Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Konferencja

Zgrupowanie Asów Sprzedaży - jesień 2017

Mistrzowskie patenty sprzedażowe (mecz + dogrywka)

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jesteś handlowcem? Więc z pewnością chcesz:

  • wybić się ponad przeciętność i mieć 120% skuteczność
  • bez problemu pokonywać najwyżej zawieszone poprzeczki sprzedażowe
  • przewidywać i wyprzedzać oczekiwania klientów obecnych i przyszłych
  • być zawsze w formie i stawiać czoła konkurencji
  • bić sprzedażowe rekordy

Wystartuj już teraz!

Weź udział w jesiennym Zgrupowaniu Asów Sprzedaży, podczas którego najlepsi trenerzy w Polsce przedstawią techniki sprzedażowe, które pozwolą Ci zająć najwyższy stopień podium wśród najlepszych handlowców!

  • handlowcy
  • przedstawiciele handlowi
  • doradcy klienta
  • telemarketerzy

Podczas zgrupowania zyskasz kluczowe dla najlepszych handlowców umiejętności:

  • efektywne planowanie pracy, dzięki czemu bez problemu zrealizujesz swoje cele sprzedażowe
  • wykorzystywanie swoich mocnych stron, co ułatwi budowanie eksperckiego wizerunku w oczach klienta
  • szybkie i bezbłędne rozpoznanie przeciwnika, co pozwoli przygotować ofertę, która trafi w potrzeby i oczekiwania klienta
  • innowacyjne myślenie, co pomoże znaleźć wyróżniki, kiedy Twój produkt jest bardzo podobny do produktu oferowanego przez konkurencję
  • mówienie językiem korzyści, dzięki czemu bez problemu wyjaśnisz klientowi dlaczego Twoja oferta jest lepsza od oferty konkurencji
  • kreowanie wartości produktu, co ułatwi rozmowę z klientem o cenie, tak aby przestała ona być dla niego najistotniejszym kryterium zakupowym,

które pomogą dotrzeć Ci do nowych klientów i skutecznie finalizować sprzedaż.

 

6 powodów, dlaczego nie może Cię zabraknąć na Zgrupowaniu Asów Sprzedaży?

  • Organizator zgrupowania - "AS SPRZEDAŻY" to najbardziej praktyczny magazyn sprzedażowy na rynku, dostarczający swoim czytelnikom z każdym numerem skuteczne narzędzia i sprawdzone techniki sprzedażowe
  • Najlepsi trenerzy - Zgrupowanie poprowadzą najskuteczniejsi specjaliści ds. sprzedaży w Polsce przedstawiając rozwiązania, które pomogły im dojść na szczyt sprzedażowego sukcesu
  • Sprawdzone zagrywki - liczne przykłady sprawdzonych rozwiązań umożliwią wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce i pozwolą skupić się na działaniach, które przynoszą efekt sprzedażowy
  • Niezbędny ekwipunek treningowy - każdy uczestnik zgrupowania otrzyma zestaw przydatnych narzędzi sprzedażowych do wykorzystania w codziennej pracy
  • TOP TEMATY najbardziej poszukiwane przez handlowców - program powstał w oparciu o wnioski z ankiet wypełnionych przez uczestników wiosennej edycji Zgrupowania Asów Sprzedaży

 

UWAGA!

Dla prenumeratorów magazynów "AS SPRZEDAŻY" i "SZEF SPRZEDAŻY" koszt udziału w Zgrupowaniu w cenie specjalnej 890 zł netto od osoby.

Rabaty za zgłoszenia mnogie i za posiadanie prenumeraty łączą się!

 

 

 

Dzień I - 7 grudnia 2017 r.

Pierwsza połowa: JAK AWANSOWAĆ DO SPRZEDAŻOWEJ EKSTRAKLASY, CZYLI ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH

  • Jak planować swoją pracę, aby zrealizować wyznaczone cele i wygrać Puchar Mistrzów
    • 5 zasad mistrzowskiego planowania pracy
    • jak oswoić cel sprzedażowy, czyli kluczowe wskaźniki efektywności i pomiar efektów
    • ustalanie priorytetów, czyli tygodniowy, miesięczny i roczny kalendarz działań sprzedażowych
    • co robić w przypadkuspadku formy i niższych wyników sprzedażowych
  • Jak bilansować wysiłek włożony w budowanie relacji z klientem do wartości, którą generuje
    • na czym polega segmentacja klientów i jak wpływa na efektywność sprzedaży
    • jak zidentyfikować wartość danego klienta i określić, z kim opłaca się współpracować, a z kim nie
    • draft idealny - jakie kryteria wziąć pod uwagę dokonując segmentacji klientów
  • Jak stać się transferowym hitem i sprawić, aby najlepsi klienci sami zabiegali o współpracę z Tobą
    • jak z poziomu handlowca przejść do poziomu eksperta
    • 10 przykładów na to, jak budować w oczach klienta swój wizerunek jako dostawcy

Druga połowa: JAK PONOWNIE WYGRAĆ LIGĘ MISTRZÓW, CZYLI BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM

  • Jak rozmawiać z klientami, aby wzbudzić ich zainteresowanie i zachęcić do zakupu
    • najlepsze i najgorsze zagrywki: słowa i zwroty ułatwiające i utrudniające sprzedaż
    • prezentacja produktu lub usługi językiem korzyści
    • najczęściej popełniane błędy związane z językiem i komunikacją werbalną podczas rozmów z klientami
  • Jakie działania podjąć, kiedy stały klient przestał kupować
    • jak się dowiedzieć, dlaczego klient przestał kupować - diagnoza problemu
    • w jaki sposób rozmwiać z klientem, który zrezygnował ze współpracy i jak przekonać go do powrotu
    • co w przypadku, kiedy klient unika kontaktu
  • Obsługa posprzedażowa - narzędzie budowania lojalności klientów
    • na czym polega dobra obsługa posprzedażowa - przykładowe działania
    • jak zadbać o klienta po dokonaniu zakupu - dobre praktyki

Dzień II - 8 grudnia 2017 r.

Dogrywka: TRENING CZYNI MISTRZA

Warsztat 1. Praca z potrzebami, czyli jak przełożyć potrzeby klienta na ofertę handlową

  • Rozpoznanie przeciwnika, czyli jak zadawać pytania, aby uzyskać od klienta informacje, na których nam zależy
  • Jak uniknąć typowych błędów na etapie badania potrzeb, które zmniejszają szansę na sprzedaż
  • Mapa potrzeb klienta - narzędzie do określania listy korzyści i zbudowania skutecznej argumentacji sprzedażowej
  • Jak przełożyć potrzeby klienta na ofertę handlową - przykłady

Warsztat 2. Negocjacje - jak sprawić, aby cena przestała być ważna dla klienta

  • ABC skutecznych negocjacji, czyli jak się przygotować do rozmowy, żeby przekonać klienta, że nasza oferta jest dla niego najlepszym rozwiązaniem
  • Najważniejsze jest porozumienie - strategia twarda i strategia miękka, czyli poszukiwanie rozwiązań w przypadku impasu w negocjacjach
  • Jak prowadzić rozmowę z klientem i budować poczucie wartości wobec naszej oferty u klienta również wtedy, kiedy mamy przeciętną ofertę
  • Rabaty - kiedy wskazane jest ich wykorzystanie w negocjacjach, a kiedy lepiej o nich nie wspominać

Warsztat 3. Gry handlowe klientów - jak w nie grać i nie przegrać

  • Jak rozpoznawać manipulacje ze strony klienta i jak się przed nimi bronić
  • W jaki sposób reagować na dziwne zachowania, aluzje, żarty i docinki ze strony klientów
  • Jak neutralizować negatywne opinie klienta o nas, sprzedawanym przez nas produkcie lub usłudze, firmie
  • Analiza gier psychologicznych najczęściej spotykanych w sytuacjach handlowych
Zapytaj

Zobacz również

szkolenie

RODO - rewolucja w ochronie danych osobowych

Kompendium wiedzy o zmianach

Szczegóły
Blended learning

Akademia Controllingu i Rachunkowości Zarządczej

Praktyka budżetowania - Moduł 4

Szczegóły