... Autor wspomina także o mniej znanych w Polsce producentach z Niemiec, Oregonu czy Argentyny.
Nie zapominając o istotnych wiadomościach z zakresu fizjologii smaku i powonienia, Autor podpowiada jakie dania komponują się idealnie z Chardonnay czy Pinot Grigio, wskazuje na nowe przeboje na rynku wina takie jak chilijski Cabernet Sauvignon, a także odkrywa tajniki wyboru szampana, sherry czy porto.
Ponad 400 kolorowych ilustracji, etykiet, map i pięknych fotografii towarzyszą błyskotliwemu opisowi świata wina, a każdy ze starannie zaprojektowanych wykładów kończy się krótkim testem, który pozwala na samodzielną ocenę stopnia przyswojenia wiedzy.
Książka zawiera rozdział autorstwa Wojciecha Bońkowskiego pt.: Wina polskie, stanowiący jedną z pierwszych prób systematyzacji win krajowych.

Książka upominkiem firmowym ---> KATALOG

Wykład I Białe wina Francji
Wykład II Białe wina Kalifornii, wina ze stanu Waszyngton, Oregon, Nowy Jork
Wykład III Białe wina Niemiec
Wykład IV Czerwone wina Burgundii i doliny Rodanu
Wykład V Czerwone wina Bordeaux
Wykład VI Czerwone wina Kalifornii
Wykład VII Wina świata: Włochy, Hiszpania, Australia, RPA, Chile i Argentyna
Wykład VIII Szampan, sherry i porto
Wykład IX Wina polskie - aut. Wojciech Bońkowski

Książka jako upominek firmowy?

Książka z własnym logotypem firmowym...

Dobra książka to nie tylko udany prezent na co dzień umilający dzień czy inspirujący do rozwoju. To również dobry nośnik treści, którą chcemy przekazać. Może zawierać logotyp, list od Prezesa czy inną ważną z punktu widzenia firmy informację. Publikacja dedykowana (zawierająca treści przekazane przez zlecającego, zwana inaczej kustomizowaną od ang. customize: indywidualizować, przystosowywać, uwzględniać życzenia klienta) czyli to nowoczesny kanał marketingowy, który subtelnie, a jednocześnie skutecznie wesprze budowanie pozytywnego wizerunku firmy inwestującej w rozwój klienta, pomoże w kształtowaniu świadomości marki, a przede wszystkim będzie służyć przez wiele lat…a nie tylko przez rok, jak kalendarz.

Do tych celów mogą służyć nie tylko książki stricte biznesowe. Obdarowując szczególnie ważnych Klientów, czy też VIP-ów warto zadbać o to, by nie był to jeden z wielu podobny prezentów. Często w takich wypadkach daje się butelkę dobrego alkoholu, ewentualnie dodając do tego zestawy do jego otwierania czy przechowywania. Jednak jest ryzyko, iż będzie to jedynie kolejna „pozycja” w barku obdarowanego. Co zatem zrobić, żeby zostać zapamiętanym? Może warto do butelki dobrego wina (albo zamiast niej) zdecydować się na ekskluzywne, dedykowane wydanie legendarnej pracy Kevina Zraly’ego Wino - kurs wiedzy opatrzone logotypem firmy lub zakładką z życzeniami okolicznościowymi. Książka ze wszech miar niezwykła i zasługująca na uwagę nie tylko jako źródło rzetelnej winiarskiej wiedzy, ale także jako niepowtarzalny i bardzo stylowy prezent, który z pewnością zwróci uwagę kontrahentów.

Książka upominkiem firmowym ---> KATALOG

Recenzje

(...) Jeśli nie kupiłeś dotąd żadnej książki na temat wina – zacznij od tej! Jeśli Twoja biblioteka jest pełna tego rodzaju publikacji – musisz kupić jeszcze jedną! Bo reprezentuje ona zupełnie nowe spojrzenie. Sprawia, że wiedza o winie staje się czymś zabawnym, czymś ekscytującym i przekazuje to bogactwo w sposób lekki i bezstresowy – tak jak robi to jej autor.(…) Jestto jedna z najlepszych książekprzekazujących wiedzę o winie, jakie kiedykolwiek powstały (…) Entuzjazm autora książki, Kevina Zraly’ego, widoczny jest na każdej jej stronie (…) To wciąż najlepsza książka tego rodzaju.

(Frank Prial, The New York Times)

Autor jest wytrawnym pedagogiem, a jego książka przypomina produkt jakiejś niezwykłej destylacji – pełna życia, nie przytłaczająca, łatwo przyswajalna. Dowcip Zraly’ego i jego legendarna już postawa „frontem do studenta” stanowią integralną część nowego, świeżego podejścia do tematu.

(Wine Spectator)

Kevin Zraly jest najznakomitszym popularyzatorem nauki o winie, jakiego znam. Jego ogromnego wkładu w upowszechnianie i rozwój kultury wina nie sposób przecenić.

(Robert M. Parker, The Wine Advocate)

Zamów >
Drukuj informacje Poleć znajomym Autor:

Kevin Zraly

Autor jest jednym z najbardziej znanych wykładowców krzewiących wiedzę o winie i pracujących przez całe swoje życie nad upowszechnieniem kultury picia wina. Jest publicystą współpracującym m.in. z: The New York Times, People, Wall Street Journal, USA Today, GQ czy Newsweek. Jest twórcą i wykładowcą legendarnej szkoły wiedzy o winie Windows on the World Wine School, którą prowadzi od 30 lat. Kursy organizowane są cyklicznie w siedzibie szkoły na Times Square w Nowym Jorku. Do dziś ukończyło je ok. 20 tysięcy absolwentów. Swą wiedzę i doświadczenie zdobywał pracując przez 25 lat jako naczelny sommelier w słynnej restauracji Windows on the World znajdującej się do tragedii 11 września 2001 roku na szczycie nowojorskiego World Trade Center. Restauracja biła rekordy sprzedaży gatunkowego wina w USA oferując 14 tysięcy gatunków trunku i sprzedając ponad 10 tysięcy butelek wina miesięcznie. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień branżowych, między innymi w 2006 roku nagrody Wine Literary Award. Za swoje osiągnięcia otrzymał wyróżnienie Lifetime Achievement Award 2002 nadawane przez Europejską Radę Wina. Otrzymał także nagrodę im. Jamesa Beard’a, Award for Wine and Spirits Professional of the Year. Jest członkiem szeregu stowarzyszeń I komitetów branżowych, a także wraz z Robertem Parkerem twórcą Programu Certyfikacji Wiedzy o Winie.
 

Zobacz również

Sell it in English

Kwartalnik skierowany do handlowców, którzy chcieliby poprawić swoją znajomość biznesowego języka angielskiego oraz osiągać coraz lepsze wyniki.

Szczegóły »

Szef Sprzedaży

pomagamy osiągać cele

Szczegóły »