Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Zarządzanie rozproszonymi zespołami sprzedażowymi

Warsztaty dla menedżerów sprzedaży w ramach SALES MANAGER'S BOOT CAMP

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli:

  • zarządzasz działem sprzedaży i jesteś rozliczany z wyników sprzedażowych w swojej firmie,
  • chcesz zbudować efektywny zespół handlowców, który bez problemu osiągnie założone cele sprzedażowe,
  • poszukujesz praktycznej wiedzy opartej na wieloletnim doświadczeniu,

zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których trenerzy na przykładach przedstawią rozwiązania, które z sukcesami wdrożyli w swoich firmach.

  • dyrektorzy handlowi i sprzedaży
  • menedżerowie sprzedaży
  • kierownicy zespołów handlowych
  • team leaderzy

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Program warsztatów skonsultowany z uczestnikami – powstał w oparciu o ankiety przeprowadzone wśród uczestników poprzednich edycji Sales Manager’s Boot Camp.
  • Unikalna formuła  – case study + ćwiczenia + konsultacje z prelegentem.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzących – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.
  • Praktyczne materiały szkoleniowe – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Opieka eksperta – każdy warsztat kończy się specjalnym PANELEM KONSULTACYJNYM, podczas którego uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.
  • Organizator – magazyn „Szef Sprzedaży” – źródło wiedzy i inspiracji menedżerów sprzedaży.

Warsztat: Zarządzanie rozproszonymi zespołami sprzedażowymi

  1. Zarządzanie aktywnością sprzedażową
  • Rola menedżera w zarządzaniu rozproszonymi zespołami sprzedażowymi - szanse i zagrożenia
  • W jaki sposób wyznaczać i wspierać rozproszone siły sprzedaży, aby handlowcy mieli poczucie odpowiedzialności za podległy im obszar sprzedaży
  • Skuteczny system przepływu informacji na linii menedżer-handlowiec i handlowiec-inni pracownicy w sytuacji rozproszonej struktury sprzedażowej
  • Narzędzia wspierające zdalne zarządzanie siłami sprzedaży - przykłady

Ćwiczenie: identyfikacja czynników, które zakłócają efektywne zarządzanie siłami sprzedaży - przykłady

  1. Monitorowanie i motywowanie
  • Jak motywować handlowców w strukturze rozproszonej i wspierać postawę proaktywną - przykłady
  • Przekazywanie poleceń i monitorowanie ich wykonania w pracy na odległość - dobre i złe praktyki
  • W jaki sposób obiektywnie ocenić pracę handlowców, kiedy na co dzień nie mamy z nimi kontaktu - kryteria, wskaźniki, narzędzia
  1. Czynniki sukcesu
  • Między procedurami a elastycznością działania - jak wyznaczać granice, aby zapewnić handlowcom swobodę podejmowania decyzji i jednocześnie skutecznie monitorować realizację planów sprzedażowych
  • 5 warunków efektywności rozproszonych struktur sprzedaży - analiza dobrze i źle funkcjonujących zespołów rozproszonych
  • Pułapki zarządzania na odległość, m.in ukrywanie informacji, brak lub ograniczona możliwość nieformanej wymiany informacji, zanik poczucia wspólnej misji - jak je ominąć

Ćwiczenie: techniki skutecznego zarządzania na odległość w praktyce

  1. Konsultacje z trenerem
  • Podczas panelu trener odpowie na pytania uczestników
Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

AdWords

Samodzielne prowadzenie kampanii w Internecie

Szczegóły
e-kurs mailowy

E-mailing

Przepis na sukces w marketingu

Szczegóły