Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Forum

Forum Skutecznej Sprzedaży Usług Hotelowych

Od atrakcyjnej oferty do ponownej wizyty gościa biznesowego

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Jeżeli:

  • jesteś menedżerem sprzedaży lub marketingu w hotelu
  • chcesz poszerzyć portfel gości swojego hotelu o klientów biznesowych
  • zależy Ci na skutecznym włączeniu personelu w aktywną sprzedaż usług
  • rozumiesz, że relacja z gościem nie kończy się w momencie opuszczenia przez niego obiektu
  • czujesz, że doświadczenia z gościem indywidualnym nie przekładają się na sukces w kontaktach B2B

nie może zabraknąć Cię na Forum Skutecznej Sprzedaży Usług Hotelowych!

  • menedżerowie sprzedaży i marketingu hoteli

Przyciągnięcie uwagi, a następnie zbudowanie lojalności gościa biznesowego to bardzo trudne zadanie, dlatego podczas tego unikalnego spotkania biznesowego:

  • wyjaśnimy, w jaki sposób gość biznesowy podejmuje decyzję o wyborze konkretnego hotelu i co zrobić, by wybrał właśnie Twójobiekt
  • podpowiemy, jak sprawić, by w Twoim hotelu sprzedawał każdy – od recepcjonistki, przez kelnera, po menedżera
  • pokażemy na przykładach, jak dzięki prostym działaniom zyskać lojalność gościa biznesowego, która przełoży się na kolejne odwiedziny w Twoim obiekcie
  • nauczymy Cię, jak zwracać uwagę na detale, które przekładają się na zadowolenie gościa biznesowego i mają decydujący wpływ na podejmowane przez niego decyzje zakupowe
  • udowodnimy, że dzięki odpowiedniej reakcji nawet gość składający reklamację może stać się wiernym fanem Twojego obiektu.

Dlaczego warto wziąć udział w Forum Skutecznej Sprzedaży Usług Hotelowych?

  • 100% merytoryki - na naszym Forum nie usłyszysz ani jednego wystąpienia sponsorowanego. Wyselekcjonowani przez nas prelegenci są tu po to, by przekazać Ci swoją wiedzę i doświadczenie, które będziesz mógł wykorzystać w codziennej pracy.
  • Tylko sprawdzone rozwiązania – do udziału w Forum zaprosiliśmy prelegentów z bogatym doświadczeniem praktycznym, którzy podczas swoich wystąpień przedstawią wnioski z realizowanych przez siebie wdrożeń.
  • Warsztatowa formuła – zależy nam, aby uczestnicy wynieśli jak najwięcej korzyści z uczestnictwa w Forum, dlatego część treści zostanie zrealizowana w formie warsztatowej
  • Praktyczna formuła wystąpień – ograniczamy wiedzę teoretyczną do minimum, stawiamy na case study i prezentowanie rzeczywistych działań wdrażanych w hotelach.
  • Kameralność grupy - dla Państwa wygody i efektywności szkolenia ograniczyliśmy liczbę miejsc.

 

Przy zgłoszeniach nadesłanych do dnia 9 marca 2018r. włącznie obowiązuje cena FIRST MINUTE - 790 zł netto od osoby

 

Panel I: Prospecting, czyli gdzie jest Twój gość biznesowy

Warsztat 1: Prospecting - czyli gdzie szukać klientów biznesowych i jak prognozować sprzedaż w sektorze B2B

  • Chcesz zwiększyć swój portfel gości biznesowych, a nie wiesz gdzie ich szukać? Powiemy Ci, jak robić to skutecznie!
  • Na przykładach omówimy, jakimi kanałami skutecznie docierać do gościa biznesowego i powiemy Ci, co decyduje o sukcesie komunikacji.
  • Zdradzimy, na których klientów biznesowych warto postawić i jak to policzyć.

Panel II: Zdobyć gościa biznesowego - od pierwszego kontaktu do finalizacji transakcji

Warsztat 2: Tworzenie oferty dla B2B i komunikacja cen w ofertach handlowych

  • Twoj hotel nie jest 5-gwiazdkowym obiektem, nie znajduje się w centrum dużego miasta? Nic straconego! Powiemy Ci, jak skutecznie przyciągnąć gościa B2B do Twojego hotelu.
  • Na przykładach omówimy, jak tworzyć cennik usług dla B2B i komunikować ceny w ofertach handlowych, by zainteresować potencjalnego gościa ofertą hotelu, a Twój zespół sprzedażowy przygotować do rozmów z klientami B2B.
  • Obalimy szkodliwy mit, że kluczową kwestią w ofercie jest dobra cena, jeszcze lepszy rabat i wiele bonusów.
  • Podpowiemy Ci, jak mówić językiem B2B, aby przekonać gościa biznesowego do zakupu naszych usług.

Warsztat 3: Oferta skrojona na miarę potrzeb gościa biznesowego

  • Co stoi na przeszkodzie, by gość biznesowy stał się gościem indywidualnym? Absolutnie nic! Podpowiemy Ci, jak sprawić, by gość biznesowy był zadowolony z usług hotelu i chciał do niego powrócić w prywatnej podróży.
  • Zdradzimy sprawdzone triki i tajniki, jak zwiększyć sprzedaż przez zastosowanie modeli cross-sellingu i up-sellingu.
  • Powiemy Ci, jakie są najczęściej popełniane, ale łatwe do wyeliminowania, błędy przez obsługę hotelową w kontaktach z gościem biznesowym i jak nie dopuścić do ich wystąpienia.
  • Podpowiemy Ci, jak gasić pożary, czyli prawidłowo reagować na skargi i reklamacje gości biznesowych, by pozostawić po sobie dobre wrażenie.

Panel III: Utrzymać gościa biznesowego w hotelu

Warsztat 4: Skuteczne sposoby budowania lojalności na rynku B2B - czyli zrób wszystko, by gość do Ciebie wrócił

  • Wydaje Ci się, że wystarczy kawałek plastiku, by gość biznesowy wrócił do Twojego obiektu? Nic bardziej mylnego! Powiemy Ci, jak operować programami lojalnościowymi i voucherami podarunkowymi, by rzeczywiście działały, a Tobie przyniosły zysk.
  • Myślisz, że skuteczny program lojalnościowy to domena sieci hotelowych? Nic z tych rzeczy! Zdradzimy Ci, jak zbudować efektywny program lojalnościowy w obiekcie niesieciowym.
  • Podpowiemy Ci, jak skutecznie prowadzić działania posprzedażowe, a Twój nowy gość stał się gościem stale powracającym do Twojego obiektu.

Panel IV: Controlling w hotelarstwie

Warsztat 5: Policz to jeszcze raz, czyli o controllingu w hotelarstwie

  • Zdradzimy, jak skontrolować i ocenić sprawność operacyjną hotelu i gdzie szukać swoich pieniędzy.
  • Powiemy Ci, jak skutecznie stosować standard USALI (Uniform System of Accounts for the Lodging Industry) do oceny efektywności działalności hotelowej.
Zapytaj

Zobacz również

e-kurs mailowy

Sprawozdania i opłaty za korzystanie ze środowiska

Wymogi formalnoprawne i zasady gospodarowania odpadami

Szczegóły