Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Publikacje

Czasopismo specjalistyczne

Szef Sprzedaży

pomagamy osiągać cele

ISBN:


Format:

205 x 265 mm, dwumiesięcznik


Objętość:

96 stron + okładka


Cena:

355,95 zł brutto (+ koszty wysyłki 43,89 zł

brutto - przy zamówieniu kilku prenumerat wysyłanych pod jeden adres koszty wysyłki doliczane są tylko raz

)

Zamów >

Dwumiesięcznik jest skierowany do dyrektorów i kierowników sprzedaży w firmach z różnych branż, zarządzających zespołami w działach handlowych, telemarketingu, marketingu, reklamy i sprzedaży – ma być dla nich źródłem wiedzy i inspiracją do ciągłego wzbogacania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Jest to pierwsze na rynku narzędziowe czasopismo, na łamach którego najlepsi polscy fachowcy dzielą się swoim doświadczeniem i wskazują jak krok po kroku poradzili sobie z konfliktami, niezdrową rywalizacją, brakiem inicjatywy, motywacji i dyscypliny w zespole sprzedażowym.

Strona www gazety ----> http://www.szef-sprzedazy.pl/

W najnowszym numerze:

TEMAT NUMERU

  • Rola kadry menedżerskiej w kształtowaniu relacji z klientami firmy
  • Sprzedaż wymyślona na nowo

DREAM TEAM

  • Wysokie oczekiwania wobec zespołu - motywacja czy wręcz przeciwnie?
  • Nie ogarnia... czy nie chce ogarniać?
  • "To niesprawiedliwe!"
  • Paradoks niskiej skuteczności

STRATEGIE

  • Budowanie przewagi konkurencyjnej w B2B
  • Zarządzanie kategoriami produktóww relacjach z sieciami handlowymi
  • Zwinne zarządzanie w sprzedaży
  • Kiedy sprzedaż nowego produktu zawodzi

LUDZIE SPRZEDAŻY

  • Sprzedaż to najbardziej rozwijająca człowieka część biznesu - rozmowa z Andrzejem Cichockim

DOBRE PRAKTYKI

  • Gdy spada sprzedaż wiodącego produktu
  • Analiza konkurencji na rynku - od czego zacząć?

SZKOLENIE, DOSKONALENIE, ROZWÓJ

  • "Zrobię to jutro" - jak walczyć z prokrastynacją?
  • Jak zwiększyć swoją autentyczność i siłę perswazji

RELACJE Z KLIENTEM

  • Propozycja wartości i unikatowa propozycja sprzedaży

CALL/CONTAKT CENTER

  • Jak oswoić chatbota, cz. 1

LIFESTYLE

  • Telefoniczny savoir-vivre

Q&A

  • Pracownik urażony przez szefa, czyli komunikacja po kwadracie

 

Szef Sprzedaży - sprawdzone rozwiązanie

 

Zamów >
Poleć znajomym Autor:

Zespół red. Szefa Sprzedaży

Z naszym dwumiesięcznikiem współpracują liczni autorzy rekrutujący się z przedsiębiorstw i organizacji solidnie osadzonych w polskich realiach rynkowych. Wyłącznie praktycy gotowi dzielić się z Państwem swymi doświadczeniami zawodowymi - dyrektorzy handlowi, szefowie zespołów handlowych, konsultanci sprzedaży.

Zobacz również

Finanse i Controlling

Wiedza i narzędzia praktyczne

Szczegóły »

Kurs wiedzy o winie

Windows of the World, 4. wydanie polskie. zaktualizowane i rozszerzone

Szczegóły »