Explanator

Filtruj listę szkoleń

Miesiąc
Miasto
Tematyka

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Lista szkoleń

szkolenie

Jak uruchomić biznes w Niemczech?

Prawno-podatkowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej

Polskich przedsiębiorców, podobnie jak pozostałych obywateli Unii Europejskiej, dotyczy swoboda przedsiębiorczości, która pozwala na założenie firmy na terenie całej Wspólnoty. Bliskość niemieckiej granicy oraz duży potencjał gospodarczy naszego zachodniego sąsiada powoduje, że Polacy coraz częściej dostrzegają szansę na ekspansję gospodarczą do Niemiec.

Miejsce i termin: Wykładowcy:

Krzysztof Peśla

Szczegóły
szkolenie

Realia prowadzenia działalności gospodarczej w Czechach i na Słowacji

Procedury rejestracyjne, koszty, podatki

Wysokie koszty prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce oraz częste zmiany w systemie podatkowym stawiają przedsiębiorców przed dylematem przeniesienia biznesu poza granice kraju. W bliskim sąsiedztwie, w Czechach i na Słowacji, właścicele firm znajdują korzystniejsze warunki dla rozwoju przedsiębiorstw. Brak barier prawnych, nadmiernej biurokracji oraz przyjazna polityka podatkowa są alternatywą dla rodzimego rynku.

Miejsce i termin: Wykładowcy:

Miroslav Sperka LL.M

Szczegóły
e-kurs mailowy

Sposoby zabezpieczania należności z umów w obrocie handlowym

Znajomość zasad zawierania umów w obrocie gospodarczym jest niezwykle istotna w świetle ewentualnych konsekwencji wynikających ze źle przygotowanych zapisów w dokumentach. Wadliwa konstrukcja zapisów w umowach handlowych naraża strony umowy nie tylko na brak zaufania, czy nadszarpnięcie wizerunku, ale również może utrudnić lub uniemożliwić dochodzenie roszczeń przed sądem.

Miejsce i termin: Wykładowcy:

Jakub Antkowiak

Szczegóły
Konferencja

Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2018

Mistrzowskie patenty sprzedażowe (mecz + dogrywka)

Jesteś handlowcem? Więc z pewnością chcesz:

  • wybić się ponad przeciętność i mieć 120% skuteczność
  • bez problemu pokonywać najwyżej zawieszone poprzeczki sprzedażowe
  • przewidywać i wyprzedzać oczekiwania klientów obecnych i przyszłych
  • być zawsze w formie i stawiać czoła konkurencji
  • bić sprzedażowe rekordy

Miejsce i termin: Wykładowcy:

Zespół ekspertów

Szczegóły
e-kurs mailowy

Pomiar sukcesu działań marketingowych w Internecie

Narzędzie Google Analytics

Nie jest sztuką wykorzystać cały budżet marketingowy - sztuką jest określić, które z poszczególnych działań marketingowych mają największy wpływ na sprzedaż firmy. Google Analytics pozwala na taką weryfikację efektywności wszystkich działań marketingowych - zarówno online, jak i offline.

Miejsce i termin: Wykładowcy:

Szymon Wesołowski

Szczegóły