Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Konferencja

Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2017

Mistrzowskie patenty sprzedażowe (mecz + dogrywka)

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jesteś handlowcem? Więc z pewnością chcesz:

  • wybić się ponad przeciętność i mieć 100% skuteczność
  • bez problemu pokonywać najwyższe poprzeczki sprzedażowe
  • przewidywać i wyprzedzać oczekiwania klientów obecnych i przyszłych
  • być zawsze w formie i stawiać czoła konkurencji
  • bić sprzedażowe rekordy

Wystartuj już teraz!

Weź udział w Zgrupowaniu Asów Sprzedaży, podczas którego najlepsi trenerzy w Polsce przedstawią taktyki sprzedażowe, które pozwolą Ci zająć najwyższy stopień podium wśród najlepszych handlowców!

  • handlowcy
  • przedstawiciele handlowi
  • doradcy klienta
  • telemarketerzy

Podczas zgrupowania zyskasz kluczowe dla najlepszych handlowców umiejętności:

  • wykorzystanie swoich atutów, co ułatwi budowanie eksperckiego wizerunku w oczach klienta
  • szybka i bezbłędna ocena sytuacji, co pozwoli zidentyfikować wszystkie osoby biorące udział w procesie podejmowania decyzji zakupowej w firmie klienta
  • innowacyjne myślenie, co pomoże znaleźć wyróżniki, kiedy nasz produkt jest bardzo podobny do produktu oferowanego przez konkurencję
  • myślenie strategiczne, co pozwoli uniknąć błędów, które zdyskwalifikują Twoją ofertę w oczach klienta
  • wywieranie wpływu, co ułatwi rozmowę z klientem o cenie, tak aby przestała ona być dla niego najistotniejszym kryterium zakupowym,

które pomogą dotrzeć Ci do nowych klientów i skutecznie finalizować sprzedaż.

 

Dlaczego nie może Cię zabraknąć na Zgrupowaniu Asów Sprzedaży?

  • Organizator zgrupowania - "AS SPRZEDAŻY" to najbardziej praktyczny magazyn sprzedażowy na rynku, dostarczający swoim czytelnikom z każdym numerem skuteczne narzędzia i sprawdzone techniki sprzedażowe
  • Najlepsi trenerzy - Zgrupowanie poprowadzą najskuteczniejsi specjaliści ds. sprzedaży w Polsce przedstawiając rozwiązania, które pomogły im dojść na szczyt sprzedażowego sukcesu
  • Sprawdzone zagrywki - liczne przykłady sprawdzonych rozwiązań umożliwią wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce i pozwolą skupić się na działaniach, które przynoszą efekt sprzedażowy
  • Niezbędny ekwipunek treningowy - każdy uczestnik zgrupowania otrzyma zestaw przydatnych narzędzi sprzedażowych do wykorzystania w codziennej pracy
  • TOP TEMATY najbardziej poszukiwane przez handlowców - program Zgrupowania składa się z najczęściej zgłaszanych redakcji "AS-a SPRZEDAŻY" tematów przez czytelników w 2016 r.

 

UWAGA!

Dla prenumeratorów magazynów "AS SPRZEDAŻY" i "SZEF SPRZEDAŻY" koszt udziału w Zgrupowaniu w cenie specjalnej 799 zł netto od osoby.

 

 

Dzień I 11 maja 2017 r.

Pierwsza połowa: GRA Z KLIENTEM DO JEDNEJ BRAMKI

  • Handlowiec 3.0 - umiejętności o kluczowym znaczeniu w kontakcie ze współczesnym klientem
    • oczekiwania współczesnych klientów wobec handlowców
    • strategie postępowania, które sprawdzają się w kontakcie ze współczesnym klientem
    • jak budować swój ekspercki wizerunek w oczach klienta
  • Bank informacji: w jaki sposób budować bazę klientów i zarządzać nią, aby przełożyło się to na lepszą sprzedaż
    • kwalifikowanie leadów, segmentacja, planowanie kontaktów
    • ocena potencjału biznesowego klienta
  • Rozpoznanie przeciwnika: jak odkryć prawdziwe motywy zakupowe klienta i dostosować do nich argumentację sprzedażową
    • użytkownik i kupujący - jak zidentyfikować wszystkie osoby biorące udział w procesie podejmowania decyzji zakupowej
    • jakie pytania zadawać klientom, aby dobrze poznać ich potrzeby
    • jak zmienić korzyści  wskazane w ofercie na wartości dla klienta - przykłady

Druga połowa: MISTRZOWSKIE PATENTY SPRZEDAŻOWE

  • Jak nie dostać czerwonej kartki od klienta i stworzyć ofertę, która przebije oferty konkurencji
    • błędy, które dyskwalifikują ofertę w oczach klienta
    • czym się wyróżnić, kiedy nasz produkt/usługa jest bardzo podobny do produktu/usługi konkurencji
    • gra rabatami: jak to robić, aby klient nie oczekiwał za każdym razem więcej
  • Najskuteczniejsze techniki finalizacji sprzedaży, czyli jak wygrać mecz
    • czynniki, które decydują o tym, że finalizacja sprzedaży jest skuteczna i pozwalają zakończyć transakcję okrzykiem "GOL!!!"
    • bezpośrednia propozycja, za i przeciw, "co mógłbym zrobić?" i inne techniki zamykania sprzedaży
    • pułapki, które nie pozwalają zamknąć sprzedaży
  • Mecz na wyjeździe: jak skutecznie negocjować z grupą decyzyjną
    • w jaki sposób rozpoznać i dotrzeć do osób decyzyjnych w firmie klienta
    • tworzenie mapy osób decyzyjnych po stronie klienta i korzyści istotnych dla osób tworzących grupę decyzyjną
    • zagrania i triki, które pozwolą ci poprawić swoją pozycję negocjacyjną
  • Jak uniknąć spalonego i przekuć obiekcje klientów na swoją korzyść
    • reakcje handlowców na zastrzeżenia, które zamykają drogę do sprzedaży
    • jak rozmawiać z klientem o cenie, aby przestała ona być dla niego najistotniejszym kryterium zakupowym
    • jak odczytywać prawdziwe motywy, które kryją się za odmową i przekuć je na swoją korzyść
    • jak wykorzystać "trudnego" klienta do zbierania informacji i poprawy swoich działań i oferty

Dzień II 12 maja 2017 r.

Dogrywka: STORYTELLING - jak sprzedawać poprzez historie?

Dzięki udziałowi w DOGRYWCE dowiesz się:

  • jak za pomocą storytellingu poprawić swoje wyniki sprzedażowe
  • gdzie szukać inspiracji do tworzenia opowieści sprzedażowych
  • jak znaleźć historię, która dobrze pokaże korzyści oferty i wytworzy pozytywny stosunek do produktu/usługi
  • jak dopasować historię do typu produktu, okoliczności i klienta
  • jakie elementy powinna zawierać dobrze przygotowana historia sprzedażowa
  • w jaki sposób wkomponować historię w swoją prezentację sprzedażową, aby wyszło naturalnie
Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Excel w budżetowaniu i planowaniu

Praktyczne narzędzia dla specjalisty ds. controllingu

Szczegóły
e-kurs mailowy

Jak czytać sprawozdanie finansowe?

4 moduły szkoleniowe, w 4 kolejne piątki wysyłane na adres e-mail, start kursu 07.07.2017

Szczegóły