Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

e-kurs mailowy

Excel w dziale sprzedaży

Skuteczne raportowanie wspomagające decyzje handlowe

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Nie trzeba być analitykiem finansowym, żeby umieć tworzyć plany i prognozy finansowe. Ten 4-częsciowy kurs jest przeznaczony dla menedżerów i dyrektorów sprzedaży, którzy chcą poznać metody szybkiego i sprawnego przygotowywania kalkulacji, prognoz i analiz handlowych.

W sposób uporządkowany i metodyczny, na konkretnych przykładach przedstawimy najważniejsze elementy i pokażemy, jak efektywnie wykorzystywać Excela w procesie planowania i raportowania sprzedaży.

Szkolenie kierowane jest do analityków sprzedaży, menedżerów sprzedaży, dyrektorów sprzedaży, pracowników działu sprzedaży, analityków finansowych, specjalistów ds. controllingu. Do udziału zapraszamy także właścicieli przedsiębiorstw i ich przedstawicieli oraz reprezentantów kadry zarządzającej, którzy chcieliby lepiej nadzorować wyniki finansowe sprzedawców.

  • 4 moduły szkoleniowe w formie materiałów wysyłanych e-mailem
  • Zestaw testów sprawdzających wiedzę do pracy samodzielnej
  • Płyta CD zawierająca komplet materiałów szkoleniowych
  • Certyfikat ukończenia kursu

 

Kurs jest przygotowany dla wersji Excel od 2007 i wyżej.

Uczestnicy szkolenia wyposażeni zostaną w zestaw praktycznych wskazówek i narzędzi, które umożliwią jeszcze sprawniejsze wykorzystanie Excela w raportowaniu wyników sprzedaży. Program warsztatów został przygotowany jako optymalne połączenie teorii z ćwiczeniami praktycznymi w arkuszach kalkulacyjnych.

  1. 15 raportów sprzedażowych w 5 minut – tabele przestawne
  2. Graficzna prezentacja struktury sprzedaży – wykres bąbelkowy
  3. Budżetowanie elastyczne sprzedaży, jako metoda dynamicznego zarządzania planem sprzedażowym
  4. Warianty budżetu sprzedaży tworzone przy użyciu menedżera scenariuszy
  5. Budżet firmy handlowej – ustalenie warunków bonusów dla klientów. Zastosowanie narzędzia „tabela danych”
  6. Miesięczne premie dla sprzedawców – tabele przestawne z zewnętrznych źródeł danych
  7. Odchylenia na sprzedaży produktów w stosunku do planu – formatowanie warunkowe

Każdy moduł e-Szkolenie zawiera interesujący case study:

  1. Opis problem (w części prezentacyjnej)
  2. Rozwiązanie w Excelu (praktyczne pokazanie multimedialne wykonania narzędzia)
  3. Pliki Excela.xls z danymi do wykonania ćwiczenia + gotowe rozwiązanie
Zapytaj

Zobacz również

Konferencja

Zgrupowanie Asów Sprzedaży - jesień 2017

Mistrzowskie patenty sprzedażowe (mecz + dogrywka)

Szczegóły
Blended learning

Akademia Controllingu i Rachunkowości Zarządczej

Controlling personalny - Moduł 6

Szczegóły