Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Blended learning

Akademia Controllingu i Rachunkowości Zarządczej

Controlling marketingu i sprzedaży - Moduł 5

Miejsce i termin:

Warszawa, 27.10.2017-17.11.2017

Centrum Golden Floor, Millenium Plaza, Aleje Jerozolimskie 123a

Zgłoś się
  • Chcą mieć Państwo pewność, że przygotowywane przez Państwa analizy zawierają czytelne informacje, służące optymalizacji kosztów i minimalizacji ryzyka finansowego?
  • Chcą Państwo otrzymać narzędzia, które ułatwią pracę i skrócą czas przygotowywania raportów i sprawozdań?
  • Zależy Państwu na podniesieniu kwalifikacji zawodowych, ale trudno Państwu ocenić, czy dostępne na rynku szkolenia i kursy gwarantują wysoki poziom merytoryczny poparty bogatym doświadczeniem prelegentów?

Zapraszamy do udziału w AKADEMII CONTROLLINGU I RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ - ogólnopolskim certyfikowanym kursie przygotowanym przez zespół autorski magazynu "Controlling i Rachunkowość Zarządcza" oraz "Finanse + Controlling".

Szkolenie skierowane jest do:

  • dyrektorów i kierowników pionów finansowych,
  • głównych księgowych,
  • pracowników służb controllingowych i finansowych,
  • analityków.

4 - tygodniowy kurs "Controlling marketingu i sprzedaży" obejmuje:

  • 2 warsztaty stacjonarne
  • 2 zestawy multimedialnych materiałów szkoleniowych do samodzielnej pracy w domu
  • Pendrive zwierający narzędzia przydatne w pracy dyrektora finansowego, głównego księgowego, controllera
  • Konsultacje z ekspertem w trakcie warsztatów stacjonarnych podczas specjalnych PANELI KONSULTACYJNYCH
  • Egzamin końcowy po zakończeniu modułu
  • Certyfikat ukończenia Akademii Controllingu i Rachunkowości Zarządczej po zaliczeniu egzaminu końcowego

UWAGA: Aby w pełni skorzystać z warsztatowej części szkoleń stacjonarnych każdy z uczestników powinien być wyposażony w laptopa z dostępem do MS Excel.

Dzięki udziałowi w kursie:

  • Ustrukturyzują Państwo wiedzę niezbędną do pełnienia funkcji w obszarze finansów i controllingu
  • Wdrożą Państwo rozwiązania, które ograniczą ponoszone koszty i zminimalizują ryzyko finansowe
  • Zyskają Państwo dostęp do gotowych narzędzi, które skrócą czas przygotowania analiz i raportów
  • Efektywnie wykorzystają Państwo instrumenty controllingu finansowego do zoptymalizowania procesów w firmie

Dlaczego warto wziąć udział w kursie?

  • Połączenie praktyki controllingowej i gotowych narzędzi – nie interesują nas pomysły, które dobrze wyglądają na papierze, ale nigdy nie zostały sprawdzone w praktyce, dlatego współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy swoją wiedzę opierają na wieloletnim doświadczeniu
  • Gwarancja jakości – nad programem i przebiegiem kursu czuwa zespół autorski miesięcznika „Controlling i Rachunkowość Zarządcza” oraz "Finanse + Controlling"
  • Opieka eksperta – w trakcie trwania kursu mają Państwo możliwość konsultacji z ekspertem prowadzącym kurs w trakcie specjalnych PANELI KONSULTACYJNYCH
  • Certyfikat ukończenia Akademii Controllingu i Rachunkowości Zarządczej
  • Oszczędność czasu i pieniędzy – kurs jest trzykrotnie tańszy od studiów podyplomowych i realizuje program dostosowany do aktualnych wymagań rynku

Cena dla obecnych prenumeratorów "Finanse + Controlling" oraz "Controlling i Rachunkowość Zarządcza" wynosi 1490 zł1290 zł netto od osoby (przy wypełnianiu formularza zgłoszeniowego prosimy o podanie nr klienta).

Uczestnicy szkolenia w trakcie jego trwania (od 27.10. do 17.11.2017) otrzymają bezpłatny dostęp do Internetowego Serwisu Controllingu - profesjonalnej platformy zawierającej bibliotekę wiedzy niezbędnej w pracy dyrektorów finansowych, głównych księgowych, controllerów, analityków finansowych.

1. Warsztaty stacjonarne: Controlling marketingowy – cele, zadania, obszary
27 października 2017, Warszawa

  • Controlling marketingu, obszary controllingu marketingu, plan marketingowy a budżet marketingowy
  • Budowanie strategii marketingowej
  • Działania marketingowe jako składowa strategii sprzedaży wspierającej wykonanie założonego planu sprzedażowego
  • Strategia działania w „niszach rynkowych” jako szansa

Narzędzia na pendrivie: Analiza danych sprzedażowych przy użyciu tabel przestawnych

2. Lekcja multimedialna: Narzędzia controllingu marketingowego
3 listopada 2017

  • Power Map jako graficzne narzędzie do prezentacji potencjału przyszłych klientów
  • Wykres „Flying Bridges” – graficzna prezentacja odchyleń sprzedaży na poszczególnych produktach
  • Narzędzie do analizy struktury klientów firmy

Narzędzia na pendrivie: Power Map – przykład wizualizacji danych sprzedażowych

3. Lekcja multimedialna: Controlling marketingowy – kalkulacja ceny oraz kosztów handlowców
10 listopada 2017

  • Kalkulacja ceny sprzedaży
  • Przyczyny niewykorzystania potencjału sprzedażowego
  • Premie handlowców. Model wyliczania prowizji dla sprzedawców
  • System poleceń i rekomendacji

Narzędzia na pendrivie: Wykres flying Bridges – analiza odchyleń na sprzedaży poszczególnych produktów

4. Warsztaty stacjonarne: Pomiar efektywności działań marketingowych i ich planowanie
17 listopada 2017, Warszawa

  • Zastosowanie wskaźników mediowych do szacowania efektywności działań marketingowych – controlling marketingu
  • Budżet marketingowy
  • KPI (Key Performance Indicators) w służbie sprzedaży i marketingu

Narzędzia na pendrivie: Model obliczania efektywności działań marketingowych w mediach

 

Pendrive z dodatkowymi materiałami ze wszystkich bloków przekazany zostanie podczas drugiego szkolenia stacjonarnego, które zamyka cały moduł.

Poleć znajomym Dodaj do kalendarza
Czas trwania:

10.00-17.00

Wykładowca | Trener:

Łukasz Holik i Wojciech Próchnicki

Łukasz Holik - Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonometrii w Krakowie, pasjonat i znawca marketingu od podszewki posiadający ponad 8 letnie doświadczenie w branży marketingu internetowego i startup’ów. Trener marketingu internetowego, zainteresowany głównie problematyką zastosowania KPI do oceny efektywności i doskonalenia procesów marketingowych. Autor wielu artykułów dotyczących problematyki controllingu marketingowego, controllingu procesów oraz audytowania systemów IT w firmie. Audytor wewnętrzny ISO 9001:2008. Prywatnie pasjonat nowych technologii, startup’ów i dobrej muzyki.

Wojciech Próchnicki - Ukończył studia w zakresie zarządzanie i marketing; zarządzanie i inżynieria produkcji; rachunkowość i finanse; nadzór, kontrola i audyt w gospodarce i administracji. Dyrektor finansowy w firmie nazwa.pl. Trener szkoleń o tematyce: controlling, zarządzanie kosztami, zastosowanie MsExcel, MsAccess, SQL oraz VBA w usprawnieniu procesów biznesowych w firmie oraz zautomatyzowaniu pracy działów controllingowych i finansowych. Autor artykułów w magazynach „Controlling”, „Szef Sprzedaży”, redaktor prowadzący „Controlling i Rachunkowość Zarządcza” i redaktor naczelny "Informacja Zarządcza".

Cena:

1490 zł netto

Zgłoś się >

Zobacz również

e-kurs mailowy

Excel w dziale sprzedaży

Skuteczne raportowanie wspomagające decyzje handlowe

Szczegóły