Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte

Od Telemarketera do Key Accounta

6 kroków do zwiększenia efektywności zespołu handlowców

Firma bez klientów nie istnieje. Banał – ale problem pojawia się z odpowiedzią na pytanie jak klienta pozyskać i przywiązać do firmy? Jedną z metod jest zatrudnienie telemarketerów i przedstawicieli handlowych. Często jednak działają oni według z góry określonego schematu, wręcz czytają skrypt, co nie może prowadzić do szybkiego podpisania umowy sprzedaży. Co zatem należy zrobić, aby pozyskać lojalnego klienta?
Mamy świadomość, jak ważne jest wypracowanie odpowiednich reguł kontaktu i właściwe szkolenie konsultantów. Ale nie chodzi tu o stworzenie jednolitych standardów. Celem szkolenia jest nauczenie pracowników, w tym i tych pracujących za pomocą telefonu, jak elastycznie reagować na różnego typu potrzeby klientów, jak ważne jest słuchanie, co zrobić, by wyróżnić się na tle konkurencji wybitną obsługą posprzedażową.

Uczestnicy szkolenia otrzymają informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co można poprawić, by kontakty z Klientem dawały oczekiwane rezultaty. Szkolenie da szereg praktycznych wskazówek o co zadbać i jak kontaktować się z klientem, by ułożyć wzajemne relacje w optymalny sposób i by zadowolenie kupującego przekuło się w kolejne zamówienia.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników na co dzień kontaktujących się z klientami oraz sprzedających przez telefon produkty lub usługi. Zapraszamy szczególnie przedstawicieli sektora MŚP, w którym indywidualne podejście do klienta i budowanie długofalowych relacji niejednokrotnie decyduje o sukcesie firmy.

Uczestnicy szkolenia otrzymają informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co można poprawić, by kontakty z Klientem dawały oczekiwane rezultaty. Szkolenie da szereg praktycznych wskazówek o co zadbać i jak kontaktować się z klientem, by ułożyć wzajemne relacje w optymalny sposób i by zadowolenie kupującego przekuło się w kolejne zamówienia.

Dodatkowo uczestnicy otrzymają wyjątkową książkę "Zacznij sprzedawać albo odejdź..." Rona Karra. Więcej informacji o publikacji w sekcji "Materiały do pobrania".

  1. Po pierwsze – przygotowanie skutecznej rozmowy
  • Organizacja miejsca i czasu pracy – połowa sukcesu
  • Jak zaplanować cel ilościowy i jakościowy rozmów
  • Zanim zaczniesz rozmowę – o czym warto pamiętać
  • Źródła pozyskania klientów – jak budować bazy
  1. Po drugie – przestań sprzedawać, zacznij rozmawiać
  • Podstawy skutecznej komunikacji biznesowej
  • Reguły komunikacji międzyludzkiej i ich znaczenie w kontaktach biznesowych
  • Struktura rozmowy sprzedażowej
  • Pozytywnego nastawienie dzwoniącego kluczem do skutecznej sprzedaży
  1. Po trzecie – sztuka słuchania
  • Rola diagnozy potrzeb w procesie sprzedaży
  • Jak dotrzeć do potrzeb klienta
  • Konstruowanie pytań nastawionych na ujawnianie potrzeb klienta
  1. Po czwarte – obrona przed atakiem klienta na słabe strony sprzedawcy
  • „Proszę wysłać mi ofertę mailem” – trudne zagrywki klientów
  • Błędy oraz stereotypy działania handlowców
  • Obiekcje klienta – okazja do poznania prawdziwych motywacji klienta
  1. Po piąte – skuteczna finalizacja rozmowy handlowej
  • Język korzyści w rozmowie
  • Finalizacja transakcji
  • Znaczenie tego co i jak mówisz
  1. Po szóste – Klient podpisał umowę, co dalej?
  • Znaczenie obsługi posprzedażowej
  • Dbałość o pełną informację dla wszystkich podmiotów transakcji
  • Częstotliwość telefonów podtrzymujących relację
Drukuj informacje Poleć znajomym Zapytanie ofertowe Pobierz katalog Wykładowca:

Andrzej Sieradzki

trener biznesu od 1997 roku. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie z zakresu Rozwiązywania Problemów i Podejmowania Decyzji oraz Integracji i Budowie Zespołu. Współpracował m.in. z firmami PHILIP MORRIS, TP S.A., NETIA, NESTLE, BZ WBK, BPH/PBK, UNILEVER, Beiersdorf-Lechia, DANONE, GlaxoSmithKline.

Cena:

Kalkulacja ceny dostępna po złożeniu formularza zapytania ofertowego.

Zapytanie ofertowe

Zobacz również

Szkolenie zamknięte

Żeby mi się tak chciało, jak bardzo mi się nie chce

Warsztaty z automotywacji i podnoszenia zaangażowania

Szczegóły »