Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Forum

4. Forum Szefów Sprzedaży

4 kroki do skutecznej sprzedaży w 2018 r. - od efektywnej sprzedaży do obsługi posprzedażowej

Miejsce i termin:

Warszawa, 23-24.11.2017

Airport Hotel Okęcie, ul. 17 Stycznia 24 Warszawa

Zgłoś się

Jeżeli:

  • musisz przełożyć cele zarządu na realny i możliwy do osiągnięcia plan sprzedażowy firmy
  • zastanawiasz się, jak przełożyć organizację działu sprzedaży na wzrost efektywności działań sprzedażowych
  • zależy Ci na zmniejszeniu rotacji w zespole oraz maksymalnym wykorzystaniu potencjału sprzedażowego Twoich handlowców
  • rozumiesz, że sprzedaż nie kończy się w momencie sfinalizowania transakcji,

nie może zabraknąć Cię na 4. Forum Szefów Sprzedaży

  • menedżerowie sprzedaży i marketingu różnych szczebli

Dobrze zaplanowany i zorganizowany proces sprzedażowy to podstawa osiągnięcia oczekiwanego wyniku, dlatego podczas 4. Forum Szefów m.in.:

  • pokażemy, jak korzystając z konkretnych metod i danych stworzyć plan sprzedaży, który pogodzi cele zarządu i realne możliwości zespołu handlowców
  • podpowiemy, jak w prosty, a zarazem skuteczny sposób zarządzać ryzykiem w sprzedaży oraz kontrolować realizację planu przez poszczególnych sprzedawców
  • pokażemy na przykładach, jak spośród wielu dostępnych środków motywacyjnych dobrać te, które rzecywiście zadziałają w konkretnym zespole
  • udowodnimy, że efektywna opieka posprzedażowa jest co najmniej równie ważna, jak realizacja planu sprzedaży
  • podpowiemy, jak zmniejszyć rotację w zespole handlowców i zatrzymać najlepszych handlowców

Dlaczego warto wziąć udział w Forum?

  • Tylko sprawdzone rozwiązania - do udziału w Forum zaprosiliśmy prelegentów z bogatym doświadczeniem praktycznym, którzy podczas swoich wystąpień przedstawią wnioski z realizowanych przez siebie wdrożeń.
  • Interaktywna formuła - zależy nam, aby uczestnicy wynieśli jak najwięcej korzyści z uczestnictwa w Forum, dlatego w harmonogramie uwzględniliśmy wiele różnych możliwości bezpośredniego kontaktu z ekspertami i wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami.
  • "Round tables" - dodatkowe sesje warsztatowe, podczas których prelegenci na studiach przypadków uzupełnią treści przekazywane w czasie wykładów
  • Praktyczna formuła wystąpień - ograniczamy wiedzę teoretyczną do minimum, stawiamy na case study i prezentowanie rzeczywistych działań wdrażanych w firmach z różnych sektorów
  • "Szef Sprzedaży wieczorową porą" - zdając sobie sprawę, jak ważne w sprzedaży jest nawiązywanie nowych kontaktów, przygotowaliśmy mniej oficjalną część Forum, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać.

Dla prenumeratorów czasopism naszego Wydawnictwa cena specjalna 1 290 zł netto

 

Dzień I: 23 listopada 2017 r.

KROK 1: Przełóż cele zarządu na realny i możliwy do osiągnięcia plan sprzedażowy firmy

Jakich metod i danych użyć, by stworzyć skuteczny plan sprzedaży:

  • rachunek marży pokrycia kosztów vs. metoda średniego procentu od sprzedaży
  • GUS, badania rynku, dotychczasowe wyniki sprzedaży - jak z zalewu danych wybrać te, które rzeczywiście warto wykorzystać w tworzeniu planu sprzedaży

Nowe Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych oraz planowane Rozporządzenie E-Privacy:

  • jakie działania reorganizacyjne w Dziale Marketingu i Sprzedaży obowiązkowo trzeba będzie wprowadzić po 25 maja 2018 roku

Nowy produkt w planie sprzedażowym firmy:

  • jaki procent planowanych zysków ze sprzedaży na nim oprzeć
  • jaki procent sił sprzedażowych zaangażować w sprzedaż nowego produktu

Round tables - case study pogłębiające tematykę wykładów

KROK 2: Zoptymalizuj organizację działu sprzedaży tak, by konsekwentnie realizował cele

Chodź, opowiem Ci historię... i sprzedam produkt:

  • jak skutecznie zaimplementować techniki storytellingowe w Dziale Sprzedaży, by widocznie podnieść efektywność handlowców

"A jeżeli w tym miesiącu się nie uda?":

  • jak efektywnie zarządzać ryzykiem w sprzedaży
  • przykłady narzędzi i procedur pozwalających minimalizować ryzyko
  • "plan B, C i D", czyli co robić, kiedy zbliża się koniec miesiąca, a zrealizowanie planu wydaje się nieosiągalne

Jak (nie)kontrolować sprzedaży:

  • jak zaprojektować efektywny proces sprzedaży i wykorzystać lejek sprzedaży do kontroli realizacji planu przez poszczególnych handlowców
  • co, kiedy i jak mierzyć w procesie sprzedaży oraz jak wykorzystać analizę działań sprzedażowych do zarządzania zespołem sprzedaży i poprawy wyników sprzedażowych

"Round tables" - case study pogłębiające tematykę wykładów

 

Dzień II: 24 listopada 2017 r.

KROK 3: Skutecznie zmotywuj swój zespół

Jak połączyć różne dostępne narzędzia motywacyjne w jeden skuteczny system:

  • nagrody za indywidualne osiągnięcia vs. premie za sukces grupy - jak pogodzić oba rozwiązania
  • system kafeteryjny, czyli jak przestać wyrzucać pieniądze na bonusy, które nie motywują pracownika
  • jak poprzez demotywujące zachowania szefa sprzedaży nie zepsuć osiągniętego dzięki dodatkowym benefitom efektu

Trudne sytuacje w zespole handlowym:

  • "zgniłe jajo", czyli pracownik demotywujący pozostałych i nastawiający ich przeciwko sobie i szefostwu - jak skutecznie ukrócić jego zachowanie
  • rotacja w zespole - kiedy jest dobra, a kiedy powinna zaniepokoić szefa?
  • jak zatrzymać w zespole najlepszych handlowców i ile "ostatnich szans" dawać niewyrabiającym planów sprzedawcom?

KROK 4: Zadbaj o to, aby klient pozostał klientem

Czego szefowie sprzedaży działający tradycyjnymi kanałami mogą się nauczyć od przedstawicieli branży e-commerce:

  • integracja działań online i offline
  • zanim klient wystawi negatywną opinię lub zrezygnuje z naszych usług - jak prawidłowo reagować na skargi i reklamacje

Przegląd nowoczesnych aplikacji i rozwiązań informatycznych wspierających posprzedażową obsługę klienta

 

Poleć znajomym Dodaj do kalendarza
Czas trwania:
Wykładowca | Trener:

Zespół ekspertów

Cena:

1490 zł netto

Zgłoś się >

Zobacz również