Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Szkolenia otwarte

Forum

1. Forum Menedżerów Fitness

Pozyskaj, utrzymaj i zbuduj relację z klientem w klubie fitness

Miejsce i termin: Brak dostępnych terminów. Zapraszamy do kontaktu z biurem. Zapytaj

Każdy właściciel i menedżer klubu fitness doskonale zna zjawisko cyklicznie pojawiających się faz przypływu klientów w związku ze zbliżającą się wiosną, sezonem wakacyjnym czy imprezą sylwestrową. Niestety, po każdej takiej fali następuje odpływ klientów, którzy osiągnęli swój cel lub - częściej - zniechęcili się do żmudnych ćwiczeń. Istnieją jednak skuteczne sposoby na zatrzymanie raz pozyskanych klientów w klubie.

Jeżeli chcesz:

  • uniezależnić się od sezonowych faz przypływu i odpływu klientów
  • skuteczniej zdobywać nowych klientów oraz utrzymywać lojalność obecnych członków klubu
  • lepiej kontrolować efektywność działania klubu

nie może zabraknąć Cię na 1. Forum Menedżerów Fitness

  • właściciele i menedżerowie klubów fitness oraz studiów treningu personalnego

Zdobycie, a następnie utrzymanie lojalności klienta klubu fitness w dobie ogromnej konkurencji jest trudniejsze niż kiedykolwiek, dlatego podczas konferencji:

  • pokażemy, jak zbudować bazę potencjalnych klientów oraz jak zarządzać bazą członków klubu, by znacząco zwiększyć jego dochód
  • podsuniemy pomysły, jak poprzez odpowiednie monitorowanie nastawienia i celu założonego przez klienta, zatrzymać go w klubie
  • udowodnimy, że siłownie oferujące tańsze karnety nie muszą odebrać klientów Twojemu klubowi firness
  • podpowiemy, jak sprawić, by w obiekcie nie było "martwych okresów", jak np. wakacje
  • pokażemy na przykładach, jak mierzyć efektywność działania klubu i jakie dane brać pod uwagę, by stale podnosić jakość pracy

Dlaczego warto wziąć udział w Forum?

  • Tylko sprawdzone rozwiązania - do udziału w Forum zaprosiliśmy prelegentów z bogatym doświadczeniem praktycznym, którzy podczas swoich wystąpień przedstawią wnioski z realizowanych przez siebie wdrożeń.
  • Warsztatowa formuła - zależy nam, aby uczestnicy wynieśli jak najwięcej korzyści z uczestnictwa w Forum, dlatego część treści zostanie zrealizowana w formie warsztatowej.
  • Praktyczna formuła wystąpień - ograniczamy wiedzę teoretyczną do minimum, stawiamy na case study i prezentowanie rzeczywistych działań wdrażanych w klubach fitness.

 

Przy zgłoszeniach nadesłanych do dnia 20 października 2017 r. włącznie obowiązuje cena FIRST MINUTE - 790 zł netto od osoby

Panel I: Rozgrzewka - zdobyć klienta

1. Dotrzeć do klienta

  • Jak zbudować bazę potencjalnych klientów używając nowoczesnych narzędzi?
  • Jak zarządzać posiadaną bazą informacji o klientach, by zwiększyć dochód klubu?
  • Nie tylko posiadacze kart Multisport - co zrobić, by wpływy z kart zewnętrznych nie były głównym źródłem zysku klubu?
  • Klub fitness w social media - jakie informacje publikować, by przez budowanie wizerunku marki przyciągnąć nowych klientów
  • Follow-up - czy warto go stosować w klubie fitness?

2. Warsztat: Trafiony zatopiony - finalizacja transakcji

  • Jak poprowadzić rozmowę z niezdecydowanym klientem - najsilniejsze argumenty, zbijanie obiekcji

Panel II: Właściwy trening - utrzymać klienta

1. Najważniejsze zasady budowania relacji z klientem w klubie fitness

  • Jak monitorować nastawienie psychiczne klienta do ćwiczeń i poziom jego postępów i dlaczego nie tylko warto, ale wręcz trzeba to robić
  • Kiedy motywacja spada - jak przez odpowiednio prowadzoną komunikację podtrzymać w kliencie chęć realizacji jego celów
  • Czy można powstrzymać klienta przed przepisaniem się do klubu z tańszymi karnetami?
  • Programy lojalnościowe, efekt sztucznego postępu i inne sprawdzone sposoby na zatrzymanie klienta w klubie

2. Zapobieganie sezonowym odpływom klientów

  • Jakie działania podjąć, aby wakacje nie były czasem odpływu członków klubu i braku nowych klientów?
  • Kiedy startuje nowy sezon, a zyski klubu spadają - 5 pomysłów na plan ratunkowy
  • Jak stworzyć skuteczny program referencyjny dla członków klubu
  • Przygotowanie do ślubu, powrót do formy po narodzinach dziecka - jak efektywnie wykorzystywać tego typu okazje do zwiększenia dochodu klubu

3. Warsztat: Na ostrzu noża - właściwe reagowanie w trudnych sytuacjach

  • Spóźniający się trener, awaria sprzętu, kolejki do maszyn, niedostatecznie czysta szatnia, omyłkowo pobrane środki z konta - jak prawidłowo reagować na skargi i reklamacje, by nie stracić klientów i dobrej opinii

Panel III: Ważenie i pomiary - kontrola działań

1. "Czy wszystko idzie zgodnie z planem?"

  • Kluczowe wskaźniki efektywności działania klubu fitness
  • Audyt działań klubu fitness - jak go przeprowadzić, by wychwycić prawdziwe problemy klubu
  • Exit interview z odchodzącym klientem - jak wykorzystać uzyskane informacje do poprawy efektywności pracy klubu
Zapytaj

Zobacz również

Blended learning

Specjalista ds. audytu wewnętrznego - kurs przygotowawczy

Standardy audytu wewnętrznego w praktyce

Szczegóły