Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

e-kurs mailowy

E-mailing

Przepis na sukces w marketingu

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

E-mailing to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na pozyskiwanie i budowanie lojalności wśród klientów każdej firmy. Przekonaj się, że każda złotówka zainwestowana w e-mailing może przynieść nawet 500% zwrotu!

  • właściciele małych i średnich firm
  • brand managerowie
  • specjaliści od e - marketingu, PR
  • specjaliści ds. komunikacji
  • firmy poszukujące mozliwości nawiązania kontaktu z klientem

Co tydzień otrzymają Państwo jedną lekcję w formie elektronicznej. To od Państwa zależy, kiedy będą Państwo studiować przesłany materiał. Na zakończenie każdej lekcji, przygotowaliśmy zestaw pytań, którego rozwiązanie, pomoże upewnić się, że dobrze rozumieją Państwo zrealizowane zagadnienia. Prawidłowe odpowiedzi będą zawsze wysyłane z kolejnymi lekcjami.

Po szkoleniu uczestnicy będą samodzielnie prowadzić kampanie e-mailingowe nastawione na pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie lojalności ze wszystkimi klientami swojej firmy.

 

Moduł 1: Planowanie komunikacji e-mailingowej

  • Rodzaje komunikacji e-mailingowej
  • Przygotowanie treści do e-mailingu
  • Kiedy najlepiej wysyłać e-mailing
  • Przegląd najpopularniejszych programów do e-mailingu

 

Moduł 2: Budowanie bazy mailingowej

  • Własna czy kupiona baza mailingowa?
  • Jak tworzyć własną bazę mailingową?
  • Uwarunkowania prawne tworzenia własnych baz mailingowych

 

Moduł 3: Tworzenie i wysyłka e-mailingu

  • Najważniejsze zasady tworzenia treści i grafiki do e-mailingu
  • Samodzielne projektowanie e-mailingu
  • Jak pokonać filtry antyspamowe
  • Pierwsza wysyłka e-mailingu krok po kroku
  • Personalizacja e-mailingu – czy warto?

 

Moduł 4: Zaawansowane wykorzystanie e-mailingu

  • Marketing Automation – zamień odwiedzających stronę www w klientów
  • E-mailing Life Cycle – zbuduj lojalność ze swoim klientem
  • Wskaźniki efektywności kampanii e-mailingowej

 

Zapytaj

Zobacz również

szkolenie

Jak uruchomić biznes w Niemczech?

Prawno-podatkowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej

Szczegóły
e-kurs mailowy

Analiza finansowa dla menedżerów (niefinansowych)

4 moduły szkoleniowe, w 4 kolejne piątki wysyłane na adres e-mail

Szczegóły