Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

e-kurs mailowy

Efektywne wykorzystanie Social Media w biznesie

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Świat Internetu nie jest już jednokierunkowy. W formułowanie przekazu marketingowego zaangażowali się również konsumenci. Mogą oni aktywnie promować markę, ale również działać na jej niekorzyść. Co zatem zrobić, żeby zaistnieć w świecie mediów społecznościowych i zgromadzić jak największą liczbę "fanów"? Jakie środki komunikacji wybrać? Jakie treści, gdzie publikować? Na te i wiele innych pytań znajdziecie Państwo odpowiedź zapisując się na e-szkolenie.

  • właściciele małych i średnich firm
  • brand managerowie
  • specjaliści od e - marketingu, PR
  • specjaliści ds. komunikacji
  • firmy poszukujące możliwości nawiązania kontaktu z klientem

Co tydzień otrzymają Państwo jedną lekcję w formie elektronicznej. To od Państwa zależy, kiedy będą Państwo studiować przesłany materiał. Na zakończenie każdej lekcji, przygotowaliśmy zestaw pytań, którego rozwiązanie, pomoże upewnić się, że dobrze rozumieją Państwo zrealizowane zagadnienia. Prawidłowe odpowiedzi będą zawsze wysyłane z kolejnymi lekcjami.

Po szkoleniu uczestnicy będą sprawnie i profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe w mediach społecznościowych. Dzięki temu będą potrafili skutecznie docierać do klientów i budować z nimi trwałe relacje. Szkolenie daje przegląd możliwości jakie oferuje sieć mediów społecznościowych, co pomoże również w ocenie skuteczności różnych rozwiązań i optymalizacji działań pod kątem ich efektywności.

Moduł 1: Social media marketing – być czy nie być?

  • Formy promocji w social media
  • Czy każda firma powinna mieć swój FanPage na Facebook’u – dobór najbardziej efektywnych kanałów social media
  • Komunikacja B2B i B2C w social media

Moduł 2: Facebook – zwiększaj rozpoznawalność marki firmy

  • Profil na Facebook’u – szanse i zagrożenia
  • Jak pozyskiwać nowych fanów – formy promocji na Facebook’u
  • Strategia tworzenia wpisów na FanPage – angażowanie fanów
  • Sytuacje kryzysowe – jak ich unikać i jak z nimi postępować?
  • Analiza efektywności działań – Facebook Insights

Moduł 3: LinkedIn – zbuduj relacje B2B

  • Profil prywatny vs profil firmowy
  • Budowanie relacji z użytkownikami LinkedIn
  • Showcase Page – przykłady najciekawszych realizacji
  • Grupy dyskusyjne – jak je wykorzystać w budowaniu relacji?
  • Formaty reklamowe na LinkedIn

Moduł 4: Zaawansowane sposoby komunikacji w Social Media

  • Blogi – tworzymy ekspercki wizerunek własnej firmy
  • Twitter – efektywna komunikacja w 140 znakach
  • Pinterest i Instagram – świat pięknych zdjęć
  • SlideShare – dziel się wiedzą, zdobywaj nowe kontakty
  • Narzędzia ułatwiające pracę Social Media marketera
  • Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Social Media

 

Zapytaj

Zobacz również

warsztaty praktyczne

Sprawozdania i opłaty za korzystanie ze środowiska

Praktyka ustawy Prawo ochrony środowiska oraz warsztat wypełniania formularzy

Szczegóły
Forum

4. Forum Szefów Sprzedaży

4 kroki do skutecznej sprzedaży w 2018 r. - od efektywnej sprzedaży do obsługi posprzedażowej

Szczegóły