Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

warsztaty praktyczne

Sprawdzone strategie sprzedaży on-line

Warsztaty dla menedżerów sprzedaży w ramach SALES MANAGER'S BOOT CAMP

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli:

  • zarządzasz działem sprzedaży i jesteś rozliczany z wyników sprzedażowych w swojej firmie,
  • chcesz zbudować efektywny zespół handlowców, który bez problemu osiągnie założone cele sprzedażowe,
  • poszukujesz praktycznej wiedzy opartej na wieloletnim doświadczeniu,

zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których trenerzy na przykładach przedstawią rozwiązania, które z sukcesami wdrożyli w swoich firmach.

  • dyrektorzy handlowi i sprzedaży
  • menedżerowie sprzedaży
  • kierownicy zespołów handlowych
  • team leaderzy

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Program warsztatów skonsultowany z uczestnikami – powstał w oparciu o ankiety przeprowadzone wśród uczestników poprzednich edycji Sales Manager’s Boot Camp.
  • Unikalna formuła  – case study + ćwiczenia + konsultacje z prelegentem.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzących – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim doświadczeniem.
  • Praktyczne materiały szkoleniowe – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Opieka eksperta – każdy warsztat kończy się specjalnym PANELEM KONSULTACYJNYM, podczas którego uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.
  • Organizator – magazyn „Szef Sprzedaży” – źródło wiedzy i inspiracji menedżerów sprzedaży.

Warsztat: Sprawdzone działania sprzedażowe dla e-sklepów

  1. Skuteczna strategia sprzedaży dla e-sklepu
  • Jak przeprowadzić miarodajną analizę rynkową, która wskaże słabe i mocne strony obecnej strategii sprzedażowej e-sklepu
  • Od trendów rynkowych po oczekiwania i potrzeby klientów - jakie elementy mają obecnie decydujący wpływ na budowanie przewagi konkurencyjnej w Internecie
  • Jak zbudować, kształtować i komunikować markę swojego e-sklepu - przykłady działań
  1. Budowanie lojalności e-klientów
  • W jaki sposób określić swoją buyer personę oraz wartości, których poszukuje i jak do niej skutecznie dotrzeć
  • Jak przyciągnąć uwagę i wzbudzić zaufanie klientów - 7 kluczowych czynników
  • Od złożenia zamówienia do odebrania przesyłki, czyli jak zadbać o dobre pierwsze wrażenie klienta i sprawić, aby do nas wrócił
  • Prokliencki system zwrotów i reklamacji - dobre praktyki, które budują zaufanie klientów

Ćwiczenie: opracowanie strategii sprzedaży na podstawie profilu buyer persony

  1. Działania zwiększające sprzedaż w e-sklepie
  • Co warto zmienić m.in. w zakresie opisu produktów, formy płatności, opcji dostawy, aby poprawić komfort korzystania ze sklepu i zwiększyć sprzedaż
  • W jaki sposób obniżyć współczynnik porzuceń koszyka - 5 skutecznych przykładów
  • Jak dotrzeć do klientów, którzy ostatnio nic nie kupili i przywrócić ich na drogę zakupową
  • Jak to robią liderzy e-commerce - inspiracje, których wdrożenie warto rozważyć w swoim e-sklepie

              Ćwiczenie: Analiza wybranych e-sklepów pod kątem ich użyteczności i wiarygodności dla klienta

  1. Konsultacje z trenerem
  • Podczas panelu trener odpowie na pytania uczestników

 

Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Obowiązki przedsiębiorców w gospodarce odpadami i opakowaniami

Pozwolenia, ewidencja, sprawozdawczość

Szczegóły