Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Publikacje

Czasopismo specjalistyczne

Szef Sprzedaży

pomagamy osiągać cele

ISBN:


Format:

205 x 265 mm, dwumiesięcznik


Objętość:

96 stron + okładka


Cena:

355,95 zł brutto (+ koszty wysyłki 43,89 zł

brutto - przy zamówieniu kilku prenumerat wysyłanych pod jeden adres koszty wysyłki doliczane są tylko raz

)

Zamów >

Dwumiesięcznik jest skierowany do dyrektorów i kierowników sprzedaży w firmach z różnych branż, zarządzających zespołami w działach handlowych, telemarketingu, marketingu, reklamy i sprzedaży – ma być dla nich źródłem wiedzy i inspiracją do ciągłego wzbogacania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Jest to pierwsze na rynku narzędziowe czasopismo, na łamach którego najlepsi polscy fachowcy dzielą się swoim doświadczeniem i wskazują jak krok po kroku poradzili sobie z konfliktami, niezdrową rywalizacją, brakiem inicjatywy, motywacji i dyscypliny w zespole sprzedażowym.

Strona www gazety ----> http://www.szef-sprzedazy.pl/

W najnowym numerze:

WYDARZENIA I TRENDY

  • Jak osiągnąć sukces w komunikacji z klientem? Spotkanie branży call i contact center
  • Sprzedaż bez sprzedawania
  • Kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży coraz bliżej!

TEMAT NUMERU

  • Sprzedaż – sztuka czy inżynieria? Czego nie warto automatyzować
  • Okiem eksperta

DREAM TEAM

  • Empowerment – jak go skutecznie wprowadzić w dziale sprzedaży?
  • Obcokrajowcy w procesie rekrutacji, czyli jak nie wyciągać pochopnych wniosków?
  • Jak poprzez informację zwrotną budować zaangażowanie w zespole sprzedażowym

STRATEGIE

  • Automatyzacja procesów sprzedaży
  • Skuteczne zarządzanie sprzedażą przez cele
  • Branding emocjonalny – jak go wykorzystać do podniesienia poziomu sprzedaży?
  • Jak efektywnie wykorzystać letnie miesiące w dziale sprzedaży?

LUDZIE SPRZEDAŻY

  • Sprzedaż rozpoczyna się w momencie, gdy klient mówi „nie” – rozmowa z Romanem Kornikiem

DOBRE PRAKTYKI

  • Dystrybutor idealny
  • Szef sprzedaży i CEO – wspólna firma, wspólne cele

RELACJE Z KLIENTEM

  • Doświadczenie bez wysiłku – jak zadbać o lojalność klientów?
  • Jak mądrze zarządzać pozyskanymi leadami, by ich nie zmarnować

CALL/CONTACT CENTER

  • Automatyzacja infolinii – tak, ale jaka?
  • Wideochat w służbie sprzedaży

SZKOLENIE, DOSKONALENIE, ROZWÓJ

  • Przygotuj się do komunikowania zmian

LIFESTYLE

  • Czy szef sprzedaży powinien wymagać od handlowca konkretnego stroju służbowego?

PARAGRAFY

  • RODO a profilowanie ofert sprzedażowych

KALENDARIUM

  • Zaplanuj maj i czerwiec

Q&A

  • Jak ocenić, czy system premiowy w firmie jest skuteczny?
Szef Sprzedaży - sprawdzone rozwiązanie

 

Zamów >
Poleć znajomym Autor:

Zespół red. Szefa Sprzedaży

Z naszym dwumiesięcznikiem współpracują liczni autorzy rekrutujący się z przedsiębiorstw i organizacji solidnie osadzonych w polskich realiach rynkowych. Wyłącznie praktycy gotowi dzielić się z Państwem swymi doświadczeniami zawodowymi - dyrektorzy handlowi, szefowie zespołów handlowych, konsultanci sprzedaży.

Zobacz również

Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych w praktyce

Wzorcowe pisma, instrukcje i procedury dla przedsiębiorstw i instytucji publicznych

Szczegóły »