Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Publikacje

Czasopismo specjalistyczne

Szef Sprzedaży

pomagamy osiągać cele

ISBN:


Format:

205 x 265 mm, dwumiesięcznik


Objętość:

96 stron + okładka


Cena:

355,95 zł brutto (+ koszty wysyłki 40,32 zł

brutto - przy zamówieniu kilku prenumerat wysyłanych pod jeden adres koszty wysyłki doliczane są tylko raz

)

Zamów >

Dwumiesięcznik jest skierowany do dyrektorów i kierowników sprzedaży w firmach z różnych branż, zarządzających zespołami w działach handlowych, telemarketingu, marketingu, reklamy i sprzedaży – ma być dla nich źródłem wiedzy i inspiracją do ciągłego wzbogacania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Jest to pierwsze na rynku narzędziowe czasopismo, na łamach którego najlepsi polscy fachowcy dzielą się swoim doświadczeniem i wskazują jak krok po kroku poradzili sobie z konfliktami, niezdrową rywalizacją, brakiem inicjatywy, motywacji i dyscypliny w zespole sprzedażowym.

Strona www gazety ----> http://www.szef-sprzedazy.pl/

W najnowym numerze:

TEMAT NUMERU

  • Zarządzanie efektywnością zespołu handlowego
  • Okiem eksperta

DREAM TEAM

  • Gdy spada morale zespołu
  • Motywowanie w płaskiej strukturze
  • Samodzielny znaczy zaangażowany
  • Outsourcing ochrony danych osobowych?

RELACJE ZKLIENTEM

  • A customer relation template
  • Lojalność klienta B2B

STRATEGIE

  • Kreowanie wartości produktu
  • Zarządzanie lejkiem sprzedażowym w warunkach multikanałowości
  • Dobre praktyki w zakresie segmentacji klientów
  • Walka o marżę

LUDZIE SPRZEDAŻY

  • Każdy klient jest najważniejszy - rozmowa z Marcinem Wojdą

DOBRE PRAKTYKI

  • Wskaźniki do oceny efektywności handlowców
  • System wynagradzania oparty na celach

TECHNOLOGIE

  • Telefonia internetowa w służbie sprzedaży

PARAGRAFY

  • Regulamin pracy handlowców

Q&A

  • Badania referencji kandydata jako element profesjonalnej rekrutacji
Przeglądanie fragmentów publikacji

Zamów >
Poleć znajomym Autor:

Zespół red. Szefa Sprzedaży

Z naszym dwumiesięcznikiem współpracują liczni autorzy rekrutujący się z przedsiębiorstw i organizacji solidnie osadzonych w polskich realiach rynkowych. Wyłącznie praktycy gotowi dzielić się z Państwem swymi doświadczeniami zawodowymi - dyrektorzy handlowi, szefowie zespołów handlowych, konsultanci sprzedaży.

Zobacz również

Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych w praktyce

Wzorcowe pisma, instrukcje i procedury dla przedsiębiorstw i instytucji publicznych

Szczegóły »

E-COMMERCE

& Digital Marketing

Szczegóły »