Explanator

Szukaj

Powiadomienia

Proszę wpisać adres e-mail

aby otrzymywać na bieżąco informacje na temat nowych szkoleń

Publikacje

Czasopismo specjalistyczne

Szef Sprzedaży

pomagamy osiągać cele

ISBN:


Format:

205 x 265 mm, dwumiesięcznik


Objętość:

96 stron + okładka


Cena:

355,95 zł brutto (+ koszty wysyłki 40,32 zł

brutto - przy zamówieniu kilku prenumerat wysyłanych pod jeden adres koszty wysyłki doliczane są tylko raz

)

Zamów >

Dwumiesięcznik jest skierowany do dyrektorów i kierowników sprzedaży w firmach z różnych branż, zarządzających zespołami w działach handlowych, telemarketingu, marketingu, reklamy i sprzedaży – ma być dla nich źródłem wiedzy i inspiracją do ciągłego wzbogacania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Jest to pierwsze na rynku narzędziowe czasopismo, na łamach którego najlepsi polscy fachowcy dzielą się swoim doświadczeniem i wskazują jak krok po kroku poradzili sobie z konfliktami, niezdrową rywalizacją, brakiem inicjatywy, motywacji i dyscypliny w zespole sprzedażowym.

Strona www gazety ----> http://www.szef-sprzedazy.pl/

W najnowym numerze:

WYDARZENIA I TRENDY

  • Po raz 9. wybrano najlepszych w sprzedaży w Polsce
  • 4. Forum Szefów Sprzedaży za nami!

TEMAT NUMERU

  • Gdzie i jak sprzedawać?
  • Okiem eksperta

DREAM TEAM

  • Kiedy "kolejna" szansa powinna być ostatnią?
  • Kiedy firma jest w złej sytacji finansowej i pracownicy o tym nie wiedzą
  • Obniżka prowizji w frmie - jak nie spracić pracowników
  • Czego unikać przy wdrażaniu systemu szkoleń dla pracowników 

STRATEGIE

  • Znaleźć idealny model dystrybucji
  • Sprzedaż prowokacyjna - czwarta rewolucja w sprzedaży?

LUDZIE SPRZEDAŻY

  • Wiele ścieżek do kariery - rozmowa z Grzegorzem Jóźwikiem

DOBRE PRAKTYKI

  • Wyznaczanie rabatów dla zleceń sprzedażowych - narzędzie "szukaj wyniku"
  • Marketing w służbie sprzedaży
  • Skuteczna komunikacja w zespole sprzedażowym w dobie rewolucji cyfrowej

RELACJE Z KLIENTEM

  • Trudna sztuka zarządzania doświadczeniami klientów
  • Konsument hybrydowy, czyli kto?

CALL/CONTACT CENTER

  • Od telemarketingu do omnichannel customer center
  • Wielokanałowość w kontakcie z kleintem - dlaczego się opłaca?

SZKOLENIE, DOSKONALENIE, ROZWÓJ

  • Organized in system  -  jak zorganizować sprzedaż w spójny system?

LIFESTYLE

  • Znaczenie koloru w sprzedaży - kolor stroju a kreowanie wizerunku firmy

PARAGRAFY

  • Klauzule niedozwolone w umowach o pracę

KALENDARIUM

  • Zaplanuj marzec i kwiecień

Q&A

  • Ucz swoich handlowców matematyki handlowej
Przeglądanie fragmentów publikacji

Zamów >
Poleć znajomym Autor:

Zespół red. Szefa Sprzedaży

Z naszym dwumiesięcznikiem współpracują liczni autorzy rekrutujący się z przedsiębiorstw i organizacji solidnie osadzonych w polskich realiach rynkowych. Wyłącznie praktycy gotowi dzielić się z Państwem swymi doświadczeniami zawodowymi - dyrektorzy handlowi, szefowie zespołów handlowych, konsultanci sprzedaży.

Zobacz również

FINANSOWANIE Dotacje i Fundusze

Pozyskiwanie, rozliczanie i zarządzanie w praktyce

Szczegóły »

Informacja Zarządcza

Rzetelne dane | Skuteczne narzędzia | Trafne decyzje

Szczegóły »