Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

e-kurs mailowy

Pomiar sukcesu działań marketingowych w Internecie

Narzędzie Google Analytics

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Nie jest sztuką wykorzystać cały budżet marketingowy - sztuką jest określić, które z poszczególnych działań marketingowych mają największy wpływ na sprzedaż firmy. Google Analytics pozwala na taką weryfikację efektywności wszystkich działań marketingowych - zarówno online, jak i offline.

  • Właściciele małych i średnich firm
  • Brand managerowie
  • Specjaliści od e-marketingu , PR
  • Przedsiębiorcy e-commerce
  • Wszyscy zaintersowaniem Google Analytics

Co tydzień otrzymają Państwo jedną lekcję w formie elektronicznej. To od Państwa zależy, kiedy będą Państwo studiować przesłany materiał. Na zakończenie każdej lekcji, przygotowaliśmy zestaw pytań, którego rozwiązanie, pomoże upewnić się, że dobrze rozumieją Państwo zrealizowane zagadnienia. Prawidłowe odpowiedzi będą zawsze wysyłane z kolejnymi lekcjami.

Uczestnicy szkolenia po zakończonym kursie będą mogli nie tylko zmierzyć efktywność poszczególnych działań marketingowych online i offline, ale także sprawdzić, jak użytkownicy zachowują się na firmowej stronie www, i czy ta strona spełnia ich oczekiwania.

Moduł 1: Analityka internetowa - wprowadzenie

  • Czy warto mierzyć działalność firmy w Internecie?
  • Wskaźniki dla stron internetowych (definicje, przykłady)
  • Google Analytics i inne rozwiązania do analityki internetowej

Moduł 2: Pierwsze kroki z Google Analytics

  • Założenie i konfiguracja konta Google Analytics
  • Instalacja kodu GA na stronie firmowej
  • Najważniejsze raporty w Google Analytics
  • Definiowanie celów strony

Moduł 3: Śledzenie kampanii reklamowych

  • Przygotowanie do śledzenia kampanii reklamowych
  • Tworzenie linków z kodami _utm
  • Ocena efektywności kampanii reklamowych online
  • Sposoby na mierzenie działań marketingowych offline

Moduł 4: Zaawansowane wykorzystanie Google Analytics

  • Jak poruszają się po stronie nasi użytkownicy?
  • Google Tag Manager – samodzielne zarządzanie kodami na stronie internetowej
  • Tworzenie raportów automatycznych
  • Lejek transakcyjny
Zapytaj

Zobacz również

warsztaty praktyczne

Efektywny system wynagradzania i motywowania handlowców

Warsztaty dla menedżerów sprzedaży w ramach SALES MANAGER'S BOOT CAMP

Szczegóły