Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Forum

1. Forum Menedżerów Hoteli i Restauracji

Od przykuwającej uwagę oferty do ponownej wizyty gościa - skuteczna sprzedaż usług

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli:

  • chcesz stać się hotelem/restauracją "pierwszego wyboru" zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych
  • zależy Ci na skutecznym włączeniu personelu w aktywną sprzedaż usług
  • rozumiesz, że relacja z klientem ne kończy się w momencie opuszczenia przez niego obiektu

nie może zabraknąć Cię na 1. Forum Menedżerów Hoteli i Restauracji

  • menedżerowie sprzedaży i marketingu hoteli oraz restauracji

Przyciągnięcie uwagi, a następnie zbudowanie lojalności Klienta 3.0 to bardzo trudne zadanie, dlatego podczas konferencji:

  • wyjaśnimy, w jaki sposób klient podejmuje decyzję o wyborze konkretnego hotelu/restauracji i co zrobić, by wybrał właśnie nasz obiekt
  • podpowiemy, jak sprawić, by w naszym hotelu/restauracji sprzedawał każdy – od recepcjonistki, przez kelnera, po menadżera;
  • pokażemy na przykładach, jak dzięki prostym działaniom zyskać lojalność klienta, która przełoży się na kolejne odwiedziny w naszym obiekcie;
  • nauczymy Cię, jak zwracać uwagę na detale, które w dużym stopniu przekładają się na zadowolenie klienta
  • udowodnimy, że dzięki odpowiedniej reakcji nawet klient składający reklamację można stać się wiernym fanem naszego obiektu.

Dlaczego warto wziąć udział w Forum?

  • Tylko sprawdzone rozwiązania – do udziału w Forum zaprosiliśmy prelegentów z bogatym doświadczeniem praktycznym, którzy podczas swoich wystąpień przedstawią wnioski z realizowanych przez siebie wdrożeń.
  • Warsztatowa formuła – zależy nam, aby uczestnicy wynieśli jak najwięcej korzyści z uczestnictwa w Forum, dlatego część treści zostanie zrealizowana w formie warsztatowej
  • Praktyczna formuła wystąpień – ograniczamy wiedzę teoretyczną do minimum, stawiamy na case study i prezentowanie rzeczywistych działań wdrażanych w hotelach i restauracjach

 

Przy zgłoszeniach nadesłanych do dnia 20 października 2017 r. włącznie obowiązuje cena FIRST MINUTE - 790 zł netto od osoby

 

Panel I: Zdobyć klienta 3.0

1. Jak klient podejmuje decyzję o wyborze konkretnego hotelu/restauracji i co zrobić, by wybrał właśnie nasz obiekt

  • Nie tylko cena się liczy! - jakie czynniki powodują, że oferta hotelu/restauracji jest dla klienta atrakcyjna
  • Analiza procesu decyzyjnego klienta  - zarówno indywidualnego, jak i biznesowego i możliwości skutecznego wpływania na ten proces
  • Pakietowanie usług, układanie oferty indywidualnej – jak zbudować relację z klientem już na etapie sprzedaży usługi

2. Dlaczego niektóre hotele/restauracje są świetne, a inne tylko dobre

  • Jak stworzyć ofertę, obok której żaden klient nie przejdzie obojętnie
  • W co warto zainwestować, by stworzyć miejsce atrakcyjne zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego
  • Diabeł tkwi w szczegółach – detale, które w bardzo dużym stopniu przekładają się na zadowolenie klienta z usług hotelu/restauracji  

3. W hotelu/restauracji sprzedaje każdy - praktyczne sposoby na włączenie personelu w aktywną sprzedaż usług

  • Znajomość produktów i usług w służbie sprzedaży – jak skutecznie szkolić pracowników
  • Triki i tajniki, jak zwiększyć sprzedaż przez zastosowanie modeli cross-sellingu i up-sellingu

4. Rentowna restauracja w hotelu

  • Jak przyciągnąć do hotelowej restauracji gości spoza hotelu – przegląd dobrych praktyk z polskich i zagranicznych obiektów
  • Menu engineering, czyli jak ustalić ceny w hotelowej restauracji, by nie odstraszyć gości, a jednocześnie osiągnąć zysk
  • Jak zapobiegać nadużyciom ze strony personelu i kontrolować koszty w restauracji hotelowej

Panel II: Utrzymać klienta 3.0

Warsztat 1: Jak ze zwykłego gościa zrobić wiernego fana naszego hotelu/restauracji

  • Budowanie lojalności klienta – 5 krótkich kroków do zostania „hotelem/restauracją pana X/firmy Y”
  • Programy lojalnościowe i vouchery podarunkowe  - jak nimi operować, by rzeczywiście działały
  • Zepsuty rzutnik, wyszczerbiona zastawa, brak baterii do mikrofonu – jak przez pozornie drobne usterki nie stracić klienta i reputacji

Warsztat 2: Kiedy nie wszystko idzie zgodnie z planem...:

  • 7 grzechów głównych obsługi hotelowej/restauracyjnej i jak nie dopuścić do ich wystąpienia
  • Ugasić pożar - prawidłowe reagowanie na skargi i reklamacje gości
  • Konkurencja nie śpi – czarny PR ze strony konkurencji – co zrobić, by nie pogorszyć sytuacji
Zapytaj

Zobacz również

Blended learning

Akademia Controllingu i Rachunkowości Zarządczej

Controlling projektów inwestycyjnych - Moduł 7

Szczegóły