Explanator

Filtruj listę szkoleń

Miesiąc
Miasto
Tematyka

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Lista szkoleń

szkolenie

RODO - rewolucja w ochronie danych osobowych

Kompendium wiedzy o zmianach

Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych podlega każda działalność gospodarcza. Nawet jednoosobowe firmy są zagrożone sankcjami przekraczającymi milion złotych. Jak prowadzić bazę klientów, gdzie przechowywać dane, jak konstruować dokumenty i hasła systemowe spełniając nowe, rygorystyczne wymagania Europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych? Wyjaśniamy na szkoleniu.

Miejsce i termin: Wykładowcy:

Michał Geilke

Szczegóły
warsztaty praktyczne

Controlling sprzedaży

Jak skutecznie zarządzać sprzedażą?

  • Czym jest controlling sprzedaży i jakie jest jego miejsce w controllingu firmy?
  • Jak prawidłowo prowadzić proces budżetowania w zespołach sprzedaży?
  • Jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej dbając o motywację pracowników?
  • Jak prowadzić proces ciągłego doskonalenia sprzedaży?

Jeżeli chcą poznać Państwo odpowiedzi na te pytania, zapraszamy do udziału w szkoleniu, po którym każdy z uczestników będzie gotowy do wsparcia organizacji w realizacji strategii i osiągania celów sprzedażowych firmy.

Miejsce i termin: Wykładowcy:

Anna Sperska

Szczegóły
warsztaty praktyczne

Zarządzanie przez liczby, czyli wprowadzenie do controllingu finansowego

Jeżeli:

  • chcą Państwo wyjść poza tradycyjne schematy zarządzania przedsiębiorstwem
  • zależy Państwu na poznaniu nowoczesnych narzędzi poprawiających jakość i skuteczność sterowania firmą...

zapraszamy na praktyczne warsztaty wprowadzające w zagadnienia controllingu finansowego.

Miejsce i termin: Wykładowcy:

dr Dariusz Stronka

Szczegóły
Konferencja

Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2018

Mistrzowskie patenty sprzedażowe (mecz + dogrywka)

Jesteś handlowcem? Więc z pewnością chcesz:

  • wybić się ponad przeciętność i mieć 120% skuteczność
  • bez problemu pokonywać najwyżej zawieszone poprzeczki sprzedażowe
  • przewidywać i wyprzedzać oczekiwania klientów obecnych i przyszłych
  • być zawsze w formie i stawiać czoła konkurencji
  • bić sprzedażowe rekordy

Miejsce i termin: Wykładowcy:

Zespół ekspertów

Szczegóły
e-kurs mailowy

Pomiar sukcesu działań marketingowych w Internecie

Narzędzie Google Analytics

Nie jest sztuką wykorzystać cały budżet marketingowy - sztuką jest określić, które z poszczególnych działań marketingowych mają największy wpływ na sprzedaż firmy. Google Analytics pozwala na taką weryfikację efektywności wszystkich działań marketingowych - zarówno online, jak i offline.

Miejsce i termin: Wykładowcy:

Szymon Wesołowski

Szczegóły