Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

e-kurs mailowy

AdWords

Samodzielne prowadzenie kampanii w Internecie

Miejsce i termin:

Cała Polska - szkolenie on-line, 4-25.08.2017

E-kurs mailowy

Zgłoś się

Powiedzenie “jeżeli nie ma Ciebie w Google, to Ciebie nie ma” ma szczególne odzwierciedlenie w działaniach marketingowych każdej firmy - to właśnie wyszukiwarka Google obecnie jest dla internautów pierwszym źródłem informacji o usługach / produktach danej firmy. Jeżeli brakuje tam naszej reklamy, nasi potencjalni klienci idą do konkurencji...

 

Reklama w w wyszukiwarce Google jest uznawaną za najbardziej efektywną formę reklamy online - na jej popularność składa się prostota użycia, dostępność oraz możliwość konkurowania nawet z największymi reklamodawcami. Cel tego szkolenia to umożliwienie samodzielnego prowadzenia takiej kampanii - bez konieczności korzystania z firm zewnętrznych, ale z podobną skutecznością.

  • Właściciele małych i średnich firm
  • Brand managerowie
  • Specjaliści od e-marketingu, PR
  • Specjaliści ds. komunikacji
  • Firmy poszukujące możliwości nawiązania kontaktu z klientem
  • Rzecznicy prasowi

Co tydzień otrzymają Państwo jedną lekcję w formie elektronicznej. To od Państwa zależy, kiedy będą Państwo studiować przesłany materiał. Na zakończenie każdej lekcji, przygotowaliśmy zestaw pytań, którego rozwiązanie, pomoże upewnić się, że dobrze rozumieją Państwo zrealizowane zagadnienia. Prawidłowe odpowiedzi będą zawsze wysyłane z kolejnymi lekcjami.

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie przygotować, skonfigurować, zoptymalizować i ocenić efektywność kampanii reklamowej w Google Adwords.

Moduł 1: Planowanie kampanii w Google Adwords

  • charakterystyka zachowań użytkowników wyszukiwarek
  • określenie grup docelowych kampanii
  • zasady tworzenia reklam
  • sposoby doboru słów kluczowych
  • Wynik Jakości - kluczowy element sukcesu

Moduł 2: Konfiguracja konta Google Adwords

  • przegląd możliwości i funkcjonalności konta
  • organizacja struktury konta Google Adwords
  • pierwsza kampania - jak utworzyć?
  • tworzenie reklamy graficznej bez grafika

Moduł 3: Optymalizacja i ocena efektywności kampanii Google Adwords

  • zarządzanie kosztami w Google Adwords
  • techniki optymalizacyjne słów kluczowych
  • jak zwiększyć Wynik Jakości?
  • analiza efektywności kampanii - na co zwrócić szczególną uwagę?

Moduł 4: Zaawansowane sposoby promocji w Google Adwords

  • remarketing z wykorzystaniem Google Display Network
  • reklama w Gmail - jak efektywnie wykorzystać?
  • reklama w YouTube - strategia, formaty reklam, dopasowanie
  • Adwords Editor - zarządzanie dużymi kampaniami

 

Poleć znajomym Dodaj do kalendarza
Czas trwania:
Wykładowca | Trener:

Szymon Wesołowski

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, związany z Internetem od 2001 roku. Doświadczenia z marketingiem on-line zdobył jako Project Manager w Libra Group, a w latach 2003-08 odpowiadał za projekty interaktywne w agencji Fresh. Zajmował się kreacją wizerunku on-line m.in. DGA, Nestle Food-Services, Shell autoserv, Centra Exide Technologies, Quelle i innych. Specjalizuje się w strategii marketingu on-line oraz w wyszukiwarkach.

Cena:

249 zł netto

Zgłoś się >

Zobacz również

Blended learning

Akademia Controllingu i Rachunkowości Zarządczej

Controlling marketingu i sprzedaży - Moduł 5

Szczegóły