Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

e-kurs mailowy

Controlling marketingu i działań promocyjnych

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Celem szkolenia jest wskazanie roli controllingu marketingowego w firmie i jego wpływu na sprzedaż oraz wyniki firmy. Podczas e-kursu przedstawiona zostanie idea i narzędzia wykorzystywane w controllingu marketingowym.

Szkolenie skierowane jest do dyrektorów, kierowników pracowników działów marketingowych, sprzedażowych i controllingowych, Product i Brand managerów oraz pracowników agencji reklamowych.

Co tydzień otrzymają Państwo jedną lekcję w formie elektronicznej. To od Państwa zależy, kiedy będą Państwo studiować przesłany materiał. Na zakończenie każdej lekcji, przygotowaliśmy zestaw pytań, którego rozwiązanie, pomoże upewnić się, że dobrze rozumieją Państwo zrealizowane zagadnienia. Prawidłowe odpowiedzi będą zawsze wysyłane z kolejnymi lekcjami.

Udział w szkoleniu pozwoli odpowiedzieć na następujące pytania:

  1. Jak zastosować controlling marketingowy w poznaniu i zdobyciu przewagi konkurencyjnej na rynku?
  2. Jak przygotować budżet działań marketingowych?
  3. Jak w firmie zorganizować controlling w sferze sprzedaży i marketingu? Współpraca działów wewnątrz organizacji.
  4. Jakie są podstawowe wskaźniki marketingowe badające skuteczność przyjętych strategii sprzedażowych i marketingowych.
  5. Jak wykorzystać controlling w budowaniu operacyjnych i strategicznych planów w marketingu i sprzedaży?
  6. Z jakich metod i narzędzi controllingowych korzystać w obszarze marketingu?

MODUŁ I – start kursu – 21.07.2017

  1. Czym jest controlling marketingowy
  2. Pojęcie controllingu marketingowego
  3. Rola controllingu marketingowego w firmie
  4. Czym różni się controlling marketingowy od audytu marketingowego
  5. Jak controlling marketingowy wpływa na poprawę obrotów i wyników firmy
  6. Analizy portfelowe

 

MODUŁ II – 28.07.2017

  1. Controlling marketingowy jako narzędzie poznania rynku
  2. Analiza rynku
  3. Segmentacja rynku
  4. Controlling marketingowy jako narzędzie osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
  5. Analiza konkurencji
  6. Szukanie luk i niszy rynkowej

 

MODUŁ III – 04.08.2017

  1. Metody planowania sprzedaży
  2. Analiza sprzedaży podstawą planowania
  3. System raportowania i prognozowanie sprzedaży
  4. Budżet działań marketingowych
  5. Organizacja procesu budżetowania kosztów marketingowych
  6. Budżet marketingowy jako ważny element budżetu kosztowego firmy
  7. Kontrola realizacji budżetu kosztów marketingowych i osoby za nie odpowiedzialne

 

MODUŁ IV – 11.08.2017

  1. Ocena efektywności działań marketingowych
  2. Ocena efektywności działań sprzedażowych
  3. Wskaźniki efektywności sprzedaży
  4. Wskaźniki oceniające efektywność prowadzonych w firmie działań marketingowych
  5. Budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej
Zapytaj

Zobacz również